Krenite naprijed za pristup predloženim rezultatima

    Poboljšane vrste zaštite za domaćine i goste

    Dodali smo još više AirCover zaštite za cijelu zajednicu.
    Autor: Airbnb, objavljeno 11. maj 2022.
    5 min. čitanja
    Izmijenjeno 11. maj 2022.

    Posebnosti

    • AirCover gostima nudi četiri nove vrste zaštite

    • Gosti će biti obaviješteni da im se putem njihovog načina plaćanja može izvršiti naplata štete ako je prouzrokuju u vašem smještaju ili na imovini*

    • U narednim mjesecima pokrećemo putno osiguranje za goste

    Snaga Airbnba temelji se na vašoj predanosti da gostima pružite izvrstan boravak. U rijetkim slučajevima kada se dogodi nešto što je izvan vaše kontrole i ne uspijete riješiti problem, želimo da vaši gosti znaju da je Airbnb tu da pomogne.

    Prošlog novembra smo uveli AirCover za domaćine.** Sada dodajemo AirCover za goste i pružamo vodeću besplatnu zaštitu cijeloj našoj zajednici. Ovo će učiniti da se svi osjećaju sigurno da postanu domaćini i iznajme smještaj putem Airbna.

    Također imamo nove informacije o programu AirCover za domaćine koji će vam omogućiti da brže ispunite zahtjev za nadoknadu, te novosti o sigurnosnim depozitima, putnim osiguranjima za goste i uklanjanju koronavirusa (COVID-19) kao olakšavajuće okolnosti za goste.

    Detalji o novim mjerama zaštite za goste u okviru programa AirCover

    Domaćin je uvijek najbolja osoba koja može riješiti problem gosta. Ali ako se tokom boravka gosta pojavi ozbiljan problem (primjeri u nastavku) koji ne možete riješiti, gosti sada imaju četiri vrste zaštite svaki put kada rezervišu smještaj putem Airbnba:

    1. Garancija za zamjenski smještaj: u slučaju da morate gostu otkazati rezervaciju u roku od 30 dana prije dolaska, mi ćemo vašem gostu pronaći sličan ili bolji smještaj ili ćemo mu vratiti novac, a taj trošak snosi Airbnb.
    2. Garancija dolaska: ako se gost ne može prijaviti u vaš smještaj, a vi ne možete riješiti problem, na primjer, ako vaš gost ne može pristupiti objektu i ne može stupiti u kontakt s vama, mi ćemo pronaći vašem gostu sličan ili bolji smještaj za period u kojem je prvobitno trebao boraviti ili ćemo izvršiti povrat novca, a trošak će snositi Airbnb.
    3. Garancija tačnosti oglasa: ako gost u bilo kojem trenutku tokom boravka ustanovi da vaš prostor nije isti kao u oglasu, na primjer, frižider prestane raditi i ne može se lako popraviti, ili ima manje spavaćih soba nego što je navedeno, gost ima rok od tri dana da to prijavi i mi ćemo mu naći sličan ili bolji smještaj ili ćemo izvršiti povrat novca, a trošak će snositi Airbnb.
    4. Linija službe za sigurnost 0–24: ako se gost u bilo kojem trenutku osjeća nesigurno, imat će prioritetni pristup posebno obučenim sigurnosnim agentima tokom dana i noći.

    Pogledajte detaljan opis kako AirCover štiti rezervaciju svakog gosta i važeće izuzetke.

    Odgovori na vaša pitanja o novoj zaštiti gostiju

    Kada gosti ispunjavaju uslove za ponovnu rezervaciju ili povrat novca?
    Iako AirCover štiti goste od ozbiljnih problema koji se mogu pojaviti tokom boravka, ova zaštita se ne odnosi na manje probleme.

    Pogledajte nekoliko primjera manjih problema koji obično ne stvaraju uslove za ponovnu rezervaciju ili povrat novca:

    • Prljavo posuđe ostavljeno u sudoperu
    • Obične bube uočene u vanjskom dvorištu (kao što su mravi)
    • Kada nedostaje sadržaj koji nije neophodan (kao što je pokvareni toster)

    Evo nekoliko primjera ozbiljnijih problema gdje je moguće istražiti opcije poput ponovne rezervacije ili povrata novca:

    • Ozbiljne neistine u opisu oglasa (na primjer da nema pogleda na okean kako je navedeno)
    • Veliki ili neophodni sadržaj koji nedostaje (kao što je grijanje, Wi-Fi ili voda)
    • Nedostaju uputstva za dolazak ili pogrešan ključ prilikom dolaska, a pri tom nije moguće stupiti u kontakt s domaćinom (što bi moglo ugroziti sigurnost gostiju)

    Hoćete li tražiti da me gosti kontaktiraju ako postoji problem?
    Ako dođe do problema tokom boravka gosta, naš tim za podršku zajednici uvijek poziva goste da se najprije obrate svom domaćinu kako bi riješili problem. Domaćini najbolje mogu pružiti podršku gostima.

    Ako se problem ne može riješiti direktno s domaćinom, gost ima rok od 72 sata od trenutka kada otkrije problem da se obrati Airbnbu za podršku. Naš specijalizirani tim za podršku zajednici će razmotriti ozbiljnost problema tokom boravka svaki put kada sarađujemo s domaćinima i gostima kako bismo riješili problem.

    Ako tim za podršku zajednici utvrdi da gost ima ozbiljan problem tokom boravka, gost bi mogao biti zaštićen programom AirCover.

