Optimizacija ponude tokom vrhunca sezone

Otvorite kalendar, odredite konkurentnu cijenu i pojednostavite dolazak i odlazak.
Autor: Airbnb, objavljeno 11. nov 2024.
Izmijenjeno 19. mar 2025.

Bliži se vrhunac sezone. Evo nekoliko načina na koje možete koristiti alate za ugošćavanje na Airbnbu kako biste na najbolji mogući način iskoristili vrijeme kada je potražnja gostiju najveća.

Redovno ažurirajte kalendar

Otvorite dodatna noćenja u kalendaru i pripremite se za sezonu visoke potražnje na vašoj lokaciji. To će pomoći da se vaš oglas češće prikazuje u rezultatima pretraživanja i može vam povećati zaradu.

Prilikom otvaranja datuma u kalendaru uzmite u obzir minimalnu dužinu boravka. Morate ostati u okviru minimalnog broja noćenja ili smanjiti standardni minimalni broj noćenja. Također možete kreirati prilagođenu dužinu boravka za određene datume koje otvorite.

„Posebno je važno pobrinuti se da kalendar bude otvoren tokom sezone povećane potražnje”, kaže Myranda, Superdomaćin u Little Rocku u Arkansasu. „Umjesto da uzimam nekoliko slobodnih dana između gostiju, vodim računa o tome da budem fleksibilnija tokom te sezone kako bih mogla primiti još više gostiju.”

Otvorite kalendar svog smještaja i potražite blokirane datume koji su prikazani sivom bojom. Otvorite sve blokirane datume kada možete primati goste.

Ako produžite period dostupnosti na više od minimalnog perioda od tri mjeseca, gosti će moći rezervisati smještaj još više unaprijed. Datume u kalendaru možete otvoriti do dvije godine unaprijed. Ako u to vrijeme bude manje dostupnih smještaja, vaš oglas će se češće prikazivati u rezultatima pretraživanja i na kraćoj listi rezultata.

Kalendar se otvara dan po dan bez obzira na period dostupnosti. Na primjer, ako je vaš period dostupnosti 12 mjeseci, gosti mogu rezervisati vaš smještaj do godinu dana unaprijed od današnjeg datuma.

„Iskoristite prednost velike potražnje”, kaže Jimmy, Superdomaćin u Palm Springsu u Kaliforniji. „Možda drugi domaćini nisu spremni i njihovi kalendari nisu otvoreni. Ako budete proaktivni, iskoristit ćete te periode velike potražnje.”

Odredite konkurentne cijene

Kako biste ostali konkurentni tokom vrhunca sezone, provjerite cijene sličnih smještaja na svojoj lokaciji i razmislite o prilagođavanju cijene noćenja. Ako nudite istu cijenu za svako noćenje, razmislite o postavljaju različitih cijena radnim danom i vikendom kako bi one bile u skladu s promjenom potražnje. Dinamičko određivanje cijena može pomoći da povećate broj rezervacija i zaradu.

Da biste uporedili slične smještaje, otvorite kalendar svog smještaja i odaberite raspon datuma do 31 dan. 

Na mapi svog područja vidjet ćete prosječne cijene sličnih smještaja u blizini. Dugmad na mapi vam omogućavaju da vidite rezervisane ili slobodne smještaje. Faktori koji određuju sličnost smještaja uključuju lokaciju, veličinu, karakteristike, sadržaje, ocjene, recenzije i druge oglase koje gosti pregledaju dok razmatraju vaš oglas.

Oglasi s cijenama nižim od drugih sličnih smještaja u blizini obično imaju bolji položaj u rezultatima pretraživanja.

„Ako je vrijeme visoke potražnje i još uvijek nemamo rezervacije, još jednom ću provjeriti objekte na svom području”, kaže Felicity, Superdomaćin u Sydneyu u Australiji. „Moram imati konkurentne cijene.”

Dodajte popust

Dodavanje popusta je još jedan način da privučete goste tokom sezone velike potražnje. Možete zadovoljiti potrebe raznih putnika tako što ćete im ponuditi sljedeće:

  • Sedmični i mjesečni popusti. Razmislite o tome da ponudite sedmične popuste za boravke od sedam ili više noćenja ili mjesečne popuste za boravke od 28 ili više noćenja. To vam može pomoći da poboljšate položaj u rezultatima pretraživanja, popunite slobodne termine u kalendaru i smanjite broj smjena gostiju.
  • Popust na rane rezervacije. Dodavanje popusta na rane rezervacije za rezervacije ugovorene od 1 do 24 mjeseca prije dolaska može vam pomoći da privučete goste koji planiraju unaprijed.

Gosti u rezultatima pretraživanja i na stranici vašeg oglasa vide posebnu naznaku za sedmične ili mjesečne popuste od 10% ili više, kao i za popuste na ranu rezervaciju od 3% ili više. Vaša snižena cijena se prikazuje pored vaše prvobitne cijene koja je precrtana.

Imajte na umu da popust na rane rezervacije nije dostupan kad su Pametne cijene uključene te da popusti na duže boravke moraju biti u skladu s lokalnim pravilima i propisima.

„Popust na ranu rezervaciju koristim prilikom postavljanja kalendara za ovu godinu”, kaže Anne, Superdomaćin u Tarragoni u Španiji. „Tako obično brzo popunim kalendar, a osobe koje dobiju popust obično ne otkazuju.”

Pojednostavite dolazak i odlazak

Pronađite načine da pojednostavite dolazak i odlazak gostiju. Uključite uputstva za dolazak kako biste im pomogli da shvate kako pronaći vaš smještaj i otključati ulazna vrata kada stignu.

  • Dodajte važne detalje. U vodiču za dolazak možete podesiti i prilagoditi način, vrijeme i upute za dolazak u smještaj. Omogućavanje samostalnog dolaska s pametnom bravom, digitalnom bravom ili sefom za ključeve omogućava gostima da otključaju ulaz pomoću koda, čak i ako dođu kasno noću.
  • Prikažite kako ući u smještaj. Dodajte fotografije ili videozapis kako biste pomogli gostima da vizualiziraju postupak. Zamolite prijatelja da testira vaša uputstva kako biste bili sigurni da su jasna.

Gledajte na odlazak kao posljednji utisak gostiju o vašem smještaju. Jednostavan postupak ih može podsjetiti na sjajan boravak.

  • Navedite jasna uputstva za odlazak. Odaberite neki od zadataka u vodiču za dolazak. Objasnite gostima šta je najvažnije da urade prije odlaska, kao što su isključivanje uređaja i zaključavanje. Svako ih može pročitati prije rezervacije.
  • Pojednostavite što je više moguće. Razmislite o tome je li neophodno da gosti obavljaju određene zadatke, kao što su sakupljanje korištenih peškira i bacanje smeća.

„Gostima je važno da imaju samo jedno ili dva jednostavna uputstva jer pokušavaju napustiti vaš objekat”, kaže Karen, Superdomaćin u Nelsonu u Kanadi. „To doživljaj čini mnogo lakšim.”

Uvijek imate kontrolu nad cijenama i drugim postavkama. Vaši rezultati mogu varirati. 

Domaćini su plaćeni za svoje učešće u intervjuima.

Savjeti za ugošćavanje moraju biti u skladu s lokalnim zakonima.

Moguće je da su se informacije koje se nalaze u ovom članku promijenile od trenutka objavljivanja.

Airbnb
11. nov 2024.
Je li vam ovo bilo korisno?