Sve što trebate znati o naknadama za čišćenje
Odlučivanje o dodavanju naknade za čišćenje je ključni dio vaše strategije određivanja cijena. Neki domaćini smatraju da je to koristan način da nadoknade troškove čišćenja. Međutim, ako je naknada previsoka, to može obeshrabriti goste da rezervišu vaš smještaj i smanjiti vašu zaradu.
Evo na šta trebate obratiti posebnu pažnju dok razmišljate o troškovima čišćenja i mogućnosti rezervisanja.
Fokusirajte se na privlačenje gostiju
Gosti nam kažu da prije svega cijene čist prostor i poštene cijene. Jedan od najčešćih razloga zbog kojih gosti daju domaćinima manje od pet zvjezdica je nedostatak čistoće. Naše istraživanje pokazuje da ako vaš smještaj ima naknadu za čišćenje, gosti će smatrati da se održava bolji standard čistoće, a to može dovesti do toga da pridaju više pažnje tome prilikom pisanja recenzije o boravku.
Ako odlučite dodati naknadu za čišćenje, ona podiže ukupnu cijenu boravka i gostima je vidljiva kao zasebna naknada prilikom plaćanja. Zbog visoke naknade za čišćenje mogu ponovo razmisliti o rezervisanju vašeg smještaja. Prilikom pretraživanja gosti mogu uključiti i funkciju prikaza ukupne cijene koja im omogućava da vide ukupnu cijenu smještaja, uključujući sve naknade.
Održavanje konkurentne cijene može pomoći da se vaš oglas istakne i da bude na višem mjestu u rezultatima pretraživanja. Airbnbov algoritam daje prednost ukupnoj cijeni i kvaliteti smještaja u odnosu na slične smještaje u vašoj blizini.
Pomoću alata za upravljanje cijenama u kalendaru možete vidjeti ukupnu cijenu za različite datume i vrste putovanja te je uporediti sa sličnim oglasima u blizini.
Održavajte svoju cijenu konkurentnom
Kada pronađete sistem za čišćenje koji vam odgovara, dodajte svoje troškove i odredite tačan budžet za čišćenje. Slijedi nekoliko savjeta koje trebate uzeti u obzir prilikom procjene troškova:
- Uporedite cijene. Ako angažujete profesionalnu spremačicu, razmotrite njene naknade zajedno s onima drugih kompanija kako biste pronašli najbolju cijenu, a da pritom i dalje plaćate pošteno za njihov rad.
- Pregovarajte s osobama zaduženim za čišćenje. Razmislite o tome da pitate svoju spremačicu hoće li prihvatiti manje novca, a da redovnije obavlja posao. „Ponudili smo mjesečni garantovani prihod izvan sezone, čak i ako imamo jednu ili dvije rezervacije”, kaže Lorna, domaćin. „Da bismo se prilagodili, platili smo nešto manje tokom sezone visoke potražnje.”
- Napravite zalihe. Razmislite o sredstvima za čišćenje koja najčešće koristite. Naručivanje ovih artikala u većim količinama s vremenom obično dovodi do njihove jeftinije cijene.
Odredite kako ćete pokriti troškove čišćenja i održati cijenu smještaja konkurentnom. Razmislite o sljedećem:
- Istražite mogućnost poreskih olakšica. Možda ćete moći otpisati neke troškove ugošćavanja, uključujući troškove čišćenja, kada podnesete prijavu poreza na dohodak. Porezni stručnjak može dati više informacija ili vam pomoći.
- Uključivanje troškova u cijenu noćenja. Izračunajte koliko plaćate za sredstva za čišćenje, usluge pranja veša i održavanje smještaja, zajedno s ostalim troškovima poslovanja. To će vam dati širi uvid kako biste lakše odredili cijenu noćenja.
- Dodavanje naknade za čišćenje. Ovo koristite za plaćanje sredstava za čišćenje ili profesionalnu uslugu čišćenja, a ne kao način da dodatno zaradite.
Odredite razumnu naknadu za čišćenje
Ako odlučite dodati naknadu za čišćenje, imate nekoliko opcija:
- Odredite standardnu naknadu. Dodajte naknadu za čišćenje za sve goste, bez obzira na trajanje boravka. To bi mogla biti dobra strategija za domaćine koji iznajmljuju smještaj za duže boravke.
- Prilagodite naknadu za čišćenje. Privucite goste koji rezervišu boravke od samo jednog ili dva noćenja tako što ćete postaviti nižu naknadu za čišćenje. Možete zadržati standardnu naknadu za čišćenje za sve ostale boravke.
