Ovaj sadržaj nije dostupan na odabranom jeziku pa smo ga zasad učinili dostupnim na najbližem dostupnom jeziku.

Dobijte još recenzija s 5 zvjezdica

Dizajneri enterijera i Superdomaćini otkrivaju kako gostima pružaju nezaboravne boravke.
Autor: Airbnb, objavljeno 26. maj 2021.
9 min. čitanja
Izmijenjeno 26. maj 2021.

Posebnosti

  • Pobrinite se da gosti znaju šta mogu očekivati prije nego što rezervišu

  • Komunicirajte s gostima brzo i jasno

  • Pobrinite se da smještaj bude čist, udoban i uredan

  • Dodajte neke detalje karakteristične za lokalnu zajednicu gdje god možete, od umjetničkih djela do proizvoda za kupanje

  • Pružite gostima doživljaj kakav biste vi željeli imati da boravite u smještaju

  • Saznajte više u našem kompletnom vodiču za podizanje ugošćavanja na viši nivo

Superdomaćini, poduzetnici i dizajneri enterijera Catherine i Bryan Williamson, autori bloga Beginning in the Middle su izgradili poslovanje na pružanju boravaka vrijednih 5 zvjezdica. Nakon što su ugostili više od 2.000 gostiju, ovdje su kako bi podijelili svoju priču i stručne savjete o tome kako vaš smještaj možete učiniti nezaboravnim.

Catherine: „Za nas je pokretanje poslovanja na Airbnbu i firme za dizajn bila sretna slučajnost. 2013. godine smo se preselili iz New Yorka u Columbus u Ohiu, gdje je Bryan odrastao. Željeli smo više prostora, kao i mjesto gdje bismo se mogli smjestiti i stvoriti nešto svoje.”

Bryan: „Kupili smo kuću s tri spavaće sobe i našli se u situaciji da moramo otplatiti ostatke duga. Ali stvarno nam se nije svidjela ideja da imamo sustanara.”

Catherine: „Jedan od mojih prijatelja je znao nekoga ko je oglašavao svoju slobodnu spavaću sobu na Airbnbu i predložio je da i mi to isprobamo. Tada nismo znali šta je to Airbnb. Bryan i ja smo pomislili: U redu, ako bismo ove godine mogli dobiti samo 10 rezervisanih noćenja, to bi bilo zaista sjajno...”

Bryan: „Oglasili smo smještaj i potražnja je bila ogromna. Ubrzo nakon toga oglasili smo cijelu kuću. Istraživali smo i boravili u raznim motelima širom Columbusa dok nismo pronašli onaj koji je bio najmanje loš. Znali smo tu provesti i po nekoliko sedmica u jednom boravku. Znali smo sve radnike u hotelu. Ali to naravno nije bilo održivo.”

Ugošćavanje je za nas oblik umjetničkog i kreativnog izražavanja.
Bryan,
Columbus, Ohio

Catherine: „Otplatili smo dug i na kraju kupili još jednu kuću. Tokom narednih nekoliko godina smo kupili i prodali nekoliko kuća, a one omiljene smo sačuvali i oglašavamo ih na Airbnbu. Napustili smo svakodnevne poslove, kreirali studio za dizajn enterijera (Mix Design Collective), brend za iznajmljivanje smještaja za odmor (The Village Host) i pokrenuli blog (Beginning in the Middle).”

Bryan: „Nama je zaista stalo do toga da kreiramo poseban doživljaj za svakog našeg gosta. I ta ljubav prema ugošćavanju nam je omogućila da stvorimo život kakav želimo. Kao domaćin, bez obzira na to imate li luksuznu kuću ili ne, ako možete gostima omogućiti izvanredan boravak, vaše recenzije će biti sve bolje, a stopa popunjenosti će se znatno povećati.”

1. Recite gostima šta mogu očekivati

Catherine: „Jedna od tajni za dobijanje recenzije s 5 zvjezdica je da gostima pokažete šta mogu očekivati prije nego što rezervišu smještaj. Naše kuće su stare, a mi smo učinili mnogo toga da budu udobne i lijepe te da pružaju osjećaj doma. Ali nisu savršene, pa pokušavamo pružiti što je moguće više informacija unaprijed. Na primjer, podovi i vrata škripe.”

