Podesite strategiju određivanja cijena

Prilagodite dostupnost i ponudite popuste kako biste odgovorili na potražnju gostiju.
Autor: Airbnb, objavljeno 1. dec 2020.
Izmijenjeno 9. jan 2025.
Podesite strategiju određivanja cijena
Određivanje konkurentne cijene
Podesite strategiju određivanja cijena

Redovno pregledanje cijene pomaže vam da ostanete konkurentni. Razmotrite sljedeće savjete dok razvijate svoju strategiju određivanja cijena.

Šta redovno raditi

Odlučite koliko često želite pregledati i revidirati svoju cijenu. Evo nekoliko stvari koje možete učiniti vezano za raspored koji vam odgovara.

  • Otvorite još datuma: Otvorite sve datume u kalendaru za koje znate da možete primati goste. To će pomoći da se vaš oglas češće prikazuje u rezultatima pretraživanja i može vam povećati zaradu.
  • Prilagodite trajanje putovanja: Potražite praznine između rezervacija. Ako su razmaci kraći od minimalnog broja noćenja, niko ne može rezervisati ta noćenja. Određivanje kraćeg minimalnog broja noćenja za određene datume može vam pomoći da popunite kalendar.
  • Uporedite slične smještaje: Provjera cijena rezervisanih i nepopunjenih smještaja u vašem području može vam pomoći da odredite konkurentnu cijenu.

„Volim pregledavati slične smještaje kako bih uporedila svoje cijene, uvjerila se da one nisu previsoke ili preniske i kako bih pronašla onu optimalnu ravnotežu koja je idealna”, kaže Karen, Superdomaćin u Nelsonu u Kanadi.

Također možete uključiti Pametne cijene u bilo kojem trenutku kako biste ih automatski prilagodili lokalnoj potražnji. Ovaj alat je posebno koristan ako želite optimizovati cijene, a da ih ne morate stalno nadgledati.

Približavaju se periodi slabije potražnje

Čak i najpopularniji smještaji mogu imati periode kada su manje traženi i imaju manje rezervacija. Evo nekoliko načina da pomognete svom oglasu da se istakne dok se pripremate za periode slabije potražnje.

  • Ponudite popuste: Popusti na sedmične i mjesečne boravke mogu vam pomoći da popunite kalendar i smanjite broj smjena gostiju. Dodavanje popusta na rezervacije u zadnji čas može privući goste koji rezervišu 1 do 28 dana prije datuma dolaska.
  • Skratite rok za najavu rezervacije: Omogućite li gostima da rezervišu bliže datumu dolaska, mogli biste privući veći broj rezervacija. Možete odabrati da vrijeme između potvrde rezervacije i dolaska bude i istog dana, u zavisnosti od toga koliko vam je vremena potrebno između rezervacije gosta i njegovog dolaska.
  • Dozvolite kraće boravke: Smanjivanje minimalnog trajanja boravka privlači goste koji rezervišu kraće boravke. Imate mogućnost prilagoditi minimalni broj noćenja po danima u sedmici.

„Definitivno vidim više smještaja koji su namijenjeni za kraće bravke”, kaže Jimmy, Superdomaćin u Palm Springsu u Kaliforniji. „To su boravci u zadnji čas koje ljudi nisu nužno planirali, tako da se dva dana čine kao dobar odmor. Fleksibilnost je privlačna.”

Približavaju se periodi veće potražnje

Nekoliko Airbnbovih alata vam može pomoći da na najbolji mogući način iskoristite vrijeme kada je potražnja gostiju veća. Evo nekoliko strategija koje biste trebali uzeti u obzir.

  • Dodajte popust na ranu rezervaciju: Ponuda popusta na rezervacije ugovorene od 1 do 24 mjeseca prije dolaska pomaže vam da privučete goste koji planiraju unaprijed. Za popuste od 3% ili više, gosti u rezultatima pretraživanja i na stranici vašeg oglasa vide posebnu naznaku. Vaša snižena cijena se prikazuje pored vaše prvobitne cijene koja je precrtana.
  • Postavite prilagođenu promociju: Pokretanje promocija je odličan način da ostvarite više rezervacija za određene periode. Kada ponudite popuste od 15% ili više, gosti na stranici vašeg oglasa i u rezultatima pretraživanja vide posebnu naznaku. Postoje određeni uslovi za pokretanje promocije, kao što je najmanje jedna rezervacija u protekloj godini.
  • Povećajte period dostupnosti: Kalendar možete otvoriti do dvije godine unaprijed. Ako u to vrijeme bude manje dostupnih smještaja, vaš oglas će se češće prikazivati u rezultatima pretraživanja i na kraćoj listi rezultata.

„Ponekad ljudi rezervišu moj smještaj godinu dana unaprijed za ljetni odmor ili za Božić šest mjeseci unaprijed”, kaže Anne, Superdomaćin u Tarragoni u Španiji. „Osobe koje imaju naviku da rezervišu unaprijed obično ne otkazuju. To je također važno jer ćete tada znati šta slijedi.”

Uvijek imate kontrolu nad cijenama i drugim postavkama. Vaši rezultati mogu varirati.

Domaćini su plaćeni za svoje učešće u intervjuima.

Moguće je da su se informacije koje se nalaze u ovom članku promijenile od trenutka objavljivanja.

Podesite strategiju određivanja cijena
Određivanje konkurentne cijene
Podesite strategiju određivanja cijena
Airbnb
1. dec 2020.
Je li vam ovo bilo korisno?