Pregledajte svoju cijenu

Koristite ugrađene alate za upravljanje cijenama kako biste razvili konkurentnu strategiju.
Autor: Airbnb, objavljeno 10. jan 2024.
Izmijenjeno 8. maj 2024.

Cijena predložena tokom Airbnb postavljanja se zasniva na faktorima kao što su lokacija, sadržaji i potražnja gostiju za sličnim smještajima. Uvijek imate kontrolu nad cijenom i možete je promijeniti.

Ako je cijena vašeg smještaja viša nego kod sličnih smještaja u blizini, možda ćete propustiti rezervacije. Pregledajte sada cijenu i razmislite o redovnom prilagođavanju kako biste postigli željenu zaradu.

Upoređivanje sličnih oglasa u blizini

Razumijevanje lokalne potražnje vam može pomoći da odredite konkurentne cijene smještaja.

Otvorite kalendar kako biste na mapi vidjeli prosječne cijene sličnih smještaja u blizini. Možete odabrati da vidite smještaje koji su rezervisani ili slobodni za datume koje odaberete. Mnogi faktori određuju koji su oglasi slični, uključujući lokaciju, veličinu, karakteristike i sadržaje.

„Kada sam upoznata s dešavanjima u svom području, imam mnogo više povjerenja u cijenu koju sam odredila”, kaže Felicity, član Savjetodavnog odbora domaćina i Superdomaćin u Novom Južnom Walesu u Australiji. „Znat ću imam li najbolju cijenu i trebam li ostati pri njoj, ili ću je morati spustiti.”

Razmatranje ostalih faktora

Prilikom pregleda cijene uzmite u obzir:

  • Sezonske trendove. Cijene možete prilagoditi potražnji. Lisa, Superdomaćin u Accordu u New Yorku, kaže da ljeti održava višu cijenu jer ima bazen, a zimi je niža kako bi „zadržala konstantne rezervacije tokom cijele godine”.

  • Ukupnu cijenu koju gosti plaćaju. Ovo uključuje Airbnbove naknade za usluge, poreze i sve dodatne naknade, kao što su naknade za čišćenje ili kućne ljubimce. Odaberite bilo koji datum (ili više njih) u kalendaru kako biste dobili prikaz cijene po stavkama, uključujući ono što gosti plaćaju.

  • Vrijednost vašeg smještaja. Ažuriranje može pomoći da privučete više gostiju. „Dizajn i sadržaji su odličan način da povećate cijene i broj rezervacija”, kaže Katie Kay, član Savjetodavnog odbora domaćina i Superdomaćin u Lake Arrowheadu u Kaliforniji.

Pametne cijene vam mogu pomoći da automatski prilagodite svoje cijene. Ovaj alat koristi stotine faktora za redovno prilagođavanje cijene potražnji. Sami odredite raspon cijena i možete ga uključiti i isključiti za svaki datum.

Dodavanje popusta

Neki domaćini postavljaju nisku početnu cijenu dok njihov oglas ne dobije više recenzija koje će privući goste da rezervišu. Promocije i popusti također mogu pomoći da privučete goste. Među njima su:

  • Promocija novog smještaja. Ponudite 20% popusta na cijenu noćenja za prve tri rezervacije. To bi vam moglo pomoći da brže dobijete recenzije.

  • Popust na ranu rezervaciju. Sami određujete koliko unaprijed gosti moraju rezervisati, od jednog do 24 mjeseca prije dolaska.

  • Popust na rezervacije u zadnji čas. Popunite praznine u kalendaru u kratkom roku, od jednog do 28 dana prije dolaska.

  • Sedmični i mjesečni popusti. Odredite postotak popusta na ukupni iznos za rezervacije od sedam ili više noćenja i 28 ili više noćenja.

„Dobijam duže boravke nudeći sedmične i mjesečne popuste”, kaže Daniel, član Savjetodavnog odbora domaćina i Superdomaćin na Kanarskim otocima u Španiji. „Gosti obično na kraju rezervišu sedmicu dana, a to je mali uspjeh.”

Moguće je da su se informacije koje se nalaze u ovom članku promijenile od trenutka objavljivanja.

Airbnb
10. jan 2024.
Je li vam ovo bilo korisno?