Postavljanje ciljeva kako biste poboljšali statistiku svog smještaja

Isprobajte ove Airbnbove alate i savjete Superdomaćina kako biste poboljšali svoje strategije.
Autor: Airbnb, objavljeno 25. feb 2022.
4 min. čitanja
Izmijenjeno 25. feb 2022.

Posebnosti

  • Pregled prijašnjih rezervacija, recenzija gostiju i lokalnih trendova može vam pomoći u planiranju uspjeha

  • Statistiku svog smještaja možete pratiti sa svog korisničkog računa za ugošćavanje

  • Nakon postavljanja novih ciljeva, ažurirajte oglas kako biste ih dostigli

Januar nije jedini mjesec u kojem možete odlučiti da proširite svoje poslovanje. Redovno provjeravanje napretka i prilagođavanje strategije po potrebi je recept za cjelogodišnji uspjeh.

Vaši alati i resursi za ugošćavanje olakšavaju praćenje statistike vašeg smještaja, informisanje o tome šta drugi domaćini smatraju korisnim i postavljanje ciljeva za postizanje željenih rezultata.

Pratite statistiku svog smještaja

Teško je znati šta funkcioniše ako ne mjerite napredak. Kako biste prikupili podatke, koristite kontrolnu tablu za domaćine da biste:

  • Pregledali podatke o svojim rezervacijama i zaradi
  • Pročitali povratne informacije iz recenzija gostiju
  • Proučili trenutne lokalne trendove putovanja

U rubrici Uvidi na kontrolnoj tabli domaćina možete pronaći osnovne statističke podatke, uključujući mjesečnu zaradu, rezervisana noćenja, recenzije gostiju i ukupnu ocjenu. Tu se također nalazi Portal s prilikama u kojem se prikazuju trendovi putovanja na području vašeg smještaja, kao što su vrste smještaja i sadržaji koje gosti najviše traže.

Dok razmišljate o svom učinku, razmotrite da li vaša strategija određivanja cijena i dostupnost kalendara u potpunosti koriste trenutne trendove putovanja i sezonske periode ili vrhunce sezone u vašoj regiji. Možete koristiti i povratne informacije gostiju.

„Poslušajte goste”, savjetuje Superdomaćin Elaine s Balearskih otoka u Španiji. „Oni vam mogu reći mnogo o tome šta nije baš najbolje. Poboljšanja će dovesti do toga da ćete moći odrediti bolju cijenu.”

Da biste dublje istražili svoje podatke, pokušajte uključiti naše profesionalne alate za pristup kontrolnoj tabli za statistiku. (Uvijek se možete vratiti nazad u postavkama korisničkog računa.)

Ovi profesionalni alati vam omogućuju da pratite svoju statistiku koja se odnosi na stopu popunjenosti, prosječnu cijenu noćenja, broj pregleda gostiju i još mnogo toga u više oglasa u protekloj godini. Također možete usporediti svoje pokazatelje sa sličnim oglasima kako biste lakše utvrdili koja je od vaših strategija ugošćavanja najefikasnija.

Nažalost, moje knjigovodstvo nije ni približno dobro kao moje ugošćavanje! Moj cilj za ovu godinu je da moje poslovne knjige preuzmu više posla od mene.
Superhost John,
Munnsville, New York

Saznajte šta drugi domaćini smatraju korisnim

Kada utvrdite šta vam može pomoći da poboljšate statistiku svog smještaja, možda ćete se zapitati kako biste mogli unijeti izmjene. Umjesto da počinjete ispočetka, možete se osloniti na iskustva drugih uspješnih domaćina.

Ovdje u Informativnom centru možete pronaći savjete Superdomaćina o temama kao što su izrada plana poslovanja i dodavanje sadržaja uz ograničen budžet. Alternativno, pregledajte naš kompletan vodič za unaprijeđenje ugošćavanja.

Od drugih domaćina također možete učiti pretraživanjem objava koje se odnose na vaše potrebe u Centru zajednice. Na primjer, recimo da istražujete različite načine upravljanja svojim finansijama. Superdomaćin Ann iz New Yorka predstavlja svoj pristup u objavi namijenjenoj zajednici.

