Krenite naprijed za pristup predloženim rezultatima

    Jednostavniji način osporavanja neprijateljskih recenzija

    Zatražite uklanjanje neprijateljske recenzije, bez obzira na to koliko je davno objavljena.
    Autor: Airbnb, objavljeno 16. nov 2022.
    2 min. čitanja
    Izmijenjeno 16. nov 2022.

    Domaćini su nas obavijestili da žele znati status gosta na Airbnbu prije nego što prihvate zahtjev za rezervaciju kao i da su zabrinuti zbog mogućnosti dobivanja osvetničkih recenzija. Nadograđujemo sistem recenzija kako bismo vam omogućili da saznate više o recenzijama koje domaćini ostave gostima i da osporite sve osvetničke recenzije.

    Detaljnije recenzije

    Domaćinima nudimo mogućnost da u recenzijama gostiju napišu više detalja koje ćete moći pročitati. Na primjer, pored ukupne ocjene gosta, znat ćete i kako su ga drugi domaćini ocijenili po pitanju čistoće, komunikacije i poštivanja kućnog reda. Vaše povratne informacije će također podržati primjenu osnovnih pravila za goste i omogućiti vam da prijavite gosta koji ih se ne pridržava.

    Isti se postupak primjenjuje i na recenzije koje gosti napišu za vas. Gosti će i dalje birati između jedne i pet zvjezdica kako bi ocijenili svoj ukupni boravak. Sada mogu dodati i ocjenu zvjezdicama te u nekoliko kategorija navesti šta je dobro prošlo ili šta je moglo biti bolje.

    Na primjer, ako je smještaj super čist, gost može odabrati pet zvjezdica i „savršeno čisto kupatilo”. Ocjene izražene u zvjezdicama i komentari u određenim kategorijama neće uticati na status Superdomaćina, koji će i dalje zavisiti samo od vaše ukupne ocjene.

    Jača zaštita od osvetničkih recenzija

    Trebali biste se osjećati ugodno dok primate goste, bez brige o mogućnosti dobijanja osvetničkih recenzija.

    Možete zatražiti uklanjanje svake neprijateljske recenzije, bez obzira na to koliko je davno objavljena. Moći ćete označiti neprikladnim recenzije gostiju koji:

    • Izvrše ozbiljnu povredu uslova, kao što je oštećenje imovine ili boravak duži od perioda rezervacije
    • Krše vaša pravila kućnog reda, npr. održavanjem nedozvoljene zabave ili događaja u vašem smještaju

    Recimo da gost puši u vašem smještaju, protivno kućnom redu. Obavijestite gosta da ste pronašli opuške u dnevnoj sobi i da ste poslali zahtjev za nadoknadu troškova za dubinsko čišćenje. U odgovoru na vaš zahtjev gost odbija da plati i napiše ljutitu recenziju. Sada ćete moći osporiti ovu recenziju.

    Početkom 2023. godine, predstavit ćemo chatbota kako bismo vam olakšali osporavanje recenzija bez potrebe da kontaktirate tim za podršku zajednici.

    Ažuriramo način na koji recenzije funkcionišu kao direktan odgovor na vaše zahtjeve. Nastavite dijeliti svoje mišljenje s nama kako bismo mogli nastaviti kreirati ažuriranja koja su vam potrebna.

    Saznajte više o zimskom izdanju Airbnba za 2022. godinu

    Informacije koje se nalaze u ovom članku su se možda promijenile od trenutka objavljivanja.

    Airbnb
    16. nov 2022.
    Je li vam ovo bilo korisno?