Pretvaranje velike potražnje u veliku zaradu
Praznici, veliki događaji i povoljni vremenski uslovi mogu povećati interesovanje za vaš smještaj. Airbnbovi alati za ugošćavanje vam pomažu da na najbolji mogući način iskoristite ove periode velike potražnje. Razmotrite ove korake radi povećanja zarade.
Redovno ažurirajte kalendar
Jedan od načina da se pripremite za sezonu visoke potražnje je da otvorite dodatna noćenja u kalendaru. To će pomoći da se vaš oglas češće prikazuje u rezultatima pretraživanja i može vam povećati zaradu.
Otvorite kalendar svog smještaja i potražite blokirane datume koji su prikazani sivom bojom. Otvorite sve blokirane datume kada možete primati goste.
Ako produžite period dostupnosti, gosti će moći rezervisati smještaj još više unaprijed. Ova strategija je posebno efikasna za područja s predvidljivim periodima velike potražnje, kao što su veliki godišnji događaji i sezone aktivnosti na snijegu i plaži.
Kalendar se otvara dan po dan bez obzira na period dostupnosti. Na primjer, ako je vaš period dostupnosti 12 mjeseci, gosti mogu rezervisati vaš smještaj do godinu dana unaprijed od današnjeg datuma, a dostupnost će se svakodnevno ažurirati.
Odredite konkurentne cijene
Provjerite cijene sličnih smještaja u vašem području kako biste ostali konkurentni tokom sezona velike potražnje. Da biste uporedili slične smještaje, otvorite kalendar svog smještaja i odaberite raspon datuma do 31 dan.
Na mapi vašeg područja vidjet ćete prosječne cijene sličnih smještaja u blizini. Faktori koji određuju sličnost smještaja uključuju lokaciju, veličinu, karakteristike, sadržaje, ocjene, recenzije i druge oglase koje gosti pregledaju dok razmatraju vaš.
Oglasi s cijenama nižim od drugih sličnih smještaja u blizini obično imaju bolji položaj u rezultatima pretraživanja.
Ako nudite istu cijenu za svako noćenje, razmislite o postavljaju različitih cijena radnim danom i vikendom kako bi one bile u skladu s promjenom potražnje. Dinamičko određivanje cijena može pomoći da povećate broj rezervacija.
Dodajte popust
Dodavanje popusta je još jedan način da privučete goste. Možete zadovoljiti potrebe raznih putnika tako što ćete im ponuditi sljedeće:
- Sedmični i mjesečni popusti. Ponudite sedmične popuste za boravke od sedam ili više noćenja ili mjesečne popuste za boravke od 28 ili više noćenja. Time se može produžiti prosječno trajanje boravka u vašim smještajima i smanjiti promet gostiju.
- Popust na ranu rezervaciju. Dodajte popust na rezervacije ugovorene od 1 do 24 mjeseca prije dolaska i izgradite snažnu bazu rezervacija prije sezona povećane potražnje.
- Popust na rezervacije u zadnji čas. Snižavanje cijene noćenja kako se približava datum dolaska može vam pomoći da privučete putnike koji u zadnji čas odluče putovati. Popusti na rezervacije ugovorene od 1 do 28 dana prije dolaska mogu vam pomoći da popunite kalendar i povećate zaradu.
Gosti u rezultatima pretraživanja i na stranici vašeg oglasa vide posebnu naznaku za sedmične, mjesečne i popuste na rezervacije u zadnji čas od 10% ili više, kao i za popuste na ranu rezervaciju od 3% ili više. Vaša snižena cijena se prikazuje pored vaše prvobitne cijene koja je precrtana.
Imajte na umu da popust na rane rezervacije nije dostupan kad su Pametne cijene uključene te da popusti na duže boravke moraju biti u skladu s lokalnim pravilima i propisima.
