Kako prevazići očekivanja gostiju
Najbolje ocjene i pozitivne recenzije mogu dovesti do većeg broja rezervacija i veće zarade. Koristite povratne informacije gostiju kako biste nastavili poboljšavati uslugu.
U rubrici Uvidi prikazuje se vaša ukupna ocjena, javne recenzije, privatne napomene i detaljne ocjene o gostoprimstvu, lokaciji (kada je primjenjivo), pouzdanosti i vrijednosti.
Gostoprimstvo
Gosti cijene kada se osjećaju paženim i dobrodošlim. Potrudite se da pružite visokokvalitetnu ponudu i predvidite njihove potrebe.
- Zakažite poruku dobrodošlice. Pobrinite se da gosti prije početka usluge imaju potrebne informacije. Fotograf može podijeliti detaljnu prognozu i napomene o odjeći.
- Saznajte više o gostima. Pošaljite poruku s pitanjem o željama i potrebama gosta da biste personalizovali uslugu. Osoba za catering bi mogla poslati upit o alergijama i prilagođavanju menija.
- Uzmite u obzir perspektivu gosta. Neki gosti su možda prvi put u vašem gradu ili državi. Možda će im trebati dodatna pomoć u snalaženju u ovom području ili razumijevanju lokalnih običaja. Nastojte biti srdačni i susretljivi te komunicirati s poštovanjem.
- Ponesite dodatne potrepštine. Pobrinite se da budete spremni za potencijalne probleme, npr. ako se alati ili oprema pokvare ili ako gost zaboravi neki važan predmet. Lični trener može spakovati rezervne prostirke za jogu.
- Nastavite komunicirati. Pošaljite poruku kako biste se zahvalili gostima i objasnili daljnje korake. To može uključivati vremenski okvir kada će fotografije biti dostupne ili recept u kojem su gosti posebno uživali.
Lokacija
Ako ugošćavate u svom poslovnom ili javnom prostoru, od gostiju se traži da ocijene lokaciju. Kozmetičar može pružiti tretman lica u svom spa centru ili fotograf može ponuditi termin u parku. Gosti cijene prijatne prostore koji su čisti i dobro opremljeni.
- Dajte prednost udobnosti gostiju. Pružanje sigurnog i čistog prostora pomaže gostima da uživaju u usluzi. Maser će željeti da obezbijedi besprijekoran spa centar kako bi se gosti mogli opustiti tokom tretmana dubinske masaže.
- Pošaljite detaljna uputstva. Jasno navedite šta gosti mogu očekivati od vaše lokacije i gdje ćete se sastati. Razmislite o mogućim problemima s parkingom i javnim prevozom. Uključite uputstva za dolazak ako ste u zajedničkom prostoru. Imajte na umu i prilagođen pristup. Na primjer, ima li lokacija na kojoj će se održati fotografisanje prilagođen pristup za invalidska kolica?
Ako putujete na njihovu lokaciju, od gostiju nećemo tražiti povratne informacije o mjestu događaja.
Pouzdanost
Gosti od domaćina očekuju besprijekornu uslugu. To podrazumijeva postavljanje jasnih očekivanja gostiju, blagovremenu i jasnu komunikacije te dobru organizaciju.
- Tačnost postavite kao prioritet. Opisi i fotografije moraju prenositi tačno ono što gosti dobijaju. Frizer bi mogao opisati proizvode i tehnike koje koristi i uključiti fotografije vrsta svečanih frizura i pletenica koje pravi.
- Odgovarajte gostima. Podesite uobičajeno radno vrijeme u kartici Oglasi kako biste jasno dali do znanja kada ste dostupni. Uključite obavještenja u Airbnb aplikaciji i postavkama uređaja kako biste odmah vidjeli poruke gostiju i brzo odgovarali.
- Planirajte unaprijed. Unaprijed pripremite sve što vam je potrebno kako biste bili sigurni da će vaša usluga ostati u okviru planiranog rasporeda. Kuhar može unaprijed isjeckati povrće za supu koju će kuhati kod gosta.
- Povedite pomoćnika ako vam je potreban. Možda će vam se trebati pridružiti pomoćnik ako ste domaćin većoj grupi ili nudite složenije usluge. Morate obavijestiti goste dovoljno vremena ranije ako će vam pomoćnik pomagati tokom usluge kako bi mogli otkazati uslugu bez naknade.
- Dođite na vrijeme. Ako putujete na lokaciju gosta, razmislite kojim ćete putem ići i uzmite u obzir frekvenciju saobraćaja.
- Imajte poštovanja prema imovini. Ako pružate uslugu u tuđem domu, ostavite prostor u stanju u kojem ste ga zatekli.
Vrijednost
Gosti traže usluge koje pružaju izuzetan omjer kvalitete i cijene. Razmislite o tome kako da svoju ponudu učinite još više posebnom i vrijednom cijene koju će gosti platiti.
- Uključite niz opcija. Dodajte najmanje 3 ponude po različitim cijenama kako biste gostima pružili više opcija, a vi ostvarili željenu zaradu. Najbolja praksa je da postavite ponude po početnim, standardnim i premium cijenama. Na primjer, fotograf u SAD-u može ponuditi polusatni termin koji košta manje od 50 USD, individualni termin pravljenja portreta koji košta između 50 i 150 USD, i termin izrade porodičnih fotografija koji košta više od 150 USD.
- Prilagodite svoje ponude. Airbnb alati za razmjenu poruka pomažu vam da komunicirate s gostima kako biste personalizovali svoje ponude i odredili prilagođene cijene.
- Pružite odličnu uslugu. Korištenje kvalitetnijih materijala i dodavanje dodatnih detalja koji vašu ponudu čine još posebnijom može biti od velikog značaja. Kozmetičar može uključiti esencijalno ulje kao besplatan dio usluge.
Svi domaćini, fotografije i detalji oglasa moraju ispunjavati standarde i uslove za Airbnb usluge.
Moguće je da su se informacije koje se nalaze u ovom članku promijenile od trenutka objavljivanja.