Kako odrediti strategiju cijena

Odgovarajuća cijena vam može pomoći da privučete goste i povećate zaradu.
Autor: Airbnb, objavljeno 1. dec 2020.
2 min. čitanja
Izmijenjeno 20. nov 2023.

Cijena je gostima jedan od glavnih faktora pri odabiru smještaja. Bez obzira na to koliko je vaš smještaj lijep, ako je cijena viša nego kod sličnih smještaja u blizini, velika je vjerovatnoća da ćete propustiti rezervacije.

Smještaji čije su cijene ažurirane četiri puta u 2022. godini imali su više od 30% više rezervisanih noćenja od onih koji nisu mijenjali cijenu.* Isprobajte ove savjete kako biste kreirali strategiju određivanja cijena koja vam odgovara.

Upoznajte svoje područje

Pomoću kalendara uporedite svoju cijenu s prosječnim cijenama sličnih smještaja u blizini na mapi vašeg područja. Možete odabrati želite li pregledati rezervisane ili slobodne smještaje.

Pročitajte kako uporediti cijene na mapi:

  • Odaberite bilo koji datum ili raspon datuma do 31 noćenja.

  • Dodirnite ili kliknite na cijenu noćenja, a zatim na dugme koje prikazuje oznaku lokacije s riječima „Slični oglasi” i raspon cijena.

Cijene prikazane na mapi odražavaju prosječnu cijenu svakog rezervisanog ili nerezervisanog smještaja za odabrane datume. Faktori koji određuju koji su oglasi slični uključuju lokaciju, veličinu, karakteristike, sadržaje, ocjene, recenzije i druge oglase koje gosti pregledaju dok razmatraju vaš oglas.

Ponudite najbolju vrijednost

Razumijevanje onoga što gosti plaćaju može vam pomoći da ponudite najbolju vrijednost i ispunite svoje ciljeve zarade. Njihova ukupna cijena uključuje vašu cijenu noćenja, sve dodatne naknade koje ste odredili (za čišćenje, dodatne goste ili kućne ljubimce), Airbnbove naknade za usluge i poreze.

Konkurentne cijene mogu pomoći da se vaš oglas istakne i da bude na višem mjestu u rezultatima pretraživanja. Algoritam daje prednost ukupnoj cijeni i kvaliteti smještaja u odnosu na slične smještaje u vašoj blizini.

Moguće je da neki troškovi koje uključujete u cijenu neće biti očigledni gostima. Nudite li dodatke poput kompletnog doručka, luksuznih proizvoda za kupanje ili usluga streaminga? Objasnite to u opisu smještaja kako bi gosti lakše uočili vrijednosti sadržane u vašoj cijeni.

Razmislite o popustima i promocijama

Pomoću popusta i promocija možete ponuditi niže cijene pod određenim uslovima, bez promjene redovne cijene noćenja. Ovi alati podržavaju različite situacije, kao što su dobrodošlica za prve goste ili ugošćavanje dužih boravaka.

  • Novi oglasi: Promocija potpuno novog smještaja uz popust od 20% na cijenu noćenja može privući vaše prva tri gosta. Podaci Airbnba pokazuju da domaćini koji ponude ovu promociju tokom prvih 30 dana nakon objavljivanja oglasa, brže dobijaju prvu rezervaciju.

  • Duži boravci: Ponuda sedmičnih i mjesečnih popusta može dovesti do veće popunjenosti, manje smjena gostiju i manje posla za vas. Rezervacije od sedmicu dana ili duže činile su 46% rezervisanih noćenja na Airbnbu u 2022. godini.

Popusti i promocije koji su dostupni za vaš smještaj mogu se postaviti iz kalendara za ugošćavanje.

*Na osnovu smještaja širom svijeta (osim Kine, Bjelorusije, Rusije i Ukrajine) koji su imali jedno ili više dostupnih noćenja od januara do decembra 2022. godine i nisu imali uključenu opciju Pametne cijene. Dodatni faktori utiču na rezervisana noćenja.

Možda su se informacije sadržane u ovom članku promijenile od trenutka objavljivanja.

Airbnb
1. dec 2020.
Je li vam ovo bilo korisno?