Krenite naprijed za pristup predloženim rezultatima
    Ovaj sadržaj nije dostupan na odabranom jeziku pa smo ga zasad učinili dostupnim na najbližem dostupnom jeziku.

    Kako Airbnb štiti domaćine

    Saznajte više o Airbnbovim mjerama za zaštitu domaćina.
    Autor: Airbnb, objavljeno 4. feb 2020.
    3 min. čitanja
    Izmijenjeno 7. jun 2021.

    Posebnosti

    • Zahtjevi za nadoknadu štete i incidenti vezani za sigurnost su rijetki, ali Airbnb poduzima mjere kako bi zaštitio domaćine i goste

    • Airbnbova Garancija za domaćine i Osiguranje domaćina od odgovornosti su uključeni u svaku rezervaciju, uz pokriće do 1.000.000 USD u okviru oba programa

    • Globalna podrška vam je dostupna 0–24 na 11 različitih jezika

    • Otkrijte više u našem kompletnom vodiču za otkrivanje svijeta ugošćavanja

    Bez obzira na to jeste li tek počeli s ugošćavanjem ili još uvijek samo razmatrate tu ideju, možda ćete imati pitanja o zaštiti smještaja i imovine prilikom boravka osoba koje ne poznajete u vašem domu. Zahtjevi za nadoknadu štete i incidenti vezani za sigurnost su izuzetno rijetki, ali može vam pomoći saznanje da Airbnb ima određen broj mjera zaštite, kako za domaćine, tako i za goste.

    „Nismo baš bili ravnodušni u pogledu primanja stranaca u kuću”, kaže Guy, domaćin iz San Francisca o svojoj tremi prije ugošćavanja. „Međutim, zaštita koju Airbnb pruža dala nam je samopouzdanje da oglasimo smještaj i okušamo se kao domaćini.” Njegova odvažnost se isplatila. „Imali smo više od 120 gostiju, a nikada nismo morali podnijeti zahtjev.”

    Identifikacija gosta i drugi uslovi

    Gosti prije rezervisanja smještaja Airbnbu predoče puno ime i prezime, datum rođenja, telefonski broj, e-mail adresu i podatke za plaćanje. Domaćini također imaju mogućnost da od gostiju traže da prije rezervisanja smještaja Airbnbu predoče svoj službeni identifikacioni dokument.

    Preporučujemo vam da sami odredite kućni red. Na primjer, navedite ograničenja u pogledu kućnih ljubimaca i broja gostiju. Svi gosti moraju prihvatiti vaš kućni red prije nego što rezervišu. Ako je vaš smještaj rezervisan putem instant rezervacije, ne zaboravite da možete iskoristiti mogućnost otkazivanja bez posljedica ako to bude potrebno.

    Profili i recenzije

    Osim bezbrižnosti koju pruža verifikacija identiteta, Airbnb vam pomaže da upoznate goste prije nego što rezervišu. Možete pregledati njihove profile i pročitati recenzije koje su o njima napisali prethodni domaćini. Gosti i domaćini jedni drugima mogu napisati recenziju tek nakon što se rezervacija završi, pa možete biti sigurni da se komentari koje pročitate zasnivaju na stvarnom iskustvu. Također možete koristiti Airbnbov alat za sigurnu razmjenu poruka kako biste postavili pitanja i odredili očekivanja u bilo kojem trenutku prije dolaska gostiju.

    Zaštita koju Airbnb pruža dala nam je samopouzdanje da oglasimo smještaj i okušamo se kao domaćini.
    Guy,
    San Francisco

    Zaštita od oštećenja imovine

    Airbnbova Garancija za domaćine* pruža besplatnu zaštitu od štete na imovini u vrijednosti do 1.000.000 USD, za svaku rezervaciju. Zahtjevi se mogu podnijeti direktno putem Airbnbovog Centra za posredovanje.

    Sigurnost korisničkog računa

    Kako bismo zaštitili vaš korisnički račun, Airbnb provodi cijeli niz mjera kao što je dodatna provjera autentičnosti kada se prijavite s novog uređaja i slanje obavještenja kada dođe do izmjena na korisničkom računu. Pod uslovom da cijeli postupak obavljate na platformi, od komunikacije i rezervisanja do samog plaćanja, zaštićeni ste Airbnbovim uslovima i Garancijom za domaćine.

    Osiguranje od nesretnih slučajeva

    Airbnb domaćinima također pruža besplatno Osiguranje domaćina od odgovornosti* u iznosu do 1.000.000 USD. Ovo osiguranje je za rijetke slučajeve kada neko zatraži nadoknadu štete od vas zbog oštećenja imovine gosta ili ozljeda nastalih u vašem objektu tokom boravka.

    • Automatski se primjenjuje na svaku rezervaciju
    • Zahtjevi se mogu podnijeti direktno putem Airbnba

    Podrška 0–24

    Airbnbov globalni tim vam stoji na raspolaganju 0–24 na 11 različitih jezika kako bi vam pružili pomoć s nečim od sljedećeg:

    • Pomoć s ponovnim rezervisanjem
    • Povrat novca
    • Nadoknade
    • Garancija za domaćine i zahtjevi za odštetu
    • Posredovanje u sporovima

    S ovim zaštitnim mjerama i nekim osnovnim sigurnosnim mjerama koje ste poduzeli, možete početi s ugošćavanjem bez brige. Za više informacija o važnim načinima na koje Airbnb štiti domaćine i goste, posjetite Airbnbovu stranicu o povjerenju i sigurnosti.

    *Airbnbova Garancija za domaćine i Osiguranje domaćina od odgovornosti se ne odnose na domaćine koji nude smještaj putem firme Airbnb Travel, LLC, domaćine u kontinentalnoj Kini, domaćine u Japanu, organizatore doživljaja ili domaćine avantura. Airbnbova Garancija za domaćine nema veze s Osiguranjem domaćina od odgovornosti ili s firmom Airbnb UK Services Limited.

    Informacije koje se nalaze u ovom članku su se možda promijenile od objavljivanja.

    Posebnosti

    • Zahtjevi za nadoknadu štete i incidenti vezani za sigurnost su rijetki, ali Airbnb poduzima mjere kako bi zaštitio domaćine i goste

    • Airbnbova Garancija za domaćine i Osiguranje domaćina od odgovornosti su uključeni u svaku rezervaciju, uz pokriće do 1.000.000 USD u okviru oba programa

    • Globalna podrška vam je dostupna 0–24 na 11 različitih jezika

    • Otkrijte više u našem kompletnom vodiču za otkrivanje svijeta ugošćavanja

    Airbnb
    4. feb 2020.
    Je li vam ovo bilo korisno?