Kako pomoći u sprečavanju izazova s ugošćavanjem

Superdomaćin Diana dijeli savjete za rješavanje izazovnih trenutaka u ulozi domaćina.
Autor: Airbnb, objavljeno 11. dec 2019.
3 min. videozapisa
Izmijenjeno 25. aug 2022.

Posebnosti

  • Čuvajte pri ruci kontakt podatke vodoinstalatera, električara i sudomaćina kako biste lakše riješili problem

  • Rutinsko održavanje pomaže da vaš smještaj izgleda sjajno

  • Otvorena komunikacija i empatija vam mogu pomoći da spriječite i riješite probleme

Uprkos vašim naporima, problemi se ponekad jednostavno dogode. Gost možda ne može pronaći ključ koji ste mu ostavili ili je odvod začepljen. Iako se veliki problemi vrlo rijetko događaju, uspješni domaćini imaju plan i za neočekivane situacije.

Evo kako Diana, Superdomaćin iz Oaklanda (Kalifornija), preporučuje da se nosite s izazovnim situacijama tokom ugošćavanja.

1. Okupite tim za podršku

Ugošćavanje je vezano za zajednicu, a ta zajednica uključuje ljude koji pomažu da se vaše ugošćavanje odvija bez problema.

„Imamo pri ruci imena i brojeve vodoinstalatera, električara i osobe zadužene za čišćenje kuće”, kaže Diana. A kada je van grada, Diana ima sestru koja je spremna da je zamijeni u ulozi domaćina. „Nikada se nećemo naći u bezizlaznoj situaciji ako dođe do nekog problema.”

Imamo pri ruci imena i brojeve vodoinstalatera, električara i osobe zadužene za čišćenje kuće.
Diana,
Oakland, Kalifornija

2. Rutinsko održavanje

Šta je bolje od toga da budete spremni da se brzo pozabavite cijevima koje cure ili pokvarenom grijalicom? Sprečavanje da se problem uopšte dogodi.

„Imam kontrolnu listu za održavanje koju pregledavam svake godine”, kaže Diana. „Neke od tih zadataka obavim sama, a za druge unajmim profesionalce. Svaki prostor je drugačiji, ali je važno odrediti šta je bitno da bi vaš smještaj bio u odličnom stanju za goste.”

Dianina godišnja kontrolna lista za održavanje uključuje:

  • Čišćenje oluka od lišća i drugog otpada
  • Provjeravanje da li sve jedinice za grijanje, ventilaciju i klimatizaciju rade
  • Pranje teško dostupnih krovnih prozora kako bi njen prostor bio dobro osvijetljen

3. Neka komunikacija bude prioritet

Za efikasnu komunikaciju s gostima je bitno da budete iskreni i realni.

„Mislim da je jako važno ne obećavati previše, nego radije previše komunicirati,” kaže Diana. „Čak i ako ne nađem rješenje, obavijestit ću gosta šta radim po tom pitanju.”

Kada je pukla cijev neposredno prije dolaska gosta, Diana je odmah podigla slušalicu.

„Nazvala sam gosta i rekla mu da radimo na tome i pitala ga možemo li pomaći vrijeme dolaska”, kaže Diana. „Ponudila sam im i kasniji odlazak, što im se dopalo, te ostavila bocu vina i poruku zahvalnosti. Za mnoge goste dosta znače otvorena komunikacija i mali znakovi pažnje, bilo da se radi o vinu ili poklon bonu za lokalni kafić.”

Mislim da je jako važno ne obećavati previše, nego radije previše komunicirati.
Diana,
Oakland, Kalifornija

4. Poslušajte i pokažite suosjećanje

„Imamo vrlo nezgodna vrata koja gosti često ne znaju otvoriti, iako sam u kućni priručnik i upute za dolazak dodala uputstva”, kaže Diana. „Kada se to dogodi, uvijek saslušam njihovu ljutnju i onda im strpljivo pružim upute putem telefona ili lično.”

Nekoliko stvari koje je Diana naučila slušajući svoje goste tokom godina:

  • Omogućite ulazak bez ključa kako biste olakšali dolazak
  • Osigurajte dovoljno vanjske rasvjete kako bi gosti sigurno stigli po mraku
  • Unaprijed zatražite informacije o putovanju i ponovo naglasite vrijeme dolaska i odlaska
Ne mogu dovoljno naglasiti koliko je važno slušati, imati razumijevanja i biti čovjek.
Diana,
Oakland, Kalifornija

5. Predvidite uobičajene probleme

Rani dolasci gostiju, kasni odlasci i problemi s čistoćom mogu predstavljati izazov. Evo nekoliko ideja za ublažavanje potencijalnih problema:

  • Jasno navedite vrijeme dolaska i odlaska i obrazloženje vezano za to („Molimo vas da dođete najranije u 15:00 sati kako bi osobe zadužene za čišćenje imale vremena pripremiti vašu sobu”)
  • Podesite postavke rezervacije kako biste imali više vremena za čišćenje
  • Razmislite o tome da gostima ponudite mogućnost da kod vas ostave prtljag ako znate da će doći ranije
  • Navedite ključne detalje (kako ući u smještaj, kako prostor izgleda itd.) u opisu smještaja i uputama za dolazak kako bi gosti znali šta ih očekuje
  • Stavite na raspolaganje priručnik za goste koji sadrži uputstva za pristup Wi-Fi mreži i korištenje komplikovanih uređaja

Predviđanjem izazova prije nego što se pojave, korak ste bliže stvaranju odličnog doživljaja za goste.

Ako i dalje imate pitanja ili se susretnete s bilo kakvim problemima, možete nam se obratiti za pomoć.

Diana nije zaposlenik Airbnba niti radi prema uputama Airbnba. Kao domaćin i autor, udružila se s Airbnbom kako bi svoja razmišljanja stavila na papir i kreirala ovaj videozapis. Sva mišljenja, anegdote ili preporuke su vjerodostojne, njene vlastite i nisu službene preporuke Airbnba.

Posebnosti

  • Čuvajte pri ruci kontakt podatke vodoinstalatera, električara i sudomaćina kako biste lakše riješili problem

  • Rutinsko održavanje pomaže da vaš smještaj izgleda sjajno

  • Otvorena komunikacija i empatija vam mogu pomoći da spriječite i riješite probleme

Airbnb
11. dec 2019.
Je li vam ovo bilo korisno?