Kako postati Superdomaćin
Airbnbov program Superdomaćin ističe naše najbolje ocijenjene i najiskusnije domaćine.
Izuzetno gostoprimstvo slavimo i nagrađujemo značkom na njihovom oglasu, što može dovesti do većeg broja rezervacija. Oko 59% gostiju kaže da im status Superdomaćina daje veću sigurnost u kvalitet smještaja, a Superdomaćini zarađuju 60% više od domaćina koji to nisu.* Superdomaćini također imaju pristup posebnom timu za podršku zajednici, pozivima na posebne događaje, kuponima za putovanja i poboljšanju rezultata pretraživanja.
Više od 1,3 miliona domaćina postalo je Superdomaćin, a možete i vi tako što ćete povećati broj rezervacija i pružiti izvrsno gostoprimstvo.** Nekoliko promjena u kalendaru, osvježavanje oglasa i pridavanje posebne pažnje komunikaciji mogli bi mnogo značiti.
Ispunite uslove
Superdomaćin mora biti vlasnik smještaja s korisničkim računom koji ima dobar status i ispunjavati ova četiri kriterija u proteklih 365 dana:
- Ostvarite dovoljno rezervacija. Ostvarite najmanje 10 rezervacija ili tri rezervacije koje ukupno imaju najmanje 100 noćenja tokom tri boravka.
- Izbjegavajte otkazivanja. Održavajte stopu otkazivanja manju od 1%, s izuzetkom otkazivanja zbog nepredviđenih događaja većih razmjera ili drugih valjanih razloga.
- Odgovarajte gostima. Održavajte stopu odgovora od 90% ili više. Vašu stopu odgovora čini postotak upita novih gostiju na koje ste odgovorili u roku od 24 sata.
- Dajte prednost gostoprimstvu. Održavajte ukupnu ocjenu od 4,8 ili više.
Jasno i brzo odgovaranje, izbjegavanje otkazivanja i davanje prednosti gostoprimstvu također mogu pomoći da se vaš smještaj istakne u pretraživanju i poveća vašu zaradu.
Nudimo vam savjete koji će vam pomoći da ispunite ove kriterije i počnete ostvarivati koristi od statusa Superdomaćina.
Redovno ažurirajte kalendar
Ako otvorite više datuma u kalendaru, vaš oglas će se češće prikazivati u rezultatima pretraživanja i povećat će vam se šanse da ostvarite dovoljan broj boravaka kako biste ispunili kriterije za status Superdomaćina.
Otvorite kalendar svog smještaja i potražite blokirane datume koji su prikazani sivom bojom. Otvorite sve blokirane datume kada možete primati goste.
Omogućavanje kraćih boravaka je još jedan način da se vaš oglas češće prikazuje u rezultatima pretraživanja. Minimalan broj noćenja možete prilagoditi po danima u sedmici. Na primjer, ako je potražnja gostiju veća vikendom, možete odabrati da dozvolite boravak od jednog noćenja tokom sredine sedmice, ali ne i kada gosti rezervišu petak ili subotu navečer.
Ako ponudite veću fleksibilnost i omogućite gostima da rezervišu bliže datumu dolaska, također ćete privući veći broj rezervacija. Odaberite da minimalno vrijeme između potvrde rezervacije i dolaska bude i istog dana, u zavisnosti od toga koliko vam je vremena potrebno između rezervacije gosta i njegovog dolaska.
Također možete dozvoliti zahtjeve s kraćim rokom najave od minimalnog vremena između potvrde rezervacije i dolaska. Od vas će se tražiti da pregledate i odobrite ove zahtjeve.
Odredite konkurentne cijene
Oglasi s cijenama nižim od drugih sličnih smještaja u blizini obično imaju bolji položaj u rezultatima pretraživanja. Razmislite o prilagođavanju cijene noćenja u odnosu na konkurenciju kako biste lakše ostvarili najmanje 10 boravaka.
Da biste provjerili cijene sličnih smještaja na vašem području, otvorite kalendar svog smještaja i odaberite raspon datuma do 31 dan.
Na mapi vašeg područja vidjet ćete prosječne cijene sličnih smještaja. Faktori koji određuju sličnost smještaja uključuju lokaciju, veličinu, karakteristike, sadržaje, ocjene, recenzije i druge oglase koje gosti pregledaju dok razmatraju vaš oglas.
Ako nudite istu cijenu za svako noćenje, razmislite o prilagođavanju cijena radnim danom i vikendom kako biste privukli više gostiju. Različite cijene na osnovu noćenja mogu pomoći da povećate broj rezervacija i zaradu.
Dodajte popust
Dodavanje popusta je još jedan način da privučete goste. Možete zadovoljiti potrebe raznih putnika tako što ćete im ponuditi sljedeće:
- Sedmični i mjesečni popusti. Ponudite sedmične popuste za boravke od sedam ili više noćenja ili mjesečne popuste za boravke od 28 ili više noćenja. Time se može produžiti prosječno trajanje boravka u vašim smještajima i smanjiti broj smjena gostiju.
- Popust na ranu rezervaciju. Dodajte popust na rezervacije ugovorene od 1 do 24 mjeseca prije dolaska i izgradite snažnu bazu rezervacija prije sezona povećane potražnje.
