Održavanje kvaliteta

Kreirajte boravak s 5 zvjezdica uz ove korisne savjete Superdomaćina.
Autor: Airbnb, objavljeno 4. jan 2024.
3 min. čitanja
Izmijenjeno 4. jan 2024.

Veće ocjene i broj recenzija mogu dovesti do većeg broja rezervacija i veće zarade. Nakon odlaska, gosti mogu ocijeniti svoj cjelokupni boravak, kao i čistoću, preciznost oglasa, dolazak, komunikaciju, lokaciju i vrijednost.

Iako ocjene nisu jedino mjerilo za boravak od pet zvjezdica, ključno je da svaki put budete odlični u ovih šest kategorija.

Preciznost

Gosti očekuju da se fotografije, sadržaji i opisi podudaraju s vašim stvarnim prostorima. Ako imate sezonski sadržaj poput bazena, ne zaboravite ažurirati oglas s podacima kada je bazen zatvoren. 

Samantha, Superdomaćin u Belfastu u Maineu, s 20 oglasa, daje do znanja šta očekuje pružajući detaljne opise oglasa s ažuriranim fotografijama. „Također se trudimo dati aktuelne informacije o svakom sadržaju koji pružamo, kako bi gosti znali šta mogu očekivati”, kaže ona. Pokušava osvježiti svoje fotografije svake sezone i ažurirati svoje oglase svakog mjeseca.

Dolazak

Ispunite uputstva za dolazak za svaki smještaj, po potrebi s detaljnim pojedinostima i fotografijama. Ako je dostupno povezivanje pametne brave, povežite kompatibilne pametne brave sa svojim korisničkim računom na Airbnbu kako biste automatski generisali jedinstveni kod za boravak svakog gosta.

Corinne, Superdomaćin u Purcellvilleu u Virginiji, s 36 oglasa, kreira kratku poruku s informacijama o kući i uputstvima za dolazak za svaki oglas. Ovu poruku zakazuje za tri dana prije dolaska. Time se izbjegavaju pitanja u zadnji čas i osigurava nesmetan dolazak.

Čistoća

Možete kreirati detaljnu kontrolnu listu za smjene gostiju za svoje oglase, tako da čistači uvijek slijede istu rutinu kako bi izbjegli da nešto previde. Corinne ima detaljnu kontrolnