Postavljanje strategije određivanja cijena
Airbnb aplikacija olakšava upravljanje cijenama i dostupnošću. Saznajte kako iskoristiti alate za ugošćavanje kako biste ostvarili više rezervacija i ispunili svoje ciljeve zarade.
Redovno pregledavajte svoj kalendar
Gosti traže Airbnb doživljaje koji nude odličan omjer cijene i kvaliteta. Steknite naviku da iznovo analizirate koliko naplaćujete i koliko često ugošćavate kako biste ostali konkurentni.
Postavke cijena i dostupnosti možete prilagoditi direktno u kalendaru. Ovi faktori igraju veliku ulogu.
- Dan u sedmici: Razmislite o tome da odredite različite cijene za različite dane. Na primjer, možda želite naplaćivati manje danima kada je manja potražnja kako biste privukli ljude da rezervišu.
- Doba dana: Razmislite o najboljim vremenskim periodima za privlačenje različitih gostiju i dodajte dostupnost. Na primjer, večeri radnim danima mogu se svidjeti lokalcima koji rade tokom dana i žele izbjeći vikende kada je veća potražnja.
- Popusti za grupe: Možete ponuditi snižene cijene po osobi kako biste privukli veće grupe. Na primjer, mogli biste ponuditi 10% popusta za 2 do 3 osobe, 20% popusta za 4 do 5 osoba ili 30% za više od 6 osoba.
- Porodice: Razmislite o tome da djeci mlađoj od 12 godina omogućite učešće besplatno ili po nižoj cijeni.
- Rezervacije u zadnji čas: Ako je doživljaj samo djelimično rezervisan, pokušajte prilagoditi cijenu kako biste popunili preostala mjesta.
- Veličina grupe: Možete prilagoditi slobodna mjesta kako biste izbjegli prevelik broj prodanih mjesta ako svoj doživljaj nudite i na drugoj platformi.
Pripremite se za periode veće potražnje
Sezone visoke potražnje mogu pomoći razvoju vašeg poslovanja. Planirajte veću potražnju gostiju pomoću ovih preporučenih cijena.
- Dodajte više termina: Ponudite svoj doživljaj kada zbog vremenskih prilika, praznika i velikih događaja poput koncerata, festivala i sportskih turnira dolazi više posjetioca na vašu lokaciju.
- Ažurirajte broj gostiju: Razmislite o povećanju broja mjesta i prilagođavanju cijene kako biste privukli goste koji rezervišu u zadnji čas. Ove izmjene možete napraviti na kartici Danas.
Sezone visoke potražnje također su dobra prilika da ažurirate svoj oglas kako bi se istakao u rezultatima pretraživanja. Razmislite o prilagođavanju naziva i opisa kako biste istaknuli doba godine ili dodavanju novih slika.
Planirajte za periode slabije potražnje
Evo načina koji mogu pomoći da se vaš oglas istakne tokom perioda slabije potražnje.
- Dodajte popuste: Čak i mali popusti mogu poboljšati vaš položaj u rezultatima pretraživanja. Razmislite o tome da ponudite niže cijene uz popust na rane rezervacije i popust za veće grupe. Ako vaš popust iznosi više od 10% na ukupnu cijenu, vaša snižena cijena će se u rezultatima pretraživanja i na stranici vašeg oglasa prikazivati pored vaše prvobitne cijene koja je precrtana.*
- Ostavite mjesta za dodavanje rezervacija u zadnji čas: Skratite krajnje rokove za rezervaciju kako bi učesnici mogli rezervisati isti dan ili dan ranije. Polovina svih rezervacija se dogodi manje od jedne sedmice prije početka doživljaja.** Gosti poput lokalaca i posjetilaca s fleksibilnim planovima obično tokom perioda slabije potražnje rezervišu kasnije nego inače.
*Mora biti najmanje 3 USD (ili ekvivalentan iznos u lokalnoj valuti) niže od ukupne cijene
*Zasnovano na rezervacijama doživljaja od 13. maja do 20. jula 2025. godine u 30 gradova širom svijeta
Uvijek imate kontrolu nad cijenama i drugim postavkama. Vaši rezultati mogu varirati.
Moguće je da su se informacije koje se nalaze u ovom članku promijenile od trenutka objavljivanja.
