Prijedlozi će se prikazati nakon što unesete tekst u polje za pretraživanje. Pregledajte pomoću strelica za gore i dolje. Za odabir koristite tipku enter. Ako odaberete frazu, ta fraza će biti korištena za pretraživanje. Ako je prijedlog link, ta stranica će se otvoriti u pregledniku.
Prijedlozi će se prikazati nakon što unesete tekst u polje za pretraživanje. Pregledajte pomoću strelica za gore i dolje. Za odabir koristite tipku enter. Ako odaberete frazu, ta fraza će biti korištena za pretraživanje. Ako je prijedlog link, ta stranica će se otvoriti u pregledniku.

Određivanje početne cijene

Odaberite cijenu za radne dane i vikende te dodajte popuste kako biste privukli goste.
Autor: Airbnb, objavljeno 17. jun 2025.
Izmijenjeno 17. jun 2025.

Postavljanjem konkurentne cijene možete pomoći da se vaš oglas istakne i podstaći goste da rezervišu. Uvijek ste odgovorni za cijenu i uvijek je možete promijeniti.

Cijene za radne dane i vikende

Prvo odredite osnovnu cijenu za radne dane. To je zadana cijena za sve datume u kalendaru. Imate mogućnost dodati premiju za vikende, a to su petak i subota.

Prikazane preporučene cijene koriste faktore kao što su lokacija, sadržaji, prethodne rezervacije i najnovije cijene na vašem području. Ako želite postaviti drugačiju cijenu od one koja je predložena, pokušajte uskladiti svoje troškove s onim što su gosti spremni platiti. Slijedi nekoliko napomena koje biste trebali uzeti u obzir.

  • Vaši troškovi ugošćavanja: Oni mogu uključivati hipoteku, komunalije, održavanje i poreze.
  • Vrijednost koju nudite: Razmislite o tome šta ćete istaći u svom oglasu, kao što su popularni sadržaji, karakteristike prilagođenog pristupa i blizina lokalnih atrakcija.
  • Ukupnu cijenu koju gosti plaćaju: Sve naknade koje planirate dodati, kao što je naknada za kućne ljubimce, utiču na ukupnu cijenu.

Ako počnete s nižom cijenom, to vam može pomoći da privučete prve goste i recenzije.

Dodavanje popusta

Promocije i popusti mogu vam pomoći da poboljšate položaj oglasa u rezultatima pretraživanja i privučete goste.

  • Promocija za novi oglas: Ponudite 20% popusta na prve tri rezervacije kako biste dobili prve goste i recenzije.
  • Popust na rezervacije u zadnji čas: Smanjite cijenu za rezervacije ugovorene između 1 i 28 dana prije dolaska kako biste popunili slobodne termine u kalendaru.
  • Sedmični i mjesečni popusti: Popusti na duže boravke mogu vam pomoći da brže popunite kalendar i smanjite broj smjena gostiju.

Vaša snižena cijena se prikazuje pored vaše prvobitne cijene koja je precrtana.

Nakon što objavite oglas, imat ćete pristup dodatnim alatima za upravljanje cijenama. Korištenje Airbnbovih alata za redovno prilagođavanje cijene može vam pomoći da ostvarite željenu zaradu.

Moguće je da su se informacije koje se nalaze u ovom članku promijenile od trenutka objavljivanja.

Airbnb
17. jun 2025.
Je li vam ovo bilo korisno?