Zašto su recenzije važne
Recenzije i ocjene pomažu gostima da odluče odgovara li vaš smještaj njihovim potrebama. Bolje recenzije i ocjene mogu dovesti do većeg broja rezervacija i veće zarade.
Kako funkcionišu recenzije
Vi i gost koji je rezervisao smještaj imate rok od 14 dana nakon odlaska gosta iz smještaja da jedni drugima napišete recenziju. Recenzije se objavljuju nakon što oboje pošaljete recenzije ili nakon isteka roka za pisanje recenzije od 14 dana, zavisno od toga šta nastupi ranije.
Gosti mogu poslati svoje povratne informacije koristeći sljedeće načine:
- Javna recenzija. Njihove recenzije se prikazuju na vašem oglasu i profilu. Ako odgovorite na javnu recenziju, vaš odgovor će se pojaviti ispod nje.
- Napomena za domaćina. Njihova napomena se ne prikazuje na vašem oglasu.
Najrelevantnije recenzije se prema zadanim postavkama prve prikazuju. Gosti također mogu pretraživati recenzije i sortirati ih po najnovijim, najvišim ili najnižim ocjenama.
Posmatrajte povratne informacije gostiju kao priliku da poboljšate ono što nudite. Pročitajte svaku recenziju i odgovorite na konstruktivan način kako biste pokazali da te povratne informacije shvatate ozbiljno.
Kako funkcionišu ocjene izražene zvjezdicama
Od gostiju se traži da ocijene svoje cjelokupno iskustvo i 6 kategorija ocjenom od 1 do 5 zvjezdica. Ukupan doživljaj nije prosjek ostalih kategorija.
Kategorije čine:
- Dolazak. Koliko je jednostavno bilo pronaći smještaj i ući u njega?
- Čistoća. Koliko je dobro očišćen smještaj prije dolaska gosta?
- Preciznost. Je li smještaj ispunio očekivanja gosta na osnovu oglasa?
- Komunikacija. Od postupka rezervisanja do odlaska, koliko je dobra bila komunikacija s domaćinom?
- Lokacija. Šta gost misli o tom području i okruženju?
- Vrijednost. Kakav je bio odnos vrijednosti i cijene smještaja?
Ukupna ocjena svakog gosta izražena zvjezdicama pojavljuje se pored njegove recenzije. Nakon što 3 gosta ocijene vaš oglas, prosječna ukupna ocjena izražena zvjezdicama se prikazuje u rezultatima pretraživanja i na vašem oglasu.
Ocjene pomažu Airbnbu da identifikuje i oda priznanje najboljim domaćinima i oglasima, na primjer putem programa Superdomaćin i Favoriti gostiju.°
Superdomaćini dobijaju priznanje na osnovu evidencije izvanrednog gostoprimstva. Superdomaćini moraju održati najmanju prosječnu ukupnu ocjenu od 4,8 zvjezdica te ispunjavati druge kriterije.
Prema mišljenju gostiju, Favoriti gostiju je skup najomiljenijih smještaja na Airbnbu. Različiti faktori pomažu da se identifikuju Favoriti gostiju, uključujući odlične recenzije i ocjene iznad 4,9 zvjezdica u prosjeku, kao i visoke ocjene u svih 6 kategorija.Pisanje recenzije o gostima
Pisanje recenzija o gostima je jedan od načina da ih podsjetite da napišu recenziju o vama. Vaše recenzije se pojavljuju na profilnim stranicama gosta koji je rezervisao i gostiju koji su prihvatili pozivnice za tu rezervaciju. Nastojte:
- Pokazati zahvalnost. Ovo bi moglo biti jednostavno kao: „Hvala vam što ste naš gost!”
- Ponuditi detalje. Mogli biste napisati: „Ovaj gost je savršeno poštovao naša uputstva za odlazak.”
- Budite obazrivi. Razmislite da osjetljiva pitanja navedete u direktnoj poruci.
Od vas će se tražiti da ocijeniti goste po pitanju čistoće, komunikacije i poštivanja kućnog reda. Vaše povratne informacije pomažu u primjeni osnovnih pravila za goste koja zahtijevaju od gostiju da se prema vašem domu odnose kao prema svome i da poštuju vaš kućni red.
Moguće je da su se informacije koje se nalaze u ovom članku promijenile od trenutka objavljivanja.