Korištenje zakazanih poruka za uštedu vremena
Alat za zakazane poruke vam pomaže da automatski podijelite važne informacije s gostima u određenim trenucima, kao što je dan dolaska. On vam omogućava da kreirate standardne poruke i zakažete njihovo slanje u vrijeme kada će gostima najvjerovatnije trebati informacije.
Možete kreirati i brze odgovore, kratke šablone koji se koriste za rješavanje uobičajenih pitanja, kako biste uštedjeli vrijeme potrebno za razmjenu poruka s gostima.
Kako personalizovati i zakazati poruke
U postavkama za razmjenu poruka na kartici Poruke možete pisati i zakazati slanje poruka.
Ove poruke možete personalizovati umetanjem kratkih kodova. Ovi čuvari mjesta izvlače informacije iz vašeg oglasa i iz rezervacije vašeg gosta, kao što su vaš kućni red i njegovo ime i datum dolaska. Detalji oglasa moraju biti potpuni i ažurirani jer poruke s praznim kratkim kodovima neće biti ispravno poslane.
U padajući meni umetnite kratke kodove. Kada završite s pisanjem, zakažite slanje poruke tako što ćete odabrati koja radnja gosta će aktivirati slanje vaše poruke. Uvijek po potrebi možete urediti, preskočiti ili poslati poruku ranije nego što je planirano.
U nastavku pročitajte kako možete koristiti kratke kodove u zakazanoj poruci:
Zdravo [ime gosta],
Hvala vam na rezervisanju! Drago nam je što vam možemo poželjeti dobrodošlicu [datum dolaska]. Pošaljite nam vaše informacije o putovanju, kako bismo mogli organizovati jednostavan dolazak, koji obično počinje u [vrijeme dolaska] ili kasnije.
Evo nekoliko kratkih informacija o ovom području: [okruženje]
Evo nekoliko savjeta za kretanje: [kretanje]
Korisne prijedloge za posjetu ovom gradu ([city]) možete pronaći u našem vodiču, koji se nalazi ovdje: [vodič]. Nekoliko dana prije putovanja podijelit ćemo s vama informacije o dolasku. Ako imate nekih pitanja, voljeli bismo da nam se obratite.
Kada zakazati slanje poruka
Poruku uvijek možete zakazati. Razmislite o sljedećim trenucima za slanje važnih informacija gostima kada im zatrebaju.
- Ubrzo nakon rezervisanja: Odmah nakon rezervisanja šaljemo zahvalnicu kako bi gosti znali da ste primili njihov zahtjev i dajemo im detalje i savjete za predstojeći boravak.
- Prije dolaska: Podsjetite goste o predstojećem boravku kako bi se mogli pripremiti za dolazak. Ove poruke možete zakazati 14 dana prije dolaska.
- Dan dolaska: Iako ste možda već podijelili uputstva za dolazak, mnogim gostima je korisno da ponovo dobiju ključne informacije na dan dolaska, uključujući smjernice.
- Prvi dan boravka: Obratite se gostima kako biste potvrdili da je sve u redu i ponudili da odgovorite na sva eventualna pitanja.
- Dan nakon odlaska: Zahvalite se gostima na boravku u vašem smještaju i podsjetite ih da napišu recenziju.
Moguće je da su se informacije koje se nalaze u ovom članku promijenile od trenutka objavljivanja.