Informacije za administratore
Popularne teme
Kako postati osoba zadužena za rezervacije
Ako ćete rezervisati putovanja za zaposlenike u okviru svoje organizacije ili za pojedince u okviru druge firme ili organizacije, morat ćete se registrovati kao osoba zadužena za rezervacije. U nastavku je opisano kako to učiniti na dva različita načina.
Opcija 1: Postavke korisničkog profila
Posjetite rubriku Dozvole za rezervaciju na svom korisničkom profilu. Pronađite osobe za koje možete rezervisati smještaj u rubrici i odaberite opciju Dodaj putnika. Unesite e-mail adresu korisnika od kojeg tražite ovlaštenje da možete rezervisati i organizovati njegove smještaje i poslovna putovanja. Ta osoba će dobiti e-mail kako bi prihvatila vaš zahtjev (za to mora imati korisnički račun na Airbnbu). Zatim ćete dobiti potvrdu da možete rezervisati smještaj u ime te osobe.
Opcija 2: Dozvole administratora
Zatražite od administratora kontrolne table da ažurira vašu ulogu tako da budete osoba zadužena za rezervacije na kontrolnoj tabli. Na taj način možete rezervisati smještaj za sve korisnike u organizaciji koji dijele domenu organizacije i omogućiti da e-mail adresa poslovne domene bude povezana s korisnikovim korisničkim računom na Airbnbu.
Opcija 1: Postavke korisničkog profila
Posjetite rubriku Dozvole za rezervaciju na svom korisničkom profilu. Pronađite osobe za koje možete rezervisati smještaj u rubrici i odaberite opciju Dodaj putnika. Unesite e-mail adresu korisnika od kojeg tražite ovlaštenje da možete rezervisati i organizovati njegove smještaje i poslovna putovanja. Ta osoba će dobiti e-mail kako bi prihvatila vaš zahtjev (za to mora imati korisnički račun na Airbnbu). Zatim ćete dobiti potvrdu da možete rezervisati smještaj u ime te osobe.
Opcija 2: Dozvole administratora
Zatražite od administratora kontrolne table da ažurira vašu ulogu tako da budete osoba zadužena za rezervacije na kontrolnoj tabli. Na taj način možete rezervisati smještaj za sve korisnike u organizaciji koji dijele domenu organizacije i omogućiti da e-mail adresa poslovne domene bude povezana s korisnikovim korisničkim računom na Airbnbu.
Pregled kontrolne table Airbnba za poslovne korisnike
1. korak: Pristup kontrolnoj tabli
Možete pristupiti kontrolnoj tabli tako što ćete se prijaviti na korisnički račun na Airbnbu. Kliknite na svoju profilnu fotografiju u gornjem desnom uglu i odaberite Airbnb za poslovne korisnike. Odaberite Otvori kontrolnu tablu.
2. korak: Upotreba kontrolne table
Kontrolna tabla Airbnba za poslovne korisnike podijeljena je na šest rubrika: Putovanja, Izvještaji, Fakture, Osobe, Postavke i Obavještenja.
Putovanja
Putovanja pružaju pregled aktivnih, potvrđenih i dovršenih putovanja zaposlenika koja su rezervisali zaposlenici ili drugi ovlašteni putnici. Za svako putovanje ćete vidjeti ime(na) putnika, podatke o odredištu i datume putovanja.
Izvještaji
Izvještaji prikazuju broj rezervisanih noćenja u vašoj organizaciji, ukupan potrošeni iznos i prosječnu dnevnu stopu u vašoj firmi. S ove stranice možete i eksportovati izvještaje u formatu CSV.
Fakture
Pregledajte fakture za putovanja koja su ugovorili zaposlenici ili drugi ovlašteni putnici. Svaka stavka sadržava broj fakture, datum, rok za plaćanje i iznos računa.
Osobe
Pronađite, dodajte i uklonite zaposlenike ili druge ovlaštene korisnike s korisničkog računa vaše firme. Podesite timove u svojoj organizaciji i dodijelite načine plaćanja odgovarajućim timovima.
Postavke
Ažurirajte podatke o korisničkom računu, načine plaćanja, pristup zaposlenika i postavke obavještenja. Povežite kontrolnu tablu s pružateljima usluga obaveze brige i alatima i integracijama za upravljanje rezervacijama i putovanjima putem interneta.
Kartica Pristup za zaposlenike vam omogućava da dodate dodatne e-mail domene firme koje koriste vaši zaposlenici.
Kao administrator svoje firme, možete dodati način plaćanja na nivou firme, a zaposlenici vaše firme mogu naplatiti svoje putovanje putem zajedničke kreditne kartice firme. Ili možete dodati načine plaćanja specifične za tim i dodijeliti različite načine plaćanja po timu.