    Hoće li gosti imati pravo na povrat novca kada ostanu u smještaju?
    U većini slučajeva, gosti imaju pravo na povrat cjelokupnog iznosa samo za neiskorištena noćenja u smještaju domaćina. Kada gosti odluče ostati u smještaju, uglavnom će imati pravo samo na djelimični povrat novca za noćenja tokom kojih je došlo do ozbiljnog problema. Na primjer, gost može imati pravo na djelimični povrat novca ako ostane u smještaju gdje je grijač tople vode pokvaren tokom dvije noći boravka.

    U svim slučajevima, ako se gost obrati timu za podršku zajednici, naš standardni postupak je da ga podsjetimo da se direktno obrati domaćinu ako to već nije učinio. Naš tim za podršku zajednici će također kontaktirati domaćina, osim ako ne postoji značajan sigurnosni problem koji treba hitno riješiti.

    Saznajte više o tome kako funkcionišu uslovi ponovnog rezervisanja i povrata novca

    Poboljšana zaštita za domaćine

    Brža podrška za sve veće zahtjeve za nadoknadu štete
    Na osnovu vaših povratnih informacija, unaprijedili smo program AirCover za domaćine od kada smo ga uveli prošlog novembra. Kad smo pokrenuli program AirCover za domaćine, morali ste čekati 72 sata da gost odgovori na bilo kakve zahtjeve za nadoknadu prije nego što kontaktirate tim za podršku zajednici.

    Unaprijedili smo program na osnovu vaših povratnih informacija, pa se sada možete obratiti timu za podršku zajednici ako vam se gost ne javi u roku od 24 sata. Promijenili smo ove uslove kako bismo direktno odgovorili na komentare domaćina.

    Ako smatrate da su gosti odgovorni za štetu
    Kako bismo pružili bolju podršku našoj zajednici domaćina, počevši od kraja maja, ako je gost, osoba koju je pozvao ili kućni ljubimac odgovoran za štetu nastalu tokom boravka, može se naplatiti iznos putem načina plaćanja koji je naveden u evidenciji.*

    Ako dođe do oštećenja, pošaljite zahtjev za nadoknadu našem Centru za posredovanje u sklopu Zaštite domaćina od oštećenja koja je povezana s programom AirCover za domaćine.

    Ako gost ne odgovori u roku od 24 sata, možete proslijediti zahtjev timu za podršku zajednici. Pregledat ćemo sve dokaze i moći ćemo teretiti vaše goste putem načina plaćanja ako utvrdimo da su oni odgovorni.

    Kao dio ovog poboljšanja, sigurnosni depoziti će biti uklonjeni sa stranice s postavkama oglasa. Ako ste ranije imali sigurnosni depozit, on više neće biti na snazi na vašem korisničkom računu domaćina. Saznajte više

    Uklanjanje COVID-19 kao olakšavajuće okolnosti za goste
    Sada kada je COVID-19 postao poznati dio našeg života, mnoge zemlje su prešle u novu fazu reagovanja, a mi smo unaprijedili naš pristup otkazivanjima vezanim za COVID-19 uz konsultacije s medicinskim savjetnicima.

    Za rezervacije ugovorene 31. maja 2022. godine ili kasnije zaraza koronavirusom COVID-19 se neće smatratiolakšavajućom okolnošću (osim za domaće rezervacije u Južnoj Koreji i kontinentalnoj Kini). Ako gost otkaže rezervaciju jer je zaražen koronavirusom COVID-19, važit će uslovi otkazivanja koje je odredio domaćin.

    Nadamo se da će vam ova izmjena omogućiti da se osjećate sigurnije tokom planiranja kalendara, posebno prije vrhunca turističke sezone.

    Novosti o putnom osiguranju za goste

    Radujemo se što s vama možemo podijeliti to da ćemo u narednim mjesecima u saradnji s uglednim osiguravajućim društvom za goste Airbnba u nekim oblastima pokrenuti posebnu ponudu putnih osiguranja za goste.

    Dok ovaj novi proizvod ne bude dostupan, gosti mogu razmotriti kupovinu putnog osiguranja izvan Airbnba. Radujemo se što ćemo uskoro s vama podijeliti još informacija o putnom osiguranju.

    *Način na koji gosti plaćaju u evidenciji ne odnosi se na boravke u Kini, Japanu ili Indiji.

    **Zaštita domaćina od oštećenja nije polisa osiguranja. Ne pokriva domaćine koji nude smještaje putem kompanije Airbnb Travel, LLC ili domaćine sa smještajima u kontinentalnoj Kini ili Japanu. Zaštita domaćina od oštećenja nije povezana s Osiguranjem domaćina od odgovornosti. Imajte na umu da su sva ograničenja pokrivenosti prikazana u američkim dolarima, a postoje i drugi uslovi, odredbe i izuzeci.

    Postoji mogućnost da su se informacije koje se nalaze u ovom članku promijenile od trenutka objavljivanja.

    Posebnosti

    • AirCover gostima nudi četiri nove vrste zaštite

    • Gosti će biti obaviješteni da im se putem njihovog načina plaćanja može izvršiti naplata štete ako je prouzrokuju u vašem smještaju ili na imovini*

    • U narednim mjesecima pokrećemo putno osiguranje za goste

    Airbnb
    11. maj 2022.
    Je li vam ovo bilo korisno?