Zašto su recenzije važne

Recenzije na Airbnbu potiču vaše poslovanje i grade povjerenje.
Autor: Airbnb, objavljeno 29. nov 2019.
Izmijenjeno 13. aug 2024.

Recenzije i ocjene pomažu gostima da odluče odgovara li vaš smještaj njihovim potrebama. Bolje recenzije i ocjene mogu dovesti do većeg broja rezervacija i veće zarade.

Kako funkcionišu recenzije

Vi i gost koji je rezervisao smještaj imate rok od 14 dana nakon odlaska gosta iz smještaja da jedni drugima napišete recenziju. Recenzije se objavljuju nakon što oboje pošaljete recenzije ili nakon isteka roka za pisanje recenzije od 14 dana, zavisno od toga šta nastupi ranije.

Gosti mogu poslati svoje povratne informacije koristeći sljedeće načine:

  • Privatna napomena. Njihove povratne informacije se ne prikazuju u vašem oglasu i ne utiču na vašu ocjenu.
  • Javna recenzija. Njihove povratne informacije se prikazuju na vašem oglasu i profilu. Ako odgovorite na javnu recenziju, vaš odgovor će se pojaviti ispod nje.

Najnovije recenzije se prema zadanim postavkama prve prikazuju. Gosti također mogu pretraživati recenzije i sortirati ih po datumu objave, najvišoj ili najnižoj ocjeni.

Posmatrajte povratne informacije gostiju kao priliku da poboljšate ono što nudite. Pročitajte svaku recenziju i odgovorite na konstruktivan način kako biste pokazali da te povratne informacije shvatate ozbiljno.

Kako funkcionišu ocjene izražene zvjezdicama

Od gostiju se traži da ocijene svoje cjelokupno iskustvo i šest kategorija pomoću jedne do pet zvjezdica. Ukupan doživljaj nije prosjek ostalih kategorija.

Kategorije čine:

  • Dolazak. Koliko je jednostavno bilo pronaći smještaj i ući u njega?
  • Čistoća. Koliko je dobro očišćen smještaj prije dolaska gosta?
  • Preciznost. Je li smještaj ispunio očekivanja gosta na osnovu oglasa?
  • Komunikacija. Od postupka rezervisanja do odlaska, koliko dobra je bila komunikacija s domaćinom?
  • Lokacija. Šta gost misli o tom području i okruženju?
  • Vrijednost. Kakav je bio odnos vrijednosti i cijene smještaja?

Nakon što tri gosta ocijene vaš smještaj:

  • Prosječna ukupna ocjena izražena zvjezdicama prikazuje se u blizini naziva vašeg oglasa u rezultatima pretraživanja i na vašem oglasu.
  • Prosječne ocjene kategorija izražene zvjezdicama su prikazane iznad recenzija koje su napisali gosti
  • Ukupna ocjena svakog gosta izražena zvjezdicama pojavljuje se pored njegove recenzije, pružajući bolji kontekst njegovim povratnim informacijama.
Na stranici s ocjenama su iznad recenzija gostiju prikazane ukupna ocjena smještaja i ocjene po kategorijama.

Ocjene pomažu Airbnbu da identifikuje i prepozna najbolje domaćine i oglase, uključujući program Superdomaćin i Favorite gostiju. 

Superdomaćini dobijaju priznanje na osnovu evidencije izvanrednog gostoprimstva. Superdomaćini moraju održati najmanju prosječnu ukupnu ocjenu od 4,8 zvjezdica, te ispunjavati druge kriterije. 

Prema mišljenju gostiju, Favoriti gostiju su 2 miliona najomiljenijih smještaja na Airbnbu. Različiti faktori pomažu da se identifikuju Favoriti gostiju, uključujući odlične recenzije i ocjene iznad 4,9 zvjezdica u prosjeku, kao i visoke ocjene u svih šest kategorija.

Pisanje recenzije o gostima

Pisanje recenzija o gostima je jedan od načina da ih podsjetite da napišu recenziju o vama. Vaše recenzije se pojavljuju na profilnim stranicama gosta koji je rezervisao i gostiju koji su prihvatili pozivnice za tu rezervaciju. Nastojte:

  • Pokazati zahvalnost. Ovo bi moglo biti jednostavno kao: „Hvala vam što ste naš gost!”
  • Ponuditi detalje. Mogli biste napisati: „Ovaj gost je savršeno poštovao naša uputstva za odlazak.”
  • Biti obazrivi. Razmislite da osjetljiva pitanja navedete u privatnoj napomeni.

Od vas će se tražiti da ocijeniti goste po pitanju čistoće, komunikacije i poštivanja kućnog reda. Vaše povratne informacije pomažu u primjeni osnovnih pravila za goste koja zahtijevaju od gostiju da se prema vašem domu odnose kao prema svome i da poštuju vaš kućni red.

Moguće je da su se informacije koje se nalaze u ovom članku promijenile od trenutka objavljivanja.

Airbnb
29. nov 2019.
Je li vam ovo bilo korisno?