Obavještenja
Pregledajte status korisničkog računa zaposlenika, zahtjeve za promjenu uloga i zahtjeve za novi tim.
Možete pristupiti kontrolnoj tabli tako što ćete se prijaviti na korisnički račun na Airbnbu. Kliknite na svoju profilnu fotografiju u gornjem desnom uglu i odaberite Airbnb za poslovne korisnike. Odaberite Otvori kontrolnu tablu.
2. korak: Upotreba kontrolne table
Kontrolna tabla Airbnba za poslovne korisnike podijeljena je na šest rubrika: Putovanja, Izvještaji, Fakture, Osobe, Postavke i Obavještenja.
Putovanja
Putovanja pružaju pregled aktivnih, potvrđenih i dovršenih putovanja zaposlenika koja su rezervisali zaposlenici ili drugi ovlašteni putnici. Za svako putovanje ćete vidjeti ime(na) putnika, podatke o odredištu i datume putovanja.
Izvještaji
Izvještaji prikazuju broj rezervisanih noćenja u vašoj organizaciji, ukupan potrošeni iznos i prosječnu dnevnu stopu u vašoj firmi. S ove stranice možete i eksportovati izvještaje u formatu CSV.
Fakture
Pregledajte fakture za putovanja koja su ugovorili zaposlenici ili drugi ovlašteni putnici. Svaka stavka sadržava broj fakture, datum, rok za plaćanje i iznos računa.
Osobe
Pronađite, dodajte i uklonite zaposlenike ili druge ovlaštene korisnike s korisničkog računa vaše firme. Podesite timove u svojoj organizaciji i dodijelite načine plaćanja odgovarajućim timovima.
Postavke
Ažurirajte podatke o korisničkom računu, načine plaćanja, pristup zaposlenika i postavke obavještenja. Povežite kontrolnu tablu s pružateljima usluga obaveze brige i alatima i integracijama za upravljanje rezervacijama i putovanjima putem interneta.
Kartica Pristup za zaposlenike vam omogućava da dodate dodatne e-mail domene firme koje koriste vaši zaposlenici.
Kao administrator svoje firme, možete dodati način plaćanja na nivou firme, a zaposlenici vaše firme mogu naplatiti svoje putovanje putem zajedničke kreditne kartice firme. Ili možete dodati načine plaćanja specifične za tim i dodijeliti različite načine plaćanja po timu.
Obavještenja
Pregledajte status korisničkog računa zaposlenika, zahtjeve za promjenu uloga i zahtjeve za novi tim.
Postavke uslova
Postavke uslova
Korak 1: Prijava
Prijavite se na stranicu airbnb.com i odaberite svoju profilnu fotografiju u gornjem desnom uglu. Zatim kliknite na „Kontrolna tabla kompanije”. Na kontrolnoj tabli otvorite karticu „Pravila rezervacije”.
Korak 2: Omogućite obavještenja o pravilima putovanja
Odaberite vrstu smještaja za koju želite omogućiti obavještenja. Nakon što to odaberete, dobit ćete e-mail obavještenje kada putnik rezerviše smještaj koji nije u skladu s unaprijed određenim postavkama. Na primjer, ako ste odabrali samo „cijeli smještaj” i „hotelsku sobu”, dobit ćete obavještenje svaki put kada putnik rezerviše smještaj u privatnoj ili zajedničkoj sobi. Ovo obavještenje ćete dobiti prilikom rezervacije.
Imajte na umu da putnik i dalje može rezervisati bez obzira na postavke.
U e-mail obavještenju ćete moći pregledati plan putovanja pa čak i otkazati rezervaciju ako je potrebno.
Korak 1: Prijava
Prijavite se na stranicu airbnb.com i odaberite svoju profilnu fotografiju u gornjem desnom uglu. Zatim kliknite na „Kontrolna tabla kompanije”. Na kontrolnoj tabli otvorite karticu „Pravila rezervacije”.
Korak 2: Omogućite obavještenja o pravilima putovanja
Odaberite vrstu smještaja za koju želite omogućiti obavještenja. Nakon što to odaberete, dobit ćete e-mail obavještenje kada putnik rezerviše smještaj koji nije u skladu s unaprijed određenim postavkama. Na primjer, ako ste odabrali samo „cijeli smještaj” i „hotelsku sobu”, dobit ćete obavještenje svaki put kada putnik rezerviše smještaj u privatnoj ili zajedničkoj sobi. Ovo obavještenje ćete dobiti prilikom rezervacije.
Imajte na umu da putnik i dalje može rezervisati bez obzira na postavke.
U e-mail obavještenju ćete moći pregledati plan putovanja pa čak i otkazati rezervaciju ako je potrebno.
© 2023. Airbnb
© 2023. Airbnb