Pregledajte svoju cijenu
Vi određujete početnu osnovnu cijenu u Airbnb postavljanju. Ako počnete s nižom osnovnom cijenom, to vam može pomoći da privučete prve goste i recenzije dok radite na postizanju ciljeva po pitanju zarade. Redovno pregledajte cijenu kako biste ostali konkurentni.
Razumijevanje lokalne potražnje
Ako je cijena vašeg smještaja viša nego kod sličnih smještaja u blizini, možda ćete propustiti rezervacije. Korištenje Airbnbovih alata za upravljanje cijenama može vam pomoći da odgovorite na promjene u potražnji. Među njima su:
- Preporučene cijene noćenja. Personalizovane preporuke vam pomažu da odredite cijene za različite dane, godišnja doba i posebne događaje. Ovi savjeti koriste faktore kao što su lokacija i sadržaji vašeg smještaja, prethodne rezervacije i najnovije cijene na vašem području. Dodirnite štapić iznad kalendara da biste ih prikazali ili sakrili.
- Slični smještaji. Ovaj alat vam omogućava da uporedite prosječne cijene rezervisanih i nerezervisanih smještaja na mapi vašeg područja. Dodirnite bilo koje datume u kalendaru ili otvorite osnovnu cijenu u postavkama cijena kako biste vidjeli slične oglase.
- Pametne cijene. Ovaj alat koristi iste faktore kao i preporučene cijene za automatsko ažuriranje cijene u zavisnosti od potražnje. Sami određujete raspon cijena i možete otvoriti postavke cijena kako biste ga uključili i isključili za svaki datum. Ako koristite opciju Pametne cijene, nećete vidjeti preporučene cijene.
„Kada sam upoznata s dešavanjima u svom području, imam mnogo više povjerenja u cijenu koju sam odredila”, kaže Felicity, Superdomaćin u Novom Južnom Walesu u Australiji. „Znat ću imam li najbolju cijenu i trebam li ostati pri njoj, ili ću je morati spustiti.”
Davanje prioriteta odnosu cijene i kvalitete
Gosti traže smještaje koji nude izuzetan omjer kvalitete i cijene. Kod razmatranja cijene uzmite u obzir:
- Ukupnu cijenu koju gosti plaćaju. Ako ste upoznati s tim šta gosti plaćaju to vam može pomoći da odredite konkurentnu cijenu. Odaberite bilo koji datum u kalendaru kako biste dobili prikaz cijene po stavkama, uključujući naknade za usluge Airbnba. Sve naknade koje dodate, kao što je naknada za čišćenje, utiču na ukupnu cijenu.
- Recenzije gostiju. Koristite povratne informacije gostiju da biste saznali šta dobro funkcioniše, a šta možete poboljšati. Nakon što dobijete nekoliko dobrih recenzija, možda želite preispitati svoju cijenu.
- Šta nudi vaš smještaj. Unošenje izmjena, kao što je dodavanje popularnih sadržaja i karakteristika prilagođenog pristupa, može vam pomoći da privučete više gostiju.
„Dizajn i sadržaji su odličan način da povećate cijene i broj rezervacija”, kaže Katie Kay, član Savjetodavnog odbora domaćina i Superdomaćin u Lake Arrowheadu u Kaliforniji.
Dodavanje popusta
Promocije i popusti mogu vam pomoći da poboljšate položaj oglasa u rezultatima pretraživanja i privučete goste. Opcije su sljedeće:
- Promocija za novi oglas. Ponudite 20% popusta na prve tri rezervacije kako biste dobili prve goste i recenzije.
- Popust na ranu rezervaciju. Smanjite cijenu za rezervacije ugovorene od 1 do 24 mjeseca unaprijed kako biste privukli goste koji planiraju unaprijed.
- Popust na rezervacije u zadnji čas. Smanjite cijenu za rezervacije ugovorene između 1 i 28 dana prije dolaska kako biste popunili slobodne termine u kalendaru.
- Sedmični i mjesečni popusti. Ponudite popuste na duže boravke kako biste brže popunili kalendar i smanjili broj smjena gostiju.
„Dobijam duže boravke nudeći sedmične i mjesečne popuste”, kaže Daniel, Superdomaćin na Kanarskim otocima u Španiji. „Gosti obično na kraju rezervišu sedmicu dana, a to je mali uspjeh.”
Gosti u rezultatima pretraživanja i na stranici vašeg oglasa vide posebnu naznaku za promociju novog oglasa i za sedmične i mjesečne popuste od 10% ili više.
Uvijek imate kontrolu nad cijenama i drugim postavkama. Vaši rezultati mogu varirati.
Domaćini su plaćeni za svoje učešće u intervjuima.
Moguće je da su se informacije koje se nalaze u ovom članku promijenile od trenutka objavljivanja.