Ovaj sadržaj nije dostupan na odabranom jeziku pa smo ga zasad učinili dostupnim na najbližem dostupnom jeziku.

Korištenje zakazanih poruka za uštedu vremena

Automatizujte komunikaciju s gostima od dolaska do odlaska.
Autor: Airbnb, objavljeno 19. nov 2020.
Izmijenjeno 1. maj 2024.

Alat za zakazane poruke vam pomaže da automatski podijelite važne informacije s gostima u određenim trenucima, kao što je dan dolaska. On vam omogućava da kreirate standardne poruke i zakažete njihovo slanje u vrijeme kada će gostima najvjerovatnije trebati informacije.

Možete kreirati i brze odgovore, kratke šablone koji se koriste za rješavanje uobičajenih pitanja, kako biste uštedjeli vrijeme potrebno za razmjenu poruka s gostima.

Kako personalizovati i zakazati poruke

U postavkama za razmjenu poruka na kartici Poruke možete pisati i zakazati slanje poruka.

Ove poruke možete personalizovati umetanjem kratkih kodova. Ovi čuvari mjesta izvlače informacije iz vašeg oglasa i iz rezervacije vašeg gosta, kao što su vaš kućni red i njegovo ime i datum dolaska. Detalji oglasa moraju biti potpuni i ažurirani jer poruke s praznim kratkim kodovima neće biti ispravno poslane.

U padajući meni umetnite kratke kodove. Kada završite s pisanjem, zakažite slanje poruke tako što ćete odabrati koja radnja gosta će aktivirati slanje vaše poruke. Uvijek po potrebi možete urediti, preskočiti ili poslati poruku ranije nego što je planirano.

U nastavku pročitajte kako možete koristiti kratke kodove u zakazanoj poruci:

Zdravo [ime gosta],

Hvala vam na rezervisanju! Drago nam je što vam možemo poželjeti dobrodošlicu [datum dolaska]. Pošaljite nam vaše informacije o putovanju, kako bismo mogli organizovati jednostavan dolazak, koji obično počinje u [vrijeme dolaska] ili kasnije.

Evo nekoliko kratkih informacija o ovom području: [okruženje]

Evo nekoliko savjeta za kretanje: [kretanje]

Korisne prijedloge za posjetu ovom gradu ([city]) možete pronaći u našem vodiču, koji se nalazi ovdje: [vodič]. Nekoliko dana prije putovanja podijelit ćemo s vama informacije o dolasku. Ako imate nekih pitanja, voljeli bismo da nam se obratite.

Kada zakazati slanje poruka

Poruku uvijek možete zakazati. Razmislite o sljedećim trenucima za slanje važnih informacija gostima kada im zatrebaju.

  • Ubrzo nakon rezervisanja: Odmah nakon rezervisanja šaljemo zahvalnicu kako bi gosti znali da ste primili njihov zahtjev i dajemo im detalje i savjete za predstojeći boravak.
  • Prije dolaska: Podsjetite goste o predstojećem boravku kako bi se mogli pripremiti za dolazak. Ove poruke možete zakazati 14 dana prije dolaska.
  • Dan dolaska: Iako ste možda već podijelili uputstva za dolazak, mnogim gostima je korisno da ponovo dobiju ključne informacije na dan dolaska, uključujući smjernice.
  • Prvi dan boravka: Obratite se gostima kako biste potvrdili da je sve u redu i ponudili da odgovorite na sva eventualna pitanja.
  • Dan nakon odlaska: Zahvalite se gostima na boravku u vašem smještaju i podsjetite ih da napišu recenziju.

Moguće je da su se informacije koje se nalaze u ovom članku promijenile od trenutka objavljivanja.

Airbnb
19. nov 2020.
Je li vam ovo bilo korisno?