Kako kreirati ponude koje se ističu
Razmišljajte o svojim ponudama kao o stavkama na meniju koje gosti mogu kupovati od vas. Svakoj ćete ponudi dati naziv i staviti opis, fotografiju i cijenu kako bi drugi lakše mogli razlikovati vaše ponude.
Pružite gostima mogućnost izbora
Dodajte najmanje 3 ponude po različitim cijenama kako biste gostima pružili više opcija, a vi ostvarili željenu zaradu. Najbolja praksa je da postavite ponude po početnim, standardnim i premium cijenama.
Cijene bi trebale odražavati format, složenost i jedinstvenost svake ponude. Na primjer, fotograf u SAD-u bi mogao ponuditi termin od pola sata koji košta manje od 50 USD, individualni termin pravljenja portreta koji košta između 50 i 150 USD, i termin izrade porodičnih fotografija koji košta više od 150 USD.
Gosti koji traže usluge na Airbnbu vidjet će vašu najnižu cijenu u rezultatima pretraživanja. Početna ponuda vam može pomoći da privučete nove goste i potaknete interesovanje za vaše druge ponude.
Razmislite o tome da gostima ponudite i druge termine i lokacije. Na primjer, kuhar može pružiti uslugu pravljenja organskog doručka, ručka na tržnici i večere od 3 slijeda, a kozmetičar može ponuditi tretmane lica u vlastitom spa centru i u domu gosta.
Dodavanje ponuda
Svaka ponuda sadrži naslov, opis i fotografiju.
- Naslov: Dajte jedinstven naziv svojoj ponudi u nekoliko riječi pisan specifičnim, lako razumljivim jezikom.
- Opis: Započnite sa sažetim, uvjerljivim opisom onoga što je uključeno. Istaknite određene sastojke, tehnike, opremu ili materijale koji ponudu čine posebnom. Navedite što više detalja kako biste istakli svoju ponudu.
- Fotografija: Odaberite sliku koju ste već učitali ili dodajte novu. Fokusirajte se na jedan detalj ili osobu, s jednostavnom pozadinom.
Nakon što kreirate svoje ponude, po potrebi ih možete urediti ili promijeniti redoslijed.
Svi domaćini, fotografije i detalji oglasa moraju ispunjavati standarde i uslove za Airbnbove usluge.
Moguće je da su se informacije koje se nalaze u ovom članku promijenile od trenutka objavljivanja.