Prijedlozi će se prikazati nakon što unesete tekst u polje za pretraživanje. Pregledajte pomoću strelica za gore i dolje. Za odabir koristite tipku enter. Ako odaberete frazu, ta fraza će biti korištena za pretraživanje. Ako je prijedlog link, ta stranica će se otvoriti u pregledniku.
Prijedlozi će se prikazati nakon što unesete tekst u polje za pretraživanje. Pregledajte pomoću strelica za gore i dolje. Za odabir koristite tipku enter. Ako odaberete frazu, ta fraza će biti korištena za pretraživanje. Ako je prijedlog link, ta stranica će se otvoriti u pregledniku.
Ovaj sadržaj nije dostupan na odabranom jeziku pa smo ga zasad učinili dostupnim na najbližem dostupnom jeziku.

Određivanje početne cijene

Odredite cijenu smještaja radnim danima i vikendom i ponudite popuste kako biste privukli goste.
Autor: Airbnb, objavljeno 17. jun 2025.
Izmijenjeno 17. jun 2025.

Bude li vaša cijena konkurentna, vaš će se oglas istaknuti i gosti će imati poticaj za ugovaranje rezervacije. O cijeni uvijek odlučujete sami i možete je mijenjati kad god poželite.

Cijene za radne dane i vikende

Prvo odaberite osnovnu cijenu za radne dane. To je standardna cijena za sve datume u vašem kalendaru. Imate mogućnost odrediti višu cijenu za vikende, odnosno petkom i subotom.

Preporučene cijene temelje se na čimbenicima kao što su lokacija, sadržaji, prethodne rezervacije i najnovije cijene na vašoj lokaciji. Ako želite odrediti cijenu koja se razlikuje od preporučene, pokušajte uskladiti svoje troškove s iznosom koji su gosti spremni platiti. U nastavku je nekoliko stvari koje možete uzeti u obzir.

  • Troškovi povezani s iznajmljivanjem: to mogu biti krediti, režije, troškovi održavanja i porezi.
  • Vrijednost koju nudite: uzmite u obzir ono što ističete u oglasu, primjerice najtraženije sadržaje, značajke pristupačnosti i lokalne znamenitosti koje se nalaze u blizini vašeg smještaja.
  • Ukupna cijena koju plaćaju gosti: imajte na umu da sve naknade koje planirate dodati, primjerice naknada za kućne ljubimce, utječu na ukupnu cijenu.

Ako na početku ponudite nižu cijenu, lakše ćete privući prve goste i dobiti prve recenzije.

Ponudite popuste

Promotivne ponude i popusti mogu vam pomoći da poboljšate položaj oglasa u rezultatima pretraživanja i privučete goste.

  • Promotivna ponuda za nove oglase: ponudite 20 % popusta na prve 3 rezervacije kako biste privukli prve goste i dobili recenzije.
  • Popust na rezervacije u zadnji čas: ponudite nižu cijenu za rezervacije ugovorene najmanje 1, a najviše 28 dana prije datuma početka kako biste lakše popunili nepopunjene datume u kalendaru.
  • Tjedni i mjesečni popusti: popusti za duže rezervacije mogu vam pomoći da brže popunite kalendar i smanjite broj smjena gostiju.

Snižena cijena prikazuje se pored prvotne cijene, koja je precrtana.

Nakon objavljivanja oglasa imat ćete pristup dodatnim alatima za upravljanje cijenama. Redovitom prilagodbom cijene pomoću Airbnbovih alata lakše ćete ostvariti željenu zaradu.

Moguće je da su se informacije sadržane u ovom članku promijenile od trenutka kad je članak objavljen.

Airbnb
17. jun 2025.
Je li vam ovo bilo korisno?