Kreirajte boravak s 5 zvjezdica
Pažljiva priprema je temelj smještaja s pet zvjezdica. Za početak, koristite ovaj vodič u pet koraka.
1. korak: Šta gosti mogu očekivati
Učinite svoj smještaj privlačnim, a istovremeno budite iskreni u pogledu onoga što nudite.
Budite transparentni o tome šta će goste dočekati. Detaljno opišite svoje okruženje i sadržaje kako biste gostima pomogli da odluče odgovara li vaš smještaj njihovim potrebama.
Ažurirajte oglas u skladu s izmjenama. Ovo uključuje dodavanje novih sadržaja i ažuriranje fotografija. Neki domaćini čak ažuriraju svoje fotografije kako bi odgovarale sezoni.
„Opišite posebnosti vašeg objekta na iskren i jasan način”, kaže Nikki, Superdomaćin u San Franciscu. „To je prilika da pokažete empatiju. Gostima trebate pružiti dovoljno transparentnosti kako biste im pomogli da odaberu smještaj koji žele.”
2. korak: Jednostavan dolazak i odlazak
Gosti očekuju dolazak i odlazak bez poteškoća.
Napišite jasna uputstva za dolazak. Objasnite postupak korak po korak i navedite sve detalje koji bi mogli biti korisni, kao što su fotografije ili mapa sa strelicama.
Smanjite zadatke prilikom odlaska. Vaša uputstva bi trebala zahtijevati malo ili nimalo truda da ih se pridržava. Obavijestite goste kako da zaključaju vrata pri izlasku.
„Naš postupak odlaska ne može biti jednostavniji”, kaže Keshav, član Savjetodavnog odbora domaćina i Superdomaćin u New Delhiju. „Čistač dolazi i radi sve kako se gosti ne bi brinuli.”
3. korak: Stvaranje ugođaja tople dobrodošlice
Razmislite kako će se gosti osjećati kada uđu u vaš smještaj i šta će pamtiti nakon što odu.
Dizajnirajte udoban smještaj. Koristite predmete koji stvaraju osjećaj udobnosti, kao što su jastuci i pokrivači. Odredite prostore u kojima će gosti moći ostavljati svoje stvari.
Predstavite svoju zajednicu. Razmislite o ukrašavanju lokalnom umjetnošću ili nuđenju regionalne poslastice. Podijelite svoja omiljena mjesta u vodiču.
Budite dostupni. Obavijestite goste da vas uvijek mogu kontaktirati. Podesite postavke obavještenja tako da vas obavještavaju kada gosti šalju poruke.
„Najvažnije je da se gosti osjećaju kao kod kuće”, kaže Catherine, Superdomaćin u Columbusu, Ohio. „Odvojite vrijeme i uklonite sve što bi moglo ukazivati na to da su gosti u tuđoj kući.”
4. korak: Priprema za nepredviđene situacije
Razmislite o tome kako riješiti niz problema koji bi se mogli pojaviti tokom boravka gostiju.
Opskrbite se potrepštinama za hitne slučajeve. Opremite svoj prostor aparatom za gašenje požara, priborom za prvu pomoć i baterijskom lampom. Stavite na raspolaganje brojeve telefona za hitne slučajeve ako gostima bude potrebna pomoć.
Saznajte kako ste zaštićeni. AirCover za domaćine pruža sveobuhvatnu zaštitu, koja je uvijek uključena i besplatna.
- Okupite tim za podršku. Razvijte odnose s osobljem za održavanje. Dodajte sudomaćina kako biste bili sigurni da je neko uvijek dostupan da odgovori gostima.
5. korak: Davanje i primanje recenzija
Ocjene i recenzije vam mogu pomoći da poboljšate ono što nudite i izgradite povjerenje među gostima.
- Napišite recenziju gostima. Ovo je prilika da iskažete zahvalnost, napišete povratne informacije i podsjetite goste da napišu recenziju o vama. Domaćini i gosti imaju rok od 14 dana nakon odlaska gosta da jedni drugima napišu recenziju.
- Obratite pažnju na ocjene zvjezdicama. Gosti mogu ocijeniti svoj cjelokupni boravak, a također vam dati zvjezdice za čistoću, preciznost, dolazak, komunikaciju, lokaciju i vrijednost.
- Odgovarajte na recenzije. Iskoristite ovo kao priliku da pokažete da ste otvoreni za poboljšanja. Ako odgovorite na javnu recenziju gosta, vaš odgovor će se pojaviti odmah ispod nje.
„Važno je ozbiljno shvatati recenzije”, kaže Sadie, Superdomaćin u Santa Feu u Novom Meksiku. „Gosti su zaista vaš vodič za dobijanje pet zvjezdica.”
Ako još niste dobili prvu rezervaciju, smjernice možete dobiti direktno od Superdomaćina. Oni su najiskusniji domaćini s najboljim ocjenama na Airbnbu.
Moguće je da su se informacije koje se nalaze u ovom članku promijenile od trenutka objavljivanja.