Ako ste tek počeli s ugošćavanjem, razmislite o tome da sačekate s dodavanjem naknade za čišćenje dok ne dobijete nekoliko odličnih recenzija kako biste privukli rezervacije.
Vaša naknada za čišćenje obično se plaća za kućne poslove koje očekujete nakon ugošćavanja gostiju. Za neočekivane troškove čišćenja, kao što je uklanjanje mrlja ili mirisa dima koje su ostavili gosti, možda ispunjavate uslove za nadoknadu u iznosu do 3 miliona USD u okviru Zaštite domaćina od oštećenja, koja je dio AirCovera za domaćine.
Aircover za domaćine obuhvata Zaštitu domaćina od oštećenja, Osiguranje domaćina od odgovornosti i Osiguranje od odgovornosti za doživljaje i usluge koji ne pokrivaju domaćine koji nude smještaje i doživljaje u Japanu, gdje se primjenjuju Osiguranje domaćina u Japanu i Osiguranje organizatora doživljaja od odgovornosti u Japanu, ili domaćine koji nude smještaje putem kompanije Airbnb Travel LLC. Sva ograničenja pokrivenosti prikazana su u američkim dolarima.
Osiguranje domaćina od odgovornosti i Osiguranje od odgovornosti za doživljaje i usluge pružaju nezavisne osiguravajuće kuće.
Ako ste domaćin smještaja, doživljaja ili usluga u Ujedinjenom Kraljevstvu, polisu Osiguranja od odgovornosti za domaćine i polisu Osiguranja od odgovornosti za doživljaje i usluge ugovara Zurich Insurance Company Ltd., dok usluge ugovaranja i zaključenja ugovora za domaćine u Ujedinjenom Kraljevstvu bez dodatnih troškova pruža Airbnb UK Services Limited, imenovani predstavnik kompanije Aon UK Limited, koje je ovlastila i koje reguliše Uprava za finansijsko poslovanje. FCA registarski broj kompanije Aon je 310451. Ovo možete provjeriti tako što ćete posjetiti Registar finansijskih usluga ili kontaktirati FCA na 0 800 111 6768. Polise Osiguranja domaćina od odgovornosti i Osiguranja od odgovornosti za doživljaje i usluge u okviru AirCovera za domaćine reguliše Uprava za finansijsko poslovanje, a ostali proizvodi i usluge nisu regulisani proizvodi koje je ugovorila kompanija Airbnb UK Services Limited, FPAFF405LC. Pogledajte detaljne informacije i izuzeća.
Ako ste domaćin smještaja, doživljaja ili usluga unutar Evropskog ekonomskog prostora (EEP), polise Osiguranja domaćina od odgovornosti i Osiguranja od odgovornosti za doživljaje i usluge ugovara podružnic kompanije Zurich Insurance Europe AG u Španiji, dok usluge ugovaranja i zaključenja ugovora bez dodatnih troškova za domaćine u EEP-u pruža Airbnb Spain Insurance Agency S.L.U. (ASIASL), nevezana osiguravajuća agencija koju nadzire Generalna uprava za penziono osiguranje i fondove (DGSFP) i koja je registrovana u Španiji pod brojem AJ0364 u Registru distributera osiguranja DGSFP-a. Ovu registraciju možete provjeriti u Registru distributera osiguranja DGSFP-a, a svim detaljima o ASIASL-u možete pristupiti ovdje.
Zaštita domaćina od oštećenja nije osiguranje i nije povezana s Osiguranjem domaćina od odgovornosti. U okviru Zaštite domaćina od oštećenja dobijate nadoknadu za određene štete koje su gosti uzrokovali u vašem domu i na vašoj imovini, u slučaju da ih gost ne plati. Za oglase u državi Washington Airbnbove ugovorne obaveze u okviru Zaštite domaćina od oštećenja pokrivene su polisom osiguranja koju je pribavio Airbnb. Za domaćine čija je država prebivališta ili poslovnog sjedišta izvan Australije, primjenjuju se ovi Uslovi zaštite domaćina od oštećenja. Za domaćine čija je država prebivališta ili poslovnog sjedišta unutar Australije, zaštita domaćina od oštećenja podliježe Uslovima zaštite domaćina od oštećenja za korisnike iz Australije.
Moguće je da su se informacije koje se nalaze u ovom članku promijenile od trenutka objavljivanja.
