Prijedlozi će se prikazati nakon što unesete tekst u polje za pretraživanje. Pregledajte pomoću strelica za gore i dolje. Za odabir koristite tipku enter. Ako odaberete frazu, ta fraza će biti korištena za pretraživanje. Ako je prijedlog link, ta stranica će se otvoriti u pregledniku.
Prijedlozi će se prikazati nakon što unesete tekst u polje za pretraživanje. Pregledajte pomoću strelica za gore i dolje. Za odabir koristite tipku enter. Ako odaberete frazu, ta fraza će biti korištena za pretraživanje. Ako je prijedlog link, ta stranica će se otvoriti u pregledniku.

Kako privući prve goste

Koristite svoj kalendar i alate za određivanje cijena kako biste razvili svoje poslovanje s doživljajima.
Autor: Airbnb, objavljeno 4. dec 2025.

Sad kad je vaš Airbnb doživljaj objavljen, možete se usredotočiti na privlačenje gostiju. Dodavanje dostupnosti, određivanje konkurentne cijene i dobijanje prvih recenzija s 5 zvjezdica mogu pomoći u ostvarivanju daljnjeg uspjeha. 

Ažurirajte kalendar

Vaš oglas se neće prikazivati na Airbnbu dok ne dodate dostupnost. Odmah ažurirajte kalendar kako bi gosti mogli rezervisati. Odlučite koliko ćete često nuditi aktivnost na osnovu njenog trajanja, vaše dostupnosti i poslovnih ciljeva. Ako imate sudomaćina, odredite kada će svaki od vas organizovati doživljaj. 

Da biste dodali dostupnost, odaberite dan na koji želite organizovati doživljaj i dodirnite Zakaži doživljaj. Odaberite vrijeme, vrstu rezervacije, cijenu, veličinu grupe i druge detalje. Možete blokirati vrijeme prije i poslije aktivnosti za pripremne radove ili čišćenje.

Isprobajte ove savjete koji će pomoći da se vaš oglas istakne.

  • Otvorite više dostupnih termina: Što više datuma i termina učinite dostupnim, vjerovatnoća je da ćete ostvariti više rezervacija. Uspješni domaćini često nude doživljaj 10 ili više puta mjesečno, uključujući najmanje jedan dan vikenda sedmično. 
  • Planirajte unaprijed: Mnogi domaćini unose dostupnost do tri mjeseca unaprijed i tako povećavaju šanse da ostvare rezervacije. Doživljaj koji nudite svakodnevno možete zakazati do 60 dana unaprijed, a doživljaj koji nudite sedmično do 52 sedmice unaprijed.
  • Sinhronizujte kalendare: Sinhronizujte Airbnb i Google poslovne kalendare kako biste lakše pratili sve na jednom mjestu i spriječili slučajne dvostruke rezervacije. Na primjer, kada je noćenje rezervisano u jednom kalendaru, automatski se blokira u drugom.
  • Pronađite prilike: Nakon što počnete ugošćavati, identifikujte periode slabije i veće potražnje i razmislite o prilagođavanju dostupnosti i cijene u skladu s tim. Što više dostupnosti ponudite sada, veća je vjerovatnoća da ćete moći zadovoljiti zahtjeve tokom perioda velike potražnje.

Odredite konkurentnu cijenu

Precizno podešavanje cijene može vam pomoći da osigurate prve rezervacije i ostvarite daljnji uspjeh. Postoje četiri glavna faktora koja biste trebali uzeti u obzir.

  • Operativni troškovi: Pobrinite se da vaša cijena pokriva vaše troškove.
  • Prihod: Ponekad nižom cijenom po osobi možete privući više gostiju i povećati svoj prihod. Na primjer: 
    • četiri gosta su rezervisala po cijeni od 75 USD po osobi = 300 USD 
    • 8 učesnika doživljaja je rezervisalo po cijeni od 60 USD svaki = 480 USD
  • Slični doživljaji: Potražite aktivnosti poput vaše na Airbnbu i drugim platformama kako biste uporedili lokalne cijene i shvatili koji elementi su konkurentni. Globalni prosječni raspon cijena za Airbnb doživljaj je između 65 USD i 81 USD.* 
  • Ukupna cijena: Vaša cijena mora uključivati sve naknade i napojnice.

Dodavanje popusta je još jedan način da pomognete da se vaš oglas istakne. U postavkama cijena dostupne su tri vrste popusta.

  • Popusti na ograničeno vrijeme: Privucite prve goste i rane recenzije nudeći 5% do 50% popusta na period od 90 dana. 
  • Popusti na rane rezervacije: Ponudite 20% popusta gostima koji izvrše rezervaciju više od dvije sedmice unaprijed. Ovo privlači putnike koji planiraju unaprijed i pomaže vam da popunite kalendar.
  • Popusti za veće grupe: Možete odrediti snižene cijene po osobi kako biste privukli veće grupe. Na primjer, mogli biste ponuditi 10% popusta za 2 do 3 osobe, 20% popusta za 4 do 5 osoba i 30% za više od 6 osoba. Većina gostiju rezerviše doživljaj s barem još jednom osobom.*

Ako vaš popust iznosi više od 10% na vašu ukupnu cijenu, gosti u rezultatima pretraživanja i u vašem oglasu vide sniženu cijenu pored precrtane prvobitne cijene.** Ako dodate više od jednog popusta, gost će dobiti onaj popust koji mu omogućava najveću uštedu. Nije moguće dobiti više popusta za istu rezervaciju.

Ponudite privatne rezervacije

Možda želite ponuditi svoj doživljaj određenom gostu ili grupi po prilagođenoj cijeni. Na primjer, dijeljenje doživljaja s porodicom i prijateljima po nižoj cijeni ili besplatno je odličan način da dobijete prve recenzije s 5 zvjezdica.

Da biste kreirali privatni termin, odaberite datum i vrijeme u kalendaru, dodirnite Uredi i postavite vidljivost na privatno. Kopirajte prilagođeni link i podijelite ga s određenim gostom ili grupom. Recenziju mogu napisati samo gosti koji se pridruže rezervaciji.

*Zasnovano na rezervacijama Airbnb doživljaja od 13. maja do 20. jula 2025. godine u 30 gradova širom svijeta

**Mora biti najmanje 3 USD (ili ekvivalentan iznos u lokalnoj valuti) niže od ukupne cijene 

Uvijek imate kontrolu nad cijenama i drugim postavkama. Vaši rezultati mogu varirati.

Moguće je da su se informacije koje se nalaze u ovom članku promijenile od trenutka objavljivanja.

 

Airbnb
4. dec 2025.
Je li vam ovo bilo korisno?