Uspostavite partnerstvo
Dok primate zahtjeve putem mreže sudomaćina, razmislite o tome šta želite obuhvatiti u početnim razgovorima s domaćinom. Rano postavljanje očekivanja vam pomaže da odlučite da li ćete raditi zajedno i postavlja temelje za uspješno partnerstvo.
Osnovne informacije
Za početak upoznajte domaćina i njegov smještaj. Mogli biste porazgovarati o sljedećem:
- Šta je potrebno domaćinu i kako možete pomoći
- Koliko naplaćujete i kako želite da vam se plaća
- Koliko domaćin očekuje da će zaraditi
- Kako želite komunicirati
Pobrinite se da vaš pristup bude u skladu s pristupom domaćina. Na primjer, John, sudomaćin u Scottsdaleu u Arizoni, šalje potencijalnim partnerima detaljnu kontrolnu listu za namještaj, posteljinu i potrepštine za svaku pojedinu sobu.
Komunikacija s gostima
Pravovremena i jasna komunikacija s gostima i drugima je ključan aspekt vašeg partnerstva. Razgovarajte o tome ko bi bio odgovoran za:
- Odgovaranje na zahtjeve za rezervaciju ako smještaj ne koristi Instant rezervaciju
- Svakodnevnu razmjenu poruka, uključujući odgovaranje na pitanja i pružanje podrške gostima
- Koordinaciju s osobama koje su zadužene za čišćenje, radnicima na održavanju i drugim sudomaćinima
- Slanje zahtjeva za nadoknadu
- Kontaktiranje Airbnbove službe podrške
Naredni koraci
Kada odlučite raditi zajedno, razmislite o tome da detalje vašeg partnerstva unesete u formalni sporazum.
Domaćin vas može pozvati da budete sudomaćin u oglasu i podesiti vaša ovlaštenja kako biste mogli sarađivati na Airbnbu. Poziv ćete dobiti e-mailom ili SMS-om. Imate rok od 14 dana da prihvatite ili odbijete poziv.
Nakon što prihvatite poziv, domaćin može s vama podijeliti dio svoje isplate za svaku rezervaciju putem Airbnba.* Ovi članci u Centru za pomoć pojašnjavaju alate i ovlaštenja za sudomaćine:
*Primjenjuju se određena ograničenja, zavisno od lokacije domaćina, sudomaćina i smještaja.
Mreža sudomaćina trenutno je dostupna u Australiji, Francuskoj, Italiji, Japanu, Južnoj Koreji, Meksiku, Njemačkoj, Španiji i Ujedinjenom Kraljevstvu (omogućava Airbnb Global Services); Kanadi, SAD-u (omogućava Airbnb Living LLC); i Brazilu (omogućava Airbnb Plataforma Digital Ltda).
Svaki sudomaćin s punim pristupom može pokrenuti, upravljati ili rješavati zahtjeve za oštećene ili nestale predmete u Centru za posredovanje ili zahtjeve za nadoknadu štete u okviru Zaštite domaćina od oštećenja u ime domaćina.
Zaštita domaćina od oštećenja nije polisa osiguranja. Ona ne štiti domaćine koji nude smještaj u Japanu, gdje se primjenjuje Osiguranje domaćina u Japanu. Sva ograničenja pokrivenosti prikazana su u američkim dolarima.
Za smještaje u državi Washington, Airbnbove ugovorne obaveze u okviru Zaštite domaćina od oštećenja pokrivene su polisom osiguranja koju je pribavio Airbnb.
Zaštita domaćina od oštećenja podliježe odredbama, uslovima i ograničenjima, osim za domaćine čija je država prebivališta ili čije je sjedište u Australiji. Za takve domaćine Zaštita domaćina od oštećenja podliježe ovim odredbama, uslovima i ograničenjima.
Moguće je da su se informacije koje se nalaze u ovom članku promijenile od trenutka objavljivanja.