Postavljanje strategije određivanja cijena
Redovno revidiranje cijena i dostupnosti može vam pomoći da ostanete konkurentni i ostvarite željenu zaradu. Evo nekoliko načina na koje možete razviti svoju strategiju određivanja cijena.
Radite redovno revidiranje
Postoji nekoliko stavki kojima biste trebali dati prednost prilikom određivanja cijena i dostupnosti.
- Otvorite više datuma: To će pomoći da se vaš oglas češće prikazuje u rezultatima pretraživanja. Ako vaše postavke blokiraju datume, pronaći ćete savjete kako da ih otvorite. Na primjer, ako je vaše minimalno trajanje boravka 5 noćenja, a imate 4 nepopunjena noćenja između rezervacija, vidjet ćete savjet da smanjite minimalno trajanje boravka za ta noćenja.
- Ažurirajte postavke dostupnosti: Ovo vam pomaže da ugošćavate prema rasporedu koji vama odgovara. Lako prilagodite trajanje boravka, rok za najavu rezervacije, vrijeme za pripremu i još mnogo toga.
- Provjerite preporučene cijene i slične oglase: Ovi alati vam pomažu da odredite konkurentne cijene za različite dane, sezone i posebne događaje. Ako koristite opciju Pametne cijene, nećete vidjeti preporučene cijene niti slične oglase.
„Volim pregledavati slične oglase kako bih uporedila svoje cijene, uvjerila se da one nisu previsoke ili preniske i kako bih pronašla onu optimalnu ravnotežu koja je idealna”, kaže Karen, Superdomaćin u Nelsonu u Kanadi.
Prilikom prilagođavanja cijena imajte na umu ukupnu cijenu koju gosti plaćaju, u koju su uključene sve naknade koje dodate.
Pripremite se za periode slabije potražnje
Čak i najpopularniji smještaji mogu imati periode kada su manje traženi i imaju manje rezervacija. Evo nekoliko načina da pomognete da se vaš oglas istakne.
- Ponudite popuste: Popusti na sedmične i mjesečne boravke mogu vam pomoći da popunite kalendar i smanjite broj smjena gostiju. Dodavanje popusta na rezervacije u zadnji čas može privući goste koji rezervišu 1 do 28 dana prije datuma dolaska.
- Skratite rok za najavu rezervacije: Omogućite li gostima da rezervišu bliže datumu dolaska, mogli biste privući veći broj rezervacija. Odaberite da vrijeme između potvrde rezervacije i dolaska bude i istog dana, u zavisnosti od toga koliko vam je potrebno za pripremu.
- Dozvolite kraće boravke: Smanjivanje minimalnog trajanja boravka privlači goste koji traže kratki odmor. Minimalan broj noćenja možete odrediti na osnovu datuma dolaska.
„Definitivno vidim više smještaja koji su namijenjeni za kraće bravke”, kaže Jimmy, Superdomaćin u Palm Springsu u Kaliforniji. „To su boravci u zadnji čas koje ljudi nisu nužno planirali, tako da se dva dana čine kao dobar odmor. Fleksibilnost je privlačna.”
Maksimalno iskoristite periode veće potražnje
Nekoliko Airbnbovih alata vam može pomoći da na najbolji mogući način iskoristite vrijeme kada je potražnja gostiju veća. Evo nekoliko strategija koje biste trebali uzeti u obzir.
- Obratite pažnju na praznike i posebne događaje: Ažurirajte dostupnost i cijene prije velikih koncerata, festivala, sportskih događaja i drugog kako biste povećali broj rezervacija i zaradu. U kalendaru se ističe većina praznika i velikih događaja na vašoj lokaciji.
- Dodajte popust na ranu rezervaciju: Smanjite cijenu za rezervacije ugovorene od 1 do 24 mjeseca unaprijed kako biste privukli goste koji planiraju unaprijed.
- Produžite period dostupnosti: Ako prekoračite minimalni period od 3 mjeseca, to znači da će se vaš oglas češće prikazivati u rezultatima pretraživanja. Datume u kalendaru možete otvoriti do 2 godine unaprijed.
„Ponekad ljudi rezervišu moj smještaj i godinu dana unaprijed za ljetni odmor ili šest mjeseci unaprijed za Božić”, kaže Anne, Superdomaćin u Tarragoni u Španiji. „Osobe koje imaju naviku da rezervišu unaprijed obično ne otkazuju. To je također važno jer ćete tada znati šta slijedi.”
Uvijek imate kontrolu nad cijenama i drugim postavkama. Vaši rezultati mogu varirati.
Domaćini su plaćeni za svoje učešće u intervjuima.
Moguće je da su se informacije koje se nalaze u ovom članku promijenile od trenutka objavljivanja.