Bryan: „Naša kupatila nisu baš velika. Jedna od naših jedinica dijeli zid s komšijom. Istaknemo taj podatak kako bi gosti bili obazrivi prema komšijama i trudili se da ne prave buku. Zabave NISU u redu.”

Catherine: „Imamo staru kadu s nogicama koja je nešto viša od standardne kade, za slučaj da gosti imaju potrebe za prilagođenim pristupom. Nekim ljudima bi mogli smetati ovi neobični detalji. Nekima to možda neće biti važno. Pokušavamo se obratiti osobama za koje smo sigurni da će uživati u kući i njenom okruženju.”

2. Brzo odgovarajte

Bryan: „Brza i jasna komunikacija s gostima je važan dio doživljaja s 5 zvjezdica. Ona pomaže da gostima pokažete da se uvijek na isti način brinete o njima.”

Catherine: „Gosti kod vas borave samo kratko vrijeme, a to je obično zbog nečeg važnog, tako da ne želite da pola svog boravka provedu bez vašeg odgovora ili čekajući da nešto popravite. Ja obično odgovaram u roku od 5 minuta, ali ako mislite da nećete moći odgovoriti ljudima u razumnom roku, razmislite o tome da uključite sudomaćina koji će vam pomoći u slanju e-mailova i poruka. Činimo sve što možemo da im pokažemo da smo tu za njih i da nam je stalo. A ponekad to znači da ostavite nastranu ono što upravo radite kako biste pružili doživljaj s 5 zvjezdica.”

Saznajte više o radu sa sudomaćinom

3. Neka se osjećaju kao kod kuće

Catherine: „Što se tiče uređenja i prostora, najvažnije je da se gosti osjećaju kao kod kuće dok su tamo. Potrošite vrijeme i trud na uređenje namještajem koji se doima jedinstvenim uz primjerene dodatke i detalje.”

Bryan: „To ne znači da cijelu kuhinju morate preurediti da bude sva u mramoru ili da morate imati najskuplju opremu. Mislim da je najvažnije da smještaj bude čist, udoban i uredan.”

Catherine: „Gosti trebaju imati osjećaj da ste sve pripremili posebno za njih. Odvojite vrijeme i uklonite lične fotografije, porodične uspomene, kič, otpad, te sve što bi moglo ukazivati na to da su gosti u tuđoj kući.”

Bryan: „Važan element u koji vrijedi uložiti je dobar krevet. Ponavljam, madrac ne mora biti skup, ali mi na njega stavljamo nadmadrac i dodajemo dvije vrste jastuka, s perjem i bez.”

Catherine: „Obično koristimo posteljinu s gustoćom vlakna od najmanje 300 niti, što mnogi hoteli koriste. Osjećaj na koži mora biti dobar, a ne kao kod brusnog papira, jer na kraju krajeva ljudi rezervišu vaš smještaj kako bi tamo proveli noć. A kao što znamo, posebno kao roditelji, dobar san je luksuz.”

4. Dodajte malo lokalnog okusa

Catherine: „Kada ljudi dođu kod vas, vi ne dijelite samo smještaj s njima nego i doživljaj u svom gradu. Trudimo se stvoriti ličnu atmosferu gdje god možemo. Mala preduzeća su nama u Columbusu u krvi; drago nam je ako možemo svakoga uključiti.”

Bryan: „Gostima ponekad ostavljamo uzorak lokalnih stvari koje volimo, kao što su poklon bonovi lokalnih kafića, da ih potaknemo da istraže okruženje. Svoj smještaj smo obskrbili šamponima, regeneratorima i sredstvima za pranje lica lokalne kompanije Cliff Original. Koristimo prirodni sapun za ruke brenda Glenn Avenue. Imamo zbirku knjiga iz Projekta knjige, Columbus, koje je napravio lokalni poduzetnik i koje predstavljaju lokalne umjetnike. Columbus je neprimjetan grad, ali je istovremeno sjajno mjesto za život, odrastanje i posjetu, te ima toliko toga za ponuditi.”

