Ovaj sadržaj nije dostupan na odabranom jeziku pa smo ga zasad učinili dostupnim na najbližem dostupnom jeziku.

Kako dočekati prve Airbnb goste

Osmislite nezaboravno putovanje za vaše goste, svaki put.
Autor: Airbnb, objavljeno 20. nov 2019.
3 min. čitanja
Izmijenjeno 4. okt 2022.

Posebnosti

  • Dodajte najnovija uputstva za dolazak kako biste pomogli gostima

  • Budite dostupni gostima i održavajte smještaj čistim

  • Praktikovanje inkluzivnog ugošćavanja je ključni dio imidža dobrog domaćina

Moguće je da ćete imati tremu pri dočeku prvih gostiju. Ali mi brinemo o vama u svakom trenutku. Želite li osmisliti odličan doživljaj za prve i sve naredne goste? Pogledajte ovaj vodič u pet koraka.

1. korak: Komunicirajte rano i često

Ugošćavanje gostiju počinje prije nego što uđu kroz vrata. Brzi odgovori na poruke gostiju govore da brinete o njihovim potrebama.

Ova početna komunikacija je također odlična prilika da postavite očekivanja. Nekoliko korisnih savjeta:

  • Budite iskreni. Gosti su možda propustili važne detalje iz opisa vašeg smještaja. Bilo bi dobro da ih podsjetite da ćete vi, vaša porodica, drugi gosti ili kućni ljubimci dijeliti određeni prostor s njima.
  • Budite radoznali. Možete započeti ugošćavanje koje ne isključuje nikoga tako što ćete jednostavno pitati goste: Šta vam je potrebno da biste se osjećali ugodno i dobrodošlo u mom prostoru?
  • Odgovarajte jednostavno. Možete koristiti Airbnb poruke ili aplikaciju da odgovarate gostima kada ste kod kuće ili u pokretu.
  • Mislite unaprijed. Ako očekujete da ćete slati slične informacije većem broju gostiju, uštedite vrijeme i koristite naše alate za razmjenu poruka.

2. korak: Olakšajte dolazak u smještaj

Možete odgovoriti na uobičajena pitanja i gostima osigurati prijatan dolazak tako što ćete popuniti sva polja u odjeljku Informacije za goste na Kartici oglasi, uključujući uputstva za dolazak do smještaja, uputstva za ulazak u smještaj i informacije o Wi-Fi mreži. Ove informacije će gosti vidjeti na kartici Putovanja, 48 sati prije dolaska.

Gosti, posebno oni iz tradicionalno marginalizovanih zajednica, su rekli da im je samostalni dolazak u smještaj ugodniji. Međutim, ako ste u blizini, možete pitati goste bi li više voljeli da ih sačekate pri dolasku.

Istražite vodič za ugošćavanje kojim se niko ne isključuje

3. korak: Održavajte smještaj čistim i urednim

Kada gosti rezervišu smještaj na Airbnbu, očekuju da će ih dočekatičist prostor. Ako gosti naiđu na prašinu u spavaćoj sobi ili mrvice u kuhinji, to bi moglo biti ono što će zapamtiti u vezi s vašim smještajem.

Dlake izazivaju veliku nelagodu i zato obratite posebnu pažnju na mjesta na kojima se obično skupljaju, kao što su posteljina, peškiri, podovi i kupatila. Zbog previše ličnih stvari vaš prostor može izgledati pretrpano pa zato pokušajte taj višak pospremiti u ormar ili sporednu prostoriju.

4. korak: Predviđajte potrebe gostiju

Gosti se razlikuju, ali većina njih očekuje da im određene stvari i informacije odmah budu dostupne. Možete uraditi sljedeće:

  • Opremite prostor osnovnim sadržajima, uključujući peškire, posteljinu, sapune i toalet papir
  • Ažurirajte priručnik za goste kako biste gostima pružili važne informacije o prostorima koji nisu za njih namijenjeni, uputstva za Wi-Fi itd.
  • Kreirajte vodič s vašim omiljenim restoranima, supermarketima, kafićima i slično
  • Budite dostupni putem poruka, telefona ili e-maila u slučaju da nešto pođe po zlu
  • Obezbijedite gostima brojeve telefona ključnih osoba, kao što su vodoinstalater, majstor, stručnjak za internet i kablovsku podršku ili komšija

5. korak: Pišite i primajte recenzije

Kada gosti odu, moći će napisati recenziju za vaš smještaj. Prvih nekoliko recenzija su od presudne važnosti za vaš uspjeh na Airbnbu. Prosječna ocjena izražena zvjezdicama će se prikazati u vašem oglasu nakon što dobijete tri recenzije i može uticati na poziciju smještaja u rezultatima pretraživanja.

Također, vi ćete imati mogućnost da napišete recenziju o gostima. Pisanje recenzija doprinosi izgradnji povjerenja između gostiju i domaćina, što čini temelj cijele Airbnb zajednice. Budite iskreni, obraćajte se s poštovanjem i koristite iste standarde za ocjenu svakog gosta.

Posebnosti

  • Dodajte najnovija uputstva za dolazak kako biste pomogli gostima

  • Budite dostupni gostima i održavajte smještaj čistim

  • Praktikovanje inkluzivnog ugošćavanja je ključni dio imidža dobrog domaćina

Airbnb
20. nov 2019.
Je li vam ovo bilo korisno?