Podesite fotografski obilazak
Odlične fotografije privlače pažnju, pomažu da se jasno pokaže šta se može očekivati i pružaju gostima više samopouzdanja prilikom rezervisanja vašeg smještaja. Razmislite o tome da ažurirate fotografije svog smještaja dok se pripremate za sezonu velike potražnje.
- Isplanirajte fotografije. Fokusirajte se na snimanje fotografija koje ističu jedinstvene detalje vašeg smještaja, popularne sadržaje i karakteristike prilagođenog pristupa. Snimite svaku prostoriju i područje koje gosti mogu koristiti iz različitih perspektiva.
- Učitajte horizontalne slike visoke rezolucije. Fotografije bi trebale biti veličine najmanje 800 x 1200 piksela. Veće veličine datoteka su bolje, do oko 10 megabajta.
- Angažujte profesionalca. Razmislite o tome da unajmite profesionalnog fotografa da vam pomogne. Airbnb vas može povezati s profesionalcem u odabranim gradovima širom svijeta.
- Kreirajte fotografski obilazak. Airbnbov alat automatski sortira učitane slike po sobama kako bi gosti bolje razumjeli raspored prostorija u vašem smještaju. Možete premještati, uklanjati i dodavati fotografije, dodavati detalje za svaku prostoriju i pisati opise za svaku fotografiju.
Pojednostavite dolazak i odlazak
Drugi način da vaš smještaj bude privlačniji je da pojednostavite dolazak i odlazak.
- Dodajte mogućnost samostalnog dolaska. Instaliranje pametne brave, digitalne brave ili sefa za ključeve omogućava gostima da otključaju ulaz pomoću koda. Mnogi gosti više vole praktičnost i fleksibilnost samostalnog dolaska, što vam može uštedjeti vrijeme. Koji god način odabrali, važno je da svakom gostu date jedinstveni pristupni kod.
- Navedite uputstva za odlazak. Navedite jasne i jednostavne korake, kao npr. gdje ostaviti ključeve i šta treba isključiti.
„Važno je da ne preopterećujete goste tim zadacima jer je dužina te liste posljednja stvar koju želim da zapamte prije odlaska”, kaže Katie, član Savjetodavnog odbora domaćina i Superdomaćin u Palm Springsu u Kaliforniji. „Mogli biste dobiti recenziju s pet zvjezdica samo zato što nemate dugu listu za odlazak.”
Pridružite se lokalnom klubu domaćina
Stotine klubova domaćina širom svijeta pomažu Airbnb domaćinima da se povežu i uče jedni od drugih. Primijetili smo da članovi ovih lokalnih klubova zarađuju dvostruko više od domaćina koji nisu članovi kluba * i da je gotovo tri puta veća vjerovatnoća da će postati Superdomaćini.**
Popularne aktivnosti kluba uključuju:
- Razmjenjivanje savjeta o ugošćavanju koji bi vam mogli pomoći da povećate zaradu
- Razmatranje propisa o kratkoročnom iznajmljivanju
- Dijeljenje pouzdanih lokalnih usluga (osobe koje nude usluge čišćenja, vodoinstalateri itd.)
- Prisustvovanje ekskluzivnim događajima za povezivanje s drugim domaćinima
*Prema internim podacima Airbnba, kada se uporede prosječna zarada i prosječne ocjene članova globalnog Airbnb kluba domaćina s cijelom globalnom populacijom domaćina od septembra 2022. do septembra 2023. godine. Podaci o zaradi se razlikuju ovisno o lokaciji, sezoni i tipu smještaja.
**Prema internim podacima Airbnba o statusu Superdomaćina za domaćine koji su se pridružili u periodu od jula 2023. do jula 2024. godine.
U svakom trenutku imate kontrolu nad cijenama i drugim postavkama. Vaši rezultati mogu varirati.
Domaćini su plaćeni za svoje učešće u intervjuima.
Savjeti za ugošćavanje moraju biti u skladu s lokalnim zakonima.
Moguće je da su se informacije koje se nalaze u ovom članku promijenile od trenutka objavljivanja.