Catherine: „Volimo ljudima pokazivati Columbus onako kako ga mi vidimo i radujemo se kada pružimo doživljaj nakon kojeg se ljudi požele preseliti u Columbus.”

Bryan: „Još jedna ideja koju razmatramo, a koja bi uključivala zajednicu Columbusa, je da koristimo svoje domove kao umjetničke galerije ili večernje klubove, gdje bi se predstavljali lokalni umjetnici čiji rad se možda na drugi način ne bi izlagao. Želimo da izložimo po nekoliko komada u svakoj kući i da ih rotiramo svakih nekoliko mjeseci. Budite kreativni i razmislite o tome kako vaš smještaj može odražavati lokalni duh.”

5. Budite spremni na nepredviđene situacije

Bryan: „Uprkos najboljim namjerama i naporima da organizujete doživljaj s 5 zvjezdica, doći će do hitnih slučajeva i morat ćete ih riješiti, bilo da se radi o pokvarenom klima-uređaju ili razočaranim gostima. Jedna od najgorih situacija koju smo mi imali bila je cijev koja je pukla. Došlo je do poplave u kući tokom boravka gostiju. Stalno su nas zvali...”

Catherine: „... Ali moj telefon nije radio.”

Bryan: „... A gostima je to bila prva bračna noć.”

Catherine: „Bilo je stvarno loše. Bila je to velika lekcija za nas. Kad se takve stvari dogode, izvinite se i procijenite trebate li gostima nadoknaditi štetu ili bi mogao pomoći poklon poput kolačića, boce vina ili poklon bona za večeru. Ako su se gosti zaista loše proveli, mi ćemo im vratiti novac, ali se to obično ne događa.”

Bryan: „Nastojimo se pridržavati zlatnog pravila da gostima pružimo iskustvo kakvo bismo mi željeli doživjeti da boravimo u našem smještaju. Ugošćavanje je za nas oblik umjetničkog i kreativnog izražavanja. Ulažemo ljubav i trud u te prostore, a onda ih stavljamo ljudima na raspolaganje. Mnogo nam znači kad osjetimo da naši gosti cijene uloženi trud.”

Catherine: „Recenzije s 5 zvjezdica koje dobijamo samo potvrđuju da trud koji ulažemo nije uzaludan. Kad renoviramo neki prostor, nadamo se da će neko cijeniti dodatni trud koji ulažemo u taj postupak. Mislim da, ako se fokusirate isključivo na brojeve povezane s ulaganjem u nekretnine, velika je šansa da ćete zanemariti neke od ovih detalja.”

Bryan: „Ugošćavanje nije lako. Zahtijeva puno truda.”

Catherine: „Ali nam je dosta toga i donijelo i promijenilo nam je život. To nam je omogućilo da se bavimo onim što volimo, a to je uređenje enterijera i otkrijemo našu ljubav prema ugošćavanju. To nam je dalo mogućnost da pokrenemo firmu i konstantno rastemo. Da nije bilo Airbnba, bilo bi nam mnogo teže snaći se u svijetu malih poduzetnika i pokrenuti poslovanje. To nam je pomoglo da pronađemo svoju specijalnost, a to je da zaista volimo renovirati prostore u kojima će drugi ljudi uživati.”

Bryan: „Uspjeli smo razviti svoj poduzetnički duh i svoju kreativnost. Najbolje je kad možete raditi ono što volite i kad to možete raditi za sebe.”

Catherine: „Nadamo se da će vam ovi savjeti pomoći da dobijete još više recenzija s 5 zvjezdica.”

Sretno ugošćavanje!
Catherine, Bryan i Bianca

Posebnosti

  • Pobrinite se da gosti znaju šta mogu očekivati prije nego što rezervišu

  • Komunicirajte s gostima brzo i jasno

  • Pobrinite se da smještaj bude čist, udoban i uredan

  • Dodajte neke detalje karakteristične za lokalnu zajednicu gdje god možete, od umjetničkih djela do proizvoda za kupanje

  • Pružite gostima doživljaj kakav biste vi željeli imati da boravite u smještaju

  • Saznajte više u našem kompletnom vodiču za podizanje ugošćavanja na viši nivo
Airbnb
26. maj 2021.
Je li vam ovo bilo korisno?