Pomozite da se domaćinov oglas istakne

Fokusirajte se na fotografije, opis smještaja i cijene.
Autor: Airbnb, objavljeno 16. okt 2024.
Izmijenjeno 3. mar 2025.

Prenesite znanje koje ste stekli kao domaćin kako bi drugi napravili odličan oglas. Sarađujte s domaćinom kako biste kreirali novi oglas ili ažurirali postojeći.

Gosti obično daju prednost fotografijama, opisu i recenzijama smještaja kada odlučuju hoće li rezervisati.* Fokusirajte se na ove faktore, kao i na sadržaje i cijene, kako biste postavili uspješan oglas.

Fotografije

Istraživanje korisnika je pokazalo da su visokokvalitetne fotografije jedan od glavnih faktora koji su važni gostima kada razmatraju koji smještaj da rezervišu. Ako domaćin nema novije profesionalne fotografije smještaja, objasnite mu važnost fotografija i preporučite fotografa ili Airbnbov program profesionalnog fotografisanja.

Opis smještaja

Domaćini trebaju shvatiti da je opis jedan od najvrednijih aspekata efikasnog oglasa. Jimmy, sudomaćin u Palm Springsu u Kaliforniji, kaže da se „svaki opis smještaja može optimizirati”, tako da on uvijek nudi pomoć domaćinima da napišu svoj opis.

„Fokusiram se na činjenice”, kaže Jimmy. „Ili imate bazen sa slanom vodom ili ga nemate. Zajednica je privatna ili nije. Toliko pridjeva predstavlja osjećaje koji su subjektivni i ne vode ka tačnom opisu. Pisanjem činjenica stvarate sliku.”

Sadržaji

Gosti često filtriraju svoje rezultate kako bi pronašli oglase sa sadržajima koje žele. Među najtraženijim sadržajima su bazen, Wi-Fi, besplatan parking, kuhinja, hidromasažna kada, klima uređaj, mašina za pranje veša i mogućnost samostalnog dolaska.**

Razmislite o tome šta je bilo uspješno u oglasima smještaja čiji ste bili domaćin i podijelite svoje znanje s domaćinima. To može uključivati:

  • Vođenje računa o tome da u smještaju ne nedostaju sadržaji koji se nude
  • Pojašnjenje vrijednosti dodavanja ili nadogradnje sadržaja kao što su Wi-Fi ili pametna brava
  • Navođenje primjera kako su gosti odgovorili na nadogradnje u drugim smještajima kojima pružate podršku
  • Pregled sigurnosnih karakteristika i karakteristika prilagođenog pristupa s domaćinima kako bi saznali šta bi još mogli dodati svom smještaju

Strategija određivanja cijena

Domaćini možda nemaju iskustva s određivanjem cijena. Za pružanje smjernica možete se poslužiti poznavanjem lokalnih prilika i Airbnbovim alatima za upravljanje cijenama. Strategije mogu uključivati:

  • Dodavanje sedmičnog ili mjesečnog popusta
  • Snižavanje ili uklanjanje naknada za čišćenje ili kućne ljubimce
  • Prilagođavanje cijene noćenja sezonskoj potražnji

Radite zajedno kako biste odabrali pristup i koliko ćete kontrole imati. Dominic, sudomaćin u Cornwallu u Engleskoj, predlaže kontinuirano prilagođavanje cijene noćenja.

„Sedmično ili svake druge sedmice ću pregledati objekte”, kaže on. „Ako se brzo rezervišu, onda znate da postoji mogućnost izdavanja po toj cijeni. Međutim, ako ljudi gledaju, a ne rezervišu, moguće je da je cijena previsoka.”

Recenzije gostiju

Mnogi gosti čitaju recenzije kako bi pronašli smještaj koji odgovara njihovim potrebama. Pomozite domaćinima da shvate da je odgovaranje na recenzije prilika da gostima pokažete da vam je stalo do njihovog iskustva i da ste otvoreni za prijedloge.

Odlučite ko će odgovarati na recenzije gostiju. Ako domaćin želi da se njima bavi, možete ponuditi primjere odgovora za rješavanje različitih vrsta komentara.

  • Izražavanje zahvalnosti gostima: „Hvala vam na recenziji! Zaista cijenimo što ste odvojili vrijeme da razmislite o svom putovanju.”
  • Dijeljenje informacija o poboljšanjima: „Žao nam je što su kreveti bili neudobni. Vaš nam je san važan, pa smo dodali nadmadrace.”

„Ne očekujem da domaćini imaju 100% besprijekorne recenzije”, kaže Andrew, gost koji je također Superdomaćin u Berlinu. „Mnogo me više impresioniraju oni koji konstruktivne povratne informacije shvataju ozbiljno.”

Ne zaboravite ažurirati opis smještaja i fotografije svaki put kada vi ili domaćin napravite poboljšanja u smještaju.

*Prema istraživanju Airbnba provedenom u novembru i decembru 2023. godine, u kojem je učestvovalo gotovo 7.000 gostiju u Australiji, Brazilu, Francuskoj, Južnoj Koreji, Kanadi, Meksiku, Njemačkoj, SAD-u, Španiji i Ujedinjenom Kraljevstvu.

**Prema internim podacima Airbnba o najčešće pretraživanim sadržajima širom svijeta u periodu od 1. januara do 30. juna 2024. godine.

Mreža sudomaćina trenutno je dostupna u Australiji, Francuskoj, Italiji, Japanu, Južnoj Koreji, Meksiku, Njemačkoj, Španiji i Ujedinjenom Kraljevstvu (omogućava Airbnb Global Services); Kanadi, SAD-u (omogućava Airbnb Living LLC); i Brazilu (omogućava Airbnb Plataforma Digital Ltda).

Moguće je da su se informacije koje se nalaze u ovom članku promijenile od trenutka objavljivanja.

Airbnb
16. okt 2024.
Je li vam ovo bilo korisno?