Gosti u rezultatima pretraživanja i na stranici vašeg oglasa vide posebnu naznaku za sedmične ili mjesečne popuste od 10% ili više, kao i za popuste na ranu rezervaciju od 3% ili više. Vaša snižena cijena se prikazuje pored vaše prvobitne cijene koja je precrtana.
Popust na rane rezervacije nije dostupan kad su uključene Pametne cijene te popusti na duže boravke moraju biti u skladu s lokalnim pravilima i propisima.
Istaknite gostoprimstvo s pet zvjezdica
Gosti cijene brzu i jasnu komunikaciju, a kriterij za dobijanje statusa Superdomaćina je da domaćin ima stopu odgovora od najmanje 90%. Podešavanje brzih odgovora vam pomaže da na jednostavan i efikasan način odgovarate gostima.
Brzi odgovori su šabloni kratkih poruka koji se odnose na određene teme o kojima domaćinima često imaju upite. Možete ih unaprijed napisati ili urediti kako biste ih mogli poslati kada chatate s gostom.
Cilj dobijanja recenzija s pet zvjezdica također znači da možete predvidjeti potrebe gostiju i dati sve od sebe da im udovoljite kad god je to moguće.
- Dodajte lične detalje. Male geste, poput onih da ponudite omiljenu lokalnu kafu ili rukom napisanu poruku dobrodošlice, mogu pomoći da se gosti osjećaju posebno.
- Omogućite gostima da se osjećaju kao kod kuće. Pokušajte iz njihove perspektive zamisliti svoj smještaj i sve što nudite. Stvari poput omogućavanja ranog dolaska i održavanja uredno presavijenih i složenih peškira mogu činiti razliku između dobre ukupne ocjene i odlične ocjene.
- Ostanite u kontaktu. Obavijestite goste da se uvijek mogu obratiti vama ili vašem sudomaćinu. Podesite postavke obavještenja tako da vas obavještavaju kada gosti šalju poruke.
Fokusirajte se na atraktivnost svog oglasa
Redovno osvježavanje stranice oglasa može vam pomoći da privučete odgovarajuće goste za svoj smještaj.
Odlične fotografije privlače pažnju, pomažu da se odrede jasna očekivanja i pružaju gostima više povjerenja prilikom rezervisanja vašeg smještaja. Razmislite o tome da ažurirate fotografije svog smještaja kako biste ostvarili status Superdomaćina.
- Isplanirajte fotografije. Fokusirajte se na snimanje fotografija koje ističu jedinstvene detalje vašeg smještaja, popularne sadržaje i karakteristike prilagođenog pristupa. Snimite iz različitih perspektiva svaku prostoriju i prostor koje gosti mogu koristiti.
- Učitajte horizontalne slike visoke rezolucije. Fotografije bi trebale biti veličine najmanje 800 x 1200 piksela. Veće veličine datoteka, do otprilike 10 megabajta, su bolje.
- Angažujte profesionalca. Razmislite o tome da unajmite profesionalnog fotografa da vam pomogne. Airbnb vas može povezati s profesionalcem u odabranim gradovima širom svijeta.
- Kreirajte fotografski obilazak. Airbnbov alat automatski sortira učitane slike po sobama kako bi gosti bolje razumjeli raspored prostorija u vašem smještaju. Možete premještati, uklanjati i dodavati fotografije, dodavati detalje za svaku prostoriju i pisati opise za svaku fotografiju.
Ono što piše u vašem oglasu jednako je važno kao i to kako izgleda. Vaš naziv, opis i sadržaji pružaju više prilika da privučete goste i jasno navedete šta se od njih očekuje tokom boravka.
- Navedite kratak, opisni naziv oglasa. Provjerite da li vaš naziv nudi jedinstvenu i preciznu perspektivu vašeg smještaja i okoline. Na primjer, „Mirni studio u blizini galerije Uffizi” u nekoliko riječi prenosi da se radi o mirnom stanu koji se nalazi u centru Firence u Italiji.
- Jasni, iskreni opisi smještaja obično najbolje funkcionišu. Navedite konkretne detalje koji opisuju šta gosti mogu očekivati da vide, čuju i dožive dok borave u vašem smještaju. Na primjer, možete reći da je stražnje dvorište ograđeno i da ima dovoljno mjesta za zabavu djece i kućnih ljubimaca.
- Dodajte svaki sadržaj koji nudite. Razmislite koje popularne sadržaje možete dodati ili poboljšati, poput zamjene sefa za ključeve pametnom bravom ili nadogradnje Wi-Fi mreže. Glavni sadržaji koje gosti pretražuju uključuju samostalni dolazak, Wi-Fi, mašinu za veš, mašinu za sušenje veša, TV ili kablovsku televiziju i prostor za roštilj.***
*Zasnovano na prosječnoj zaradi Superdomaćina i onih koji to nisu od oktobra 2023. do oktobra 2024. godine.
**Zasnovano na Airbnbovim internim podacima od 7. oktobra 2024. godine.
***Prema internim podacima Airbnba o najčešće pretraživanim sadržajima širom svijeta u periodu od 1. januara do 30. juna 2024. godine.
Uvijek imate kontrolu nad cijenama i drugim postavkama. Vaši rezultati mogu varirati.
Domaćini su plaćeni za svoje učešće u intervjuima.
Savjeti za ugošćavanje moraju biti u skladu s lokalnim zakonima.
Moguće je da su se informacije koje se nalaze u ovom članku promijenile od trenutka objavljivanja.