Postavite razumna očekivanja u pogledu ugošćavanja
Mnogi od najuspješnijih domaćina na Airbnbu imaju poduzetničkog duha. Vaše nam povratne informacije daju poticaj za uvođenje novih značajki i unapređenja za domaćine, a vaši podaci pomažu nam u oblikovanju alata za upravljanje cijenama i sugestija koje se odnose na cijene.
Možda će vam trebati vremena i iskustva da shvatite koja vam cjenovna strategija najviše odgovara. Pokušajte imati razumna očekivanja vodeći računa da budete usredotočeni na ono što možete kontrolirati te otvoreni za improvizaciju.
„Na kraju krajeva, ugošćivanje je posao”, kaže Reed, učitelj, poduzetnik i bivši član savjetodavnog odbora domaćina iz Philadelphije. „Gostoprimstvo koje pokazujete i način na koji postižete osjećaj povezanosti najvažnije su vrijednosti Airbnba. Ako uspijete utjeloviti ove vrijednosti, ljudi će vam se vraćati.”
Usredotočite se na ono što možete kontrolirati
Neke stvari ne možete promijeniti, primjerice lokaciju, potražnju i gospodarske trendove. No uvijek možete pratiti trendove i prilagođavati svoju ponudu.
Pratite potražnju. Redovito uspoređujte cijenu s drugim smještajima u okolici. Možete isprobati i značajku pametnih cijena koja automatski prilagođava cijenu vašeg smještaja s obzirom na potražnju za smještajima na vašoj lokaciji.
Prilagođavajte se u hodu. Pogledajte ukupnu cijenu po stavkama kako biste vidjeli koliko će gosti platiti i koliko iznosi vaša zarada te razmislite o tome imaju li za vas smisla neke promotivne ponude ili popusti.
Redovito ažurirajte svoj oglas. To uključuje detaljan opis smještaja, jasne informacije o sadržajima koje nudite i upotrebu fotografija kako biste gostima omogućili virtualni obilazak smještaja.
Jasno pokažite kakav ste domaćin. U kućnom redu navedite što je dozvoljeno u vašem smještaju, a što nije te inkluzivnim rječnikom pokažite da su kod vas svi dobrodošli, bez obzira tko su i odakle dolaze.
Možda će biti i nekih propusta, no uvedite promjene uzimajući u obzir povratne informacije od gostiju jer tako ćete pokazati da vam je stalo i da želite gostima pružiti još više.
Neka vam u fokusu bude napredak
Kroz ovu seriju edukativnih sadržaja provlači se sljedeća poruka: budite otvoren i znatiželjan domaćin koji želi raditi na tome da bude što bolji i bolji. Psiholozi to nazivaju fokusiranjem na napredak, a to je uobičajena osobina među najuspješnijim domaćinima.
Kad ste otvoreni za promjene, u svemu možete postići napredak. To vam može pomoći da poboljšate svoj smještaj, da konstruktivno poduzimate korake na temelju komentara gostiju i pokažete da ozbiljno shvaćate njihovo zadovoljstvo. Ta će vam poboljšanja omogućiti da razvijate cjenovnu strategiju i napredujete kao domaćin.
„Kako se odnosite prema gostima?”, pita Pamellah, bivša članica savjetodavnog odbora domaćina iz Malindija (Kenija). „Stvorim lijep i ugodan ambijent kako bi se gosti osjećali dobrodošlima. To je bit Airbnba: pobrinuti se da se gosti osjećaju dobrodošlima i pružiti im osjećaj pripadanja.”
Kad se gosti osjećaju dobrodošlima, obično pišu pozitivne recenzije. Ako pokažete koliko vrijedite kao domaćin, to vam može pomoći da ostvarite bolje rezultate i preciznije odredite cijene.
Moguće je da su se informacije sadržane u ovom članku promijenile od trenutka kad je članak objavljen.