Krenite naprijed za pristup predloženim rezultatima

    Odgovori na pitanja domaćina: Ljetno izdanje Airbnba

    Vraćaju se nazivi vaših oglasa, kao i druga korisna poboljšanja.
    Autor: Airbnb, objavljeno 10. jun 2022.
    3 min. čitanja
    Izmijenjeno 18. jun 2022.

    Posebnosti

    • Dijelimo nove smjernice za pisanje naziva oglasa

    • Nazivi vaših oglasa počet će se prikazivati do 30. juna

    11. maja smo uveli ljetno izdanje Airbnba za 2022. godinu s novim načinom pretraživanja zasnovanim na Airbnb kategorijama. Od tada smo prikupili povratne informacije hiljada domaćina putem Centra zajednice, klubova domaćina, e-mailova i radionica sa Savjetodavnim odborom domaćina i drugim liderima domaćina. Hvala vam na vrijednim komentarima i prijedlozima. Danas želimo s vama podijeliti radnje koje poduzimamo kao odgovor na vaša tri najčešća zahtjeva.

    Mogućnost da samostalno napišem naziv svog smještaja bio je jedan od načina da istaknem svoj smještaj. Hoćete li ponovo dodati naslove u rezultate pretraživanja?

    Da, ponovo ćemo dodati nazive oglasa koje su napisali domaćini. Želimo objasniti zašto smo ih uklonili i reći vam više o postupku i vremenskom okviru za njihovo ponovno dodavanje.

    Uklonili smo prilagođene nazive kako bismo kreirali ujednačene opise na Airbnbu koji gostima olakšavaju pregledavanje i upoređivanje smještaja. U nekim slučajevima duži naslovi su se protezali preko nekoliko redova ili su sadržavali emotikone koji možda nisu bili relevantni za oglas. Te nedosljednosti su komplikovale postupke pretraživanja i ponekad stvarale loše iskustvo za goste.

    Također smo uveli veće fotografije smještaja koje su za gosta često prva predstava vašeg smještaja. To je značilo da smo morali smanjiti količinu informacija koje se pojavljuju ispod fotografija u rezultatima pretraživanja.

    Najnovije informacije: dostavili ste mnogo povratnih informacija o promjenama, uključujući mnoge zahtjeve da vratimo vašu mogućnost kreiranja vlastitog naziva oglasa. Razumijemo zašto ste toliko strastveni u vezi s ovim pitanjem: naziv vašeg oglasa jedna je od prvih stvari koje gosti čitaju u rezultatima pretraživanja i prilika je da istaknete po čemu je vaš smještaj jedinstven.

    Danas, 17. juna, objavili smo nove smjernice za kreiranje naziva oglasa. Predlažemo da naziv ograničite na 32 znaka, da pišete nazive u obliku rečenice i izbjegavate emotikone ili simbole. Najvažnije je da opišete ono što vaš smještaj čini jedinstvenim.

    Pročitajte nove smjernice

    Nazivi vaših oglasa će se pojaviti u rezultatima pretraživanja na Airbnbu od 30. juna.

    Bojim se da moj oglas neće biti tako lako otkriven. Je li to nešto što se dešava i drugima?

    Brojni faktori mogu uticati na statistiku oglasa, uključujući sezonalnost i ekonomske uslove. Želimo da navedemo načine na koje gosti imaju priliku da otkriju vaš oglas i šta poduzimamo da bismo dodatno poboljšali njihovo iskustvo pri rezervisanju.

    Iako mnogi gosti pretražuju Airbnb kategorije radi inspiracije i rezervisanja, većina i dalje rezerviše smještaje unošenjem određenog odredišta i datuma putovanja u polje za pretraživanje. Kada gosti unesu lokaciju, koriste karticu „Svi smještaji”, baš kao što su to činili i prije, kako bi vidjeli sve dostupne smještaje na određenoj lokaciji i rezervisali smještaj koji im odgovara. Sada razmatramo načine da karticu „Svi smještaji” učinimo istaknutijom kada gosti pretražuju neku lokaciju.

    Istražujemo i poboljšanja koja se odnose na iskustvo pri rezervisanju, uključujući prikaz kategorija, dodatna poboljšanja pretraživanja na mapi i kako najbolje prikazati broj recenzija. Nastavit ćemo sarađivati sa savjetnicima domaćina i javiti vam se u julu s više detalja.

    Sviđaju mi se Airbnb kategorije, ali kako mogu provjeriti u kojoj je kategoriji moj smještaj? A šta ako želim da moj smještaj bude u dodatnoj kategoriji?

    Airbnb kategorije su kolekcije smještaja zasnovane na jedinstvenom stilu objekta, lokaciji ili blizini nekoj putnoj aktivnosti. Kategorije su novi način da istaknemo raznolikost oglasa na Airbnbu i pomognemo gostima da otkriju mjesta za koja nisu znali da postoje.

    Uveli smo kategorije s uvjerenjem da će na kraju krajeva za svaki oglas postojati neka kategorija. Drago nam je vidjeti da ste uzbuđeni zbog novih kategorija, što pokazuju mnoge ideje koje ste poslali o dodatnim kategorijama, protežući se od održivih smještaja i smještaja prikladnih za porodice do objekata u centru grada i smještaja uređenih za rad na daljinu.

    Osim što sarađujemo sa zajednicom domaćina kako bismo razvili proces kreiranja novih kategorija, istražujemo načine na koje vam možemo omogućiti da provjerite u kojoj kategoriji se nalazi vaš oglas. U narednim mjesecima ćemo vam dostaviti detaljnije informacije.

    U međuvremenu, možete učiniti nekoliko stvari kako biste osigurali da se vaš smještaj nalazi u procesu razmatranja za uvrštavanje u kategorije. Podaci o vašem smještaju trebaju biti ažurirani, potpuni i tačni. Također, dodajte odličnu fotografiju u oglas jer je kvalitet fotografije jedan od ključnih kriterija u kategorijama.

    Kao i uvijek vas pozivamo da nam pošaljete svoje povratne informacije ili učestvujete u radionici za domaćine putem lokalnog kluba domaćina.

    Moguće je da su se informacije koje se nalaze u ovom članku promijenile od trenutka objavljivanja.

    Posebnosti

    • Dijelimo nove smjernice za pisanje naziva oglasa

    • Nazivi vaših oglasa počet će se prikazivati do 30. juna

    Airbnb
    10. jun 2022.
    Je li vam ovo bilo korisno?