Krenite naprijed za pristup predloženim rezultatima

    Nove smjernice za pisanje naziva oglasa

    Ažurirajte naziv kako bi se vaš smještaj prikazivao u rezultatima pretraživanja.
    Autor: Airbnb, objavljeno 17. jun 2022.
    3 min. čitanja
    Izmijenjeno 22. jun 2022.

    Posebnosti

    • Neka naziv oglasa bude kratak tako da stane na ekran mobilnog telefona

    • Izbjegavajte korištenje emotikona i pisanje velikim slovima

    Nedavno smo uveli najveću promjenu na Airbnbu u posljednjih deset godina, a u sklopu našeg redizajna, iz rezultata pretraživanja smo uklonili nazive oglasa koje su napisali domaćini. Namjera je bila da se svi naslovi prikažu u dosljednom formatu kako bi ih gosti lakše pročitali, bez obzira na to koji jezik ili uređaj preferiraju.

    Od uvođenja promjena pružili ste mnogo povratnih informacija o njima, uključujući mnoge zahtjeve da se naslovi oglasa vrate u rezultate pretraživanja gostiju. Razumijemo zašto ste toliko strastveni u vezi s ovim pitanjem: naziv vašeg oglasa jedna je od prvih stvari koje gosti čitaju u rezultatima pretraživanja i prilika je da istaknete po čemu je vaš smještaj jedinstven.

    Od 30. juna, vaši nazivi oglasa se vraćaju u rezultate pretraživanja gostiju. Pružamo vam i nove smjernice za pisanje učinkovitog naslova koji će pomoći da se vaš oglas istakne u rezultatima pretraživanja, iskaže šta gosti mogu očekivati i stvori interesovanje za rezervaciju vašeg smještaja.

    Kratki naslovi su najbolji

    Gosti pretražuju Airbnb pomoću svih vrsta uređaja s ekranima različitih veličina. Naslov koji dobro funkcioniše u web pregledniku može biti predug za goste koji pretražuju oglase u mobilnoj aplikaciji.

    Duži naslovi se automatski skraćuju u rezultatima pretrage, a preostali dio vašeg naslova se zamjenjuje s tri tačke. Na primjer, „Seoska brvnara s pogledom na jezero, kamin na otvorenom, rampa za brodove” postaje „Seoska brvnara s pogledom na jezero…”

    Ograničenja znakova pomažu da naslov bude u potpunosti prikazan na računarima i mobilnim uređajima. Gosti u pokretu obično pretražuju putem mobilnih telefona, što znači da se pojavljuju samo 32 znaka. Ako je vaš naslov duži od 32 znaka, prvo postavite najvažnije informacije.

    Evo tri dobra primjera kratkih naziva oglasa:

    • Moderno potkrovlje s pogledom na centar grada
    • Udobno planinsko skrovište za kuhare
    • Vila uz plažu u blizini mjesta Año Nuevo

    Naslov napisan u stilu rečenice je lakši za čitanje nego naslov napisan velikim slovima

    Pisanje u obliku rečenice zahtijeva da velikim slovom pišete samo prvo slovo prve riječi vašeg naslova. Pisanje u obliku naslova (gdje velikim slovom pišete prvo slovo većine riječi) može biti pretjerano formalno, a SVA VELIKA SLOVA izgledaju kao da vičete.

    Kako biste gostima pružili bolje iskustvo pretraživanja, izbjegavajte upotrebu velikih slova u drugim riječima vašeg naslova, osim ako se radi o vlastitom imenu, kao što je naziv grada. Možete također napraviti izuzetke za skraćenice, kao što je UK ili kod aerodroma poput LHR.

    Evo primjera kako ne koristiti velika slova u naslovu oglasa:

    • NOVI Namještaj OGROMAN BAZEN Odlični Pogledi

      Ovo su tri dobra primjera naslova oglasa uz upotrebu malog i velikog slova kao u rečenici:

      • Bungalov uz more na plaži Bondi Beach
      • Romantična soba za goste u viktorijanskom stilu
      • Ekološki studio u blizini LAX-a

      Riječi su jasnije od emotikona

      Emotikoni i simboli mogu značiti različite stvari različitim ljudima širom svijeta, a njihova upotreba može biti zbunjujuća ili obmanjujuća. Na primjer, palac prema gore se može protumačiti kao znak odobravanja, broj jedan ili uvredljiv gest.

      Da biste naziv oglasa učinili privlačnijim i jednostavnijim za čitanje, pridržavajte se jednostavnih i opisnih riječi o svom smještaju. Korištenje posebnih znakova (poput !, #, ili *) je u redu, ali ponavljanje istih radi naglašavanja (poput !!! ili ***) nije u redu. Da biste razdvojili pojmove, koristite zareze s razmacima ili jednu kosu crtu bez razmaka.

      Evo primjera šta ne trebate raditi:

      • ****Planinska kuća za skijanje i golf****!!!

      Evo boljeg načina da napišete ovo:

      • Planinska kuća za skijanje/golf i privatno dvorište

      Više detalja je bolje od ponavljanja

      U većini slučajeva nije potrebno ponavljati podatke koji su već dostavljeni gostima u rezultatima pretraživanja, kao što su vaš grad ili mjesto ili ukupan broj kreveta. Umjesto toga, u naziv oglasa unesite jedinstvene detalje koji će vam pomoći da privučete pažnju.

      Na primjer, ako se vaš smještaj nalazi u Buenos Airesu, u naziv oglasa možete unijeti okruženje, kao što je „Recoleta”. Ako se nalazi u Firenci u Italiji, možete navesti „u blizini Uffizija” ili neku drugu znamenitost koja se nalazi u blizini vašeg smještaja. To pomaže da gosti lakše pronađu vaš smještaj. Ili, ako imate namjenski uredski prostor, u naslovu biste mogli istaknuti „prilagođen za poslovna putovanja”.

      Također možete izostaviti riječ „novo” iz naziva novog oglasa jer se ovi podaci već nalaze na znački u rezultatima pretraživanja.

      Pročitajte Airbnbova pravila za sadržaj

      Moguće je da su se informacije koje se nalaze u ovom članku promijenile od trenutka objavljivanja.

      Posebnosti

      • Neka naziv oglasa bude kratak tako da stane na ekran mobilnog telefona

      • Izbjegavajte korištenje emotikona i pisanje velikim slovima

      Airbnb
      17. jun 2022.
      Je li vam ovo bilo korisno?