Priprema vašeg oglasa za doživljaj za rezervisanje
Čestitamo na odobrenju vašeg Airbnb doživljaja! Ovo su dvije stvari koje možete učiniti kako biste privukli prve učesnike doživljaja nakon što objavite oglas.
Otvorite kalendar
Morate podesiti kalendar kako bi učesnici mogli rezervisati doživljaj. Odlučite koliko ćete često nuditi aktivnost na osnovu njenog trajanja, vaše dostupnosti i poslovnih ciljeva.
Za početak, odaberite dan na koji želite organizovati doživljaj i dodirnite Zakaži doživljaj. Odaberite vrijeme, vrstu rezervacije, cijenu, veličinu grupe i druge detalje. Ako učesnicima doživljaja ponudite aktivnost 10 ili više puta mjesečno, uključujući najmanje jedan dan vikenda sedmično, to im može pomoći da pronađu datum i vrijeme koji odgovaraju njihovim potrebama.
Veliki broj organizatora doživljaja unose dostupnost do dva mjeseca unaprijed i tako povećaju svoje šanse da ostvare rezervacije. Doživljaj koji nudite svakodnevno možete zakazati do 60 dana unaprijed, a doživljaj koji nudite sedmično do 52 sedmice unaprijed.
Ne zaboravite blokirati sve datume kad niste u mogućnosti organizovati doživljaj kako biste izbjegli otkazivanja. Također možete blokirati vrijeme oko aktivnosti za pripremne radove ili čišćenje.
Odredite konkurentnu cijenu
Mnogi učesnici prilikom rezervisanja Airbnb doživljaja uzimaju u obzir cijenu. Postavljanjem konkurentne cijene možete pomoći da se vaš oglas istakne.
Za početak utvrdite koliko vam je potrebno da pokrijete troškove. Zatim ćete možda otkriti da niža cijena po osobi može privući više učesnika doživljaja i dovesti do većeg prihoda. Na primjer:
- 4 učesnika doživljaja su rezervisala po cijeni od 75 USD svaki = 300 USD
- 8 učesnika doživljaja je rezervisalo po cijeni od 60 USD svaki = 480 USD
Također možete kreirati novu promociju doživljaja kako biste privukli prve učesnike i rane recenzije. Promocija je prilika da 30 dana ponudite 5 do 50% popusta na cijenu.
Ako odaberete najmanje 20% popusta, vaša snižena cijena će se prikazivati u rezultatima pretraživanja na Airbnbu pored vaše prvobitne cijene koja će biti precrtana. Po isteku ponude, cijena doživljaja će se vratiti na prvobitnu.
Za kreiranje promocije:
- Idite na oglas i dodirnite Uredi
- Idite na Postavke cijena i dodirnite Popusti
- U rubrici Posebne ponudeotvorite Promocija novog doživljaja i dodirnite Kreiraj ponudu
Uvijek imate kontrolu nad cijenama i drugim postavkama. Vaši rezultati mogu varirati.
Moguće je da su se informacije koje se nalaze u ovom članku promijenile od trenutka objavljivanja.