Ovaj sadržaj nije dostupan na odabranom jeziku pa smo ga zasad učinili dostupnim na najbližem dostupnom jeziku.

Napišite priručnik za goste kako biste podijelili informacije o svom smještaju

Uštedite vrijeme i navedite važne detalje s unaprijed napisanim uputstvima.
Autor: Airbnb, objavljeno 18. nov 2020.
4 min. čitanja
Izmijenjeno 17. nov 2021.

Posebnosti

  • Kreirajte priručnik za goste

  • Opis treba biti kratak i lako razumljiv

  • Prvo navedite lozinku za Wi-Fi

  • Otkrijte više u našem kompletnom vodiču za postavljanje uspješnog oglasa

„Kako se mogu povezati na Wi-Fi mrežu? Gdje je termostat? Koji daljinski služi za šta?” Ovo su samo neka od pitanja koja bi gosti mogli imati dok borave u vašem smještaju. Možete im pomoći da dobiju odgovore i pobrinuti se da se kućni aparati i ostale stvari pravilno koriste pomoću Airbnbovog alata za priručnik za goste.

Alat za priručnik za goste omogućava vam da gostima pružite jasna, detaljna uputstva i kažete im gdje mogu pronaći važne stvari, kao što su sigurnosni uređaji ili router za Wi-Fi. Kreirajte priručnik jednom i nećete morati prepravljati ili ponovno slati e-mailove za svaku rezervaciju, što je velika ušteda vremena. A pošto mu gosti mogu pristupiti putem aplikacije, mogu ga pogledati bilo kad i bilo gdje. Domaćinu Neilu iz Mountain Viewa u Kaliforniji sviđa se kako mu ova funkcija pomaže da izbjegne „poruke koje stižu kasno navečer, histerične pozive i najgore: loše recenzije”.

Iskoristite priručnik za goste na najbolji mogući način uz ove isprobane savjete domaćina poput vas.

Započnite s lozinkom za Wi-Fi

To je jedna od prvih stvari koje gosti traže kad dođu, pa je mnogi domaćini stavljaju na vrh priručnika za goste. „Svi oni žele lozinku za Wi-Fi, tako da je to moj trik da otvore priručnik za goste i, nadam se, da ga pročitaju”, kaže Marit Anne iz Tromsa u Norveškoj.

Jednostavan pristup lozinki za Wi-Fi posebno je koristan za radnike u pokretu koji će se možda morati pridružiti virtualnom sastanku, poslati e-mail ili napisati izvještaj ubrzo nakon dolaska u vaš smještaj.

Navedite informacije o parkingu

Pravila i znakovi za parkiranje na ulici mogu biti zbunjujući, posebno ako gosti govore drugim jezikom. Bilo bi dobro da im date jasna uputstva, kao što su to uradili domaćini Ben i Angel iz Wellingtona na Novom Zelandu: „Možete parkirati ispred bijele drvene ograde s desne strane prilaza, u blizini žive ograde”.

Istaknite karakteristike prikladne za kućne ljubimce i porodice

Ako primate kućne ljubimce ili djecu u svoj prostor, bilo bi korisno istaknuti sve karakteristike koje ste uključili da biste ih primili, posebno jer svoj priručnik za goste možete podijeliti s gostima prije njihovog dolaska kako bi mogli unaprijed planirati. Svoj priručnik možete upotrijebiti za:

  • Opišite gdje se nalaze zdjele za hranu i vodu za kućne ljubimce
  • Odredite koji peškiri su za prljava stopala i šape
  • Navedite sve sadržaje za djecu, poput dječjeg krevetića ili stolice za hranjenje
  • Navedite koje sobe imaju alarme za dim i ugljenmonoksid

Recite gostima gdje mogu pronaći sadržaje (i kako ih koristiti)

Nakon dugog putovanja, ponekad je teško pronaći i koristiti osnovnu opremu u smještaju. Domaćini Joh i Gian iz San Franciska nude sljedeće primjere:

  • „Grijač: Termostat ćete naći na zidu, blizu televizora. Ne zaboravite da ga isključite kad budete odlazili.
  • WC šolja: U WC šolju ne smije ići ništa osim toalet papira. Postoji mala kanta za smeće za sve ostalo.
  • Kuhinjski pribor: Posuđe i šolje se nalaze u gornjim ormarićima s obje strane mikrovalne pećnice. Escajg se nalazi u ladici s lijeve strane šporeta, a tave su u ormariću. Slobodno koristite bilo šta od navedenog za pripremu ukusnog obroka. Kad završite, možete staviti prljavo posuđe u perilicu posuđa. Kad se napuni, upalit ćemo mašinu”.

Domaćini koji ne žive u objektu ili u njegovoj blizini također preporučuju da navedete uputstva o smeću, vodi i drugim detaljima koji su jedinstveni za to područje:

  • „Smeće: Smeće stavite u kantu za smeće od 125 litara u podrumu. Molim vas, smeće nemojte ostavljati napolju ili na trijemu, gdje ptice, rakuni i druga stvorenja mogu ući u njega”. – Kim, Upson, Wisconsin
  • „Voda i struja: Molimo vas da obratite pažnju na količinu vode i struje koju trošite. Topla voda je ograničena”. – Fred, Placencia, Belize

Završite s detaljnim uputstvima za uređaje i elektroniku

Detaljna uputstva su ključna, kažu domaćini Joh i Gian. Evo kako opisuju korištenje usluga streaminga:

„Kako se povezati na Netflix, Prime Video i druge usluge streaminga:

  1. Upalite TV u spavaćoj sobi i pričekajte trenutak. Za to vrijeme, vidjet ćete samo snijeg na ekranu.
  2. Nakon jedne minute, pritisnite raznobojno dugme u obliku dijamanta.
  3. Odaberite aplikaciju na koju se želite povezati i pritisnite glavno dugme. Za Netflix, pozivamo vas da koristite korisnički račun gosta koji smo kreirali samo za vas.”

Neka bude kratko i ljubazno

Mnogi domaćini naglašavaju važnost toga da priručnik za goste bude kratak i precizan. „Ne želite da se gosti osjećaju kao da moraju hodati preko minskog polja da bi domaćin bio zadovoljan”, kaže Tina iz Nanaima u Kanadi. „Pronađite odgovarajuću ravnotežu između svojih potreba i toga da se gosti osjećaju ugodno u vašem smještaju”.

Nakon što napišete priručnik za goste, razmislite o postavljanju laminiranog znaka negdje u smještaju koji se lako čisti s jasnim uputstvima o tome kako se prijaviti na Wi-Fi. To je samo još jedan način da informacije budu lako dostupne gostima. I da svaki put bude inspiracija za sjajne recenzije.

Saznajte kako dodati priručnik za goste

Informacije koje se nalaze u ovom članku možda su se promijenile od datuma objavljivanja.

Posebnosti

  • Kreirajte priručnik za goste

  • Opis treba biti kratak i lako razumljiv

  • Prvo navedite lozinku za Wi-Fi

  • Otkrijte više u našem kompletnom vodiču za postavljanje uspješnog oglasa
Airbnb
18. nov 2020.
Je li vam ovo bilo korisno?