Kako dočekati prve Airbnb goste
Možda ćete imati pitanja o tome kako se pripremiti za prve goste. Slijedi nekoliko savjeta koji će vam pomoći da vam doživljaj bude ugodan.
Omogućite jednostavan postupak dolaska
Uspostavite jednostavan i pouzdan proces. U vodič za dolazak u smještaj dodajte smjernice za pronalaženje smještaja, način ulaska u smještaj i detaljna uputstva za dolazak. Mnogi gosti više vole samostalni dolazak koji im omogućava da uđu u smještaj bez vašeg prisustva.
Gosti mogu pristupiti vašim uputstvima za dolazak u detaljima svog putovanja 48 sati prije planiranog dolaska ili 24 sata prije ako imate fleksibilne uslove otkazivanja.
Predviđajte potrebe gostiju
Svaki gost je različit, ali većina njih očekuje da ima pristup određenim stvarima i informacijama. Poduzmite ove korake kako biste omogućili ugodan boravak.
Opskrbite se osnovnim potrepštinama. To uključuje peškire, posteljinu, jastuke, sapun i toaletni papir.
Budite dostupni. Isplanirajte kako ćete brzo riješiti probleme i podsjetite goste da vam se mogu javiti ako nešto iskrsne.
Dodajte priručnik za goste. Navedite važne informacije, npr. kako pristupiti internetu i koristiti uređaje. Ostavite odštampanu verziju tamo gdje je gosti mogu lako pronaći.
- Dodajte vodič. Podijelite lokalne savjete, uključujući mjesta gdje se može jesti, mjesta za kupovinu, razgledanje i doživljaje na otvorenom.
Komunicirajte pravovremeno i često
Svaka interakcija koju imate s gostima je prilika da postavite očekivanja i pokažete da brinete o njihovim potrebama.
Kreirajte ambijent dobrodošlice. Dajte prioritet praksama kojima se niko ne isključuje kako bi se svaki gost osjećao ugodno u vašem smještaju. Za početak jednostavno pitajte goste šta bi im pomoglo da se osjećaju kao kod kuće.
Pokažite razumijevanje. Pokušajte sagledati svaku situaciju iz perspektive gosta.
Odgovorite što prije. Ako imate dobru stopu odgovora vaš oglas će se rangirati bolje u rezultatima pretraživanja na Airbnbu. Koristite aplikaciju za brzu komunikaciju i postavite zakazane poruke kako biste pružali korisne informacije u važnim trenucima, poput dolaska u smještaj.
Evo nekoliko primjera poruka koje možete razmotriti da zakažete u određeno vrijeme. Ovi primjeri koriste kratke kodove, čuvare mjesta koji automatski popunjavaju podatke o rezervaciji, smještaju i gostima. Umetnite ih iz padajućeg menija jer neće funkcionisati ako ih ručno unesete.
Održavajte smještaj čistim i urednim
Gosti očekuju da će ući u čist prostor kada stignu. Kreirajte rutinu koja uključuje čišćenje svih površina, podova i tkanina.
Provjerite ima li mrlja, prljavštine i dlaka. Mjesta koja se često zaborave su područja ispod kreveta, unutrašnjost ladica i zastori na prozorima.
Odaberite neutralne mirise. Jaki mirisi bilo koje vrste mogu biti odbojni gostima. Otvorite prozore dok čistite i koristite blaga, višenamjenska sredstva za dezinfekciju.
- Uklonite ili odložite lične stvari. Zahvaljujući tome vaš smještaj može postati ugodniji i manje neuredan.
Zatražite i napišite recenziju
Vi i vaši gosti imate rok od 14 dana nakon odlaska gosta da jedni drugima napišete recenziju. Recenzije su skrivene sve dok i vi i gost ne napišete recenziju ili dok ne istekne rok od 14 dana za pisanje recenzije. Gosti također mogu dati ocjene zvjezdicama za svoj cjelokupni doživljaj, kao i za šest potkategorija: čistoća, preciznost, dolazak, komunikacija, lokacija i vrijednost.
Prvih nekoliko recenzija su vam posebno važne. Ukupna ocjena će se prikazati u vašem oglasu nakon što dobijete tri recenzije i može uticati na poziciju smještaja u rezultatima pretraživanja. Razmislite da zakažete poruku za dan odlaska u kojoj ćete goste zamoliti da napišu recenziju boravka.
Budite iskreni i obraćajte se s poštovanjem kada pišete recenzije i koristite iste standarde za ocjenjivanje svakog gosta. Pisanje recenzija doprinosi izgradnji povjerenja između gostiju i domaćina.
Ciklus učenja: Prvo ugošćavanje
Moguće je da su se informacije koje se nalaze u ovom članku promijenile od trenutka objavljivanja.