Ovaj sadržaj nije dostupan na odabranom jeziku pa smo ga zasad učinili dostupnim na najbližem dostupnom jeziku.

Kako Airbnb štiti domaćine

Saznajte više o Airbnbovim ugrađenim zaštitnim mehanizmima.
Autor: Airbnb, objavljeno 4. feb 2020.
4 min. čitanja
Izmijenjeno 1. maj 2024.

Posebnosti

  • Zaštitni mehanizmi poput AirCovera za domaćine vam pomažu da ugošćavate sa samopouzdanjem

  • Tim za podršku zajednici je dostupan na 62 jezika

Možda ćete imati pitanja o zaštiti smještaja i imovine kada putnici borave u vašem domu. Štete i sigurnosni incidenti su izuzetno rijetki, ali Airbnb posjeduje mnogo zaštitnih mehanizama, kako za domaćine tako i za goste.

Profili i recenzije

Airbnb vam pomaže da upoznate goste. Ako koristite Instant rezervaciju, možete prilagoditi postavke i unijeti uslove za goste koji se ne nalaze u našim zahtjevima za rezervaciju za sve goste. Ako više volite standardno slanje zahtjeva za rezervaciju, možete prije prihvatanja rezervacije pregledati profile gostiju i pročitati recenzije koje su o njima napisali prethodni domaćini.

S obzirom da gosti i domaćini jedni drugima mogu napisati recenziju tek nakon što se rezervacija završi, možete biti sigurni da se povratne informacije koje pročitate zasnivaju na stvarnom iskustvu. Također možete koristiti zaštićenu razmjenu poruka putem Airbnba kako biste postavili pitanja i definisali očekivanja u bilo kojem trenutku prije dolaska.

AirCover za domaćine

AirCover za domaćine je sveobuhvatna zaštita za svakog domaćina na Airbnbu. Ona nudi zaštitne mjere prije putovanja kako bismo bili sigurni da su gosti koji su izvršili rezervaciju zaista osobe za koje se predstavljaju, uz pomoć verifikacije identiteta gostiju. Također pomaže da se smanji mogućnost održavanja uznemirujućih zabava i oštećenje imovine pomoću tehnologije za provjeru rezervacija.

AirCover za domaćine uključuje Osiguranje domaćina od odgovornosti u iznosu od 1 milion USD i Zaštitu domaćina od oštećenja u iznosu od 3 miliona USD, uz pokriće za umjetnine, dragocjenosti, parkirane automobile, brodove, druga vozila i još mnogo toga.

Saznajte više o AirCoveru za domaćine

Osnovna pravila

Osnovna pravila za goste su skup provodivih standarda kojih se svi gosti moraju pridržavati. Osnovna pravila zahtijevaju od gostiju da se prema vašem smještaju odnose s poštovanjem, da se pridržavaju kućnog reda, odmah komuniciraju u slučaju problema, te ostave vaš smještaj takvim da nije potrebno pretjerano čišćenje. Svi gosti prije vršenja rezervacije prihvataju ova pravila.

Sigurnost korisničkog računa

Kako bi zaštitio vaš korisnički račun, Airbnb preduzima cijeli niz mjera, kao što je dodatna provjera autentičnosti kada se prijavite s novog telefona ili računara, i slanje obavještenja kada dođe do izmjena na korisničkom računu. Pod uslovom da cijeli postupak, odnosno komunikaciju, rezervacije i plaćanje, obavljate putem Airbnba, zaštićeni ste Airbnbovim pravilima i zaštitnim mehanizmima.

Podrška 24 sata dnevno

Airbnbov tim za podršku zajednici vam stoji na raspolaganju na 62 jezika kako bi vam pružio pomoć u vezi sa sljedećim:

  • Pomoć s ponovnim rezervisanjem
  • Povrat novca
  • Posredovanje

Više informacija o našim pravilima i zaštitama

Uz ove zaštitne mehanizme, možete ugošćavati sa samopouzdanjem. Saznajte više o usluzi AirCover za domaćine kako biste saznali više o važnim načinima na koje Airbnb štiti domaćine.

Zaštita domaćina od oštećenja, Osiguranje domaćina od odgovornosti i Osiguranje od odgovornosti za doživljaje programa AirCover za domaćine ne pokrivaju domaćine koji nude smještaj ili doživljaje u Japanu, gdje se primjenjuju Osiguranje domaćina u Japanu i Osiguranje organizatora doživljaja od odgovornosti u Japanu ili domaćine koji nude smještaj putem kompanije Airbnb Travel LLC. Za domaćine koji su nudili smještaje ili doživljaje u kontinentalnoj Kini važi Plan za zaštitu domaćina u Kini. Sva ograničenja pokrivenosti prikazana su u američkim dolarima.

Osiguranje domaćina od odgovornosti i Osiguranje od odgovornosti za doživljaje preuzimaju treća lica. Ako ste domaćin u Ujedinjenom Kraljevstvu, polisu Osiguranja domaćina od odgovornosti i polisu Osiguranja od odgovornosti za doživljaje ugovara Zurich Insurance Company Ltd., dok usluge ugovaranja i zaključenja ugovora za domaćine u Ujedinjenom Kraljevstvu bez dodatnih troškova pruža Airbnb UK Services Limited, imenovani predstavnik kompanije Aon UK Limited, koju je ovlastila i koju reguliše Uprava za finansijsko poslovanje. FCA registarski broj kompanije Aon je 310451. Ovo možete provjeriti tako što ćete posjetiti Registar finansijskih usluga ili kontaktirati FCA na 0800 111 6768. Polise Osiguranja domaćina od odgovornosti i Osiguranja od odgovornosti za doživljaje u okviru programa AirCover za domaćine reguliše Uprava za finansijsko poslovanje. Ostali proizvodi i usluge nisu regulisani proizvodi koje je ugovorila kompanija Airbnb UK Services Limited. FPAFF405LC

Zaštita domaćina od oštećenja nije osiguranje i nije povezana s Osiguranjem domaćina od odgovornosti. U okviru Zaštite domaćina od oštećenja dobijate nadoknadu za određene štete koje su gosti napravili u vašem domu i na vašoj imovini ako gost ne plati za tu štetu. Za smještaje u državi Washington, Airbnbove ugovorne obaveze u okviru Zaštite domaćina od oštećenja pokrivene su polisom osiguranja koju je pribavio Airbnb. Za domaćine čija je država prebivališta ili poslovnog sjedišta izvan Australije vrijede ovi Uslovi zaštite domaćina od oštećenja. Za domaćine čija je država prebivališta ili poslovnog sjedišta unutar Australije, Zaštita domaćina od oštećenja podliježe Uslovima zaštite domaćina od oštećenja za korisnike iz Australije.

Moguće je da su se informacije koje se nalaze u ovom članku promijenile od trenutka objavljivanja.

Posebnosti

  • Zaštitni mehanizmi poput AirCovera za domaćine vam pomažu da ugošćavate sa samopouzdanjem

  • Tim za podršku zajednici je dostupan na 62 jezika

Airbnb
4. feb 2020.
Je li vam ovo bilo korisno?