„Moj prvi cilj je da u prosjeku dnevno ostvarim više prihoda nego troškova”, piše Ann. „Koristim tabelu s tekućim ukupnim iznosima. Brojevi su bili pozitivni u posljednje dvije godine, tako da je to trend koji želim nastaviti.”

Postavite ciljeve za ostvarenje uspjeha

Sljedeći korak je da sve te podatke koje ste prikupili pretvorite u ciljeve za predstojeću godinu. Razmislite o tome šta zaslužuje najviše pažnje i koje radnje možete preduzeti kako biste potaknuli svoj napredak.

Na primjer, ovo su neki od uobičajenih ciljeva i načina da ih dostignete:

1. Povećajte broj rezervacija i zaradu
Kako biste postigli odgovarajuću strategiju određivanja cijena, može biti potrebno nekoliko pokušaja. Kako biste ispunili svoje finansijske ciljeve, a istovremeno privukli goste, razmislite o dodavanju naknade za kućne ljubimce ili nuđenju popusta za duže boravke.

Redovno ažuriranje oglasa može biti od velikog značaja za uspjeh u ugošćavanju. Uz razumijevanje lokalnih trendova putovanja tokom vrhunca sezone, te perioda s visokom i niskom potražnjom, isplanirajte dostupnost kalendara.

Dok razmišljate o tome šta vam najviše odgovara, Superdomaćin Andrew iz Berlina preporučuje da budete strpljivi i da se koncentrišete na zadovoljstvo gostiju: „Neki smještaji na Airbnbu popunjeni su tokom cijele godine, ali obično je potrebna jedna cijela godina da pronađete svoje načine rada i izgradite reputaciju na osnovu recenzija.”

2. Ostvarite bolje recenzije gostiju
Uredite opis smještaja kako biste dali jasne informacije o tome šta se očekuje od gostiju i istakli sadržaje koje gosti žele, kao što su brzi Wi-Fi i potpuno opskrbljena kuhinja. Obavezno uključite kvalitetne fotografije koje zaista ističu vaš smještaj.

„Glavne fotografije igraju najveću ulogu pri ostvarenju rezervacija smještaja”, kaže Andrew. „Svježe slike privlačnih boja, izrezane kako bi objekt bio u potpunosti vidljiv u malom formatu, su od ključne važnosti.”

Gostima je također vrlo bitna čistoća. Besprijekorno čist prostor može dovesti do pozitivnih recenzija. Uvjerite goste tako što ćete im reći šta sve radite kako biste očistili i sterilisali smještaj.

3. Pojednostavite svoju rutinu ugošćavanja
Pronalaženje efikasnijih načina za obavljanje čestih zadataka može vam olakšati ugošćavanje i postizanje ciljeva. Koristite brze odgovore i zakazane poruke kako biste automatizovali komunikaciju s gostima.

Ostale taktike za uštedu vremena uključuju pojednostavljenje postupka dolaska, unaprijeđenje rutine čišćenja i pojašnjenje kućnog reda. „Kućni red ne bi trebao izgledati kao neka pravna zavrzlama”, kaže Superdomaćin J Renato iz Rio de Janeira. „A ako tako izgleda, niko ga neće pročitati.”

Bez obzira na vaše ciljeve ugošćavanja, tu smo da vam pomognemo da ih ostvarite i da ovu godinu za vas učinimo najboljom do sada.

Informacije koje se nalaze u ovom članku možda su se promijenile od trenutka objavljivanja.

Posebnosti

  • Pregled prijašnjih rezervacija, recenzija gostiju i lokalnih trendova može vam pomoći u planiranju uspjeha

  • Statistiku svog smještaja možete pratiti sa svog korisničkog računa za ugošćavanje

  • Nakon postavljanja novih ciljeva, ažurirajte oglas kako biste ih dostigli

Airbnb
25. feb 2022.
Je li vam ovo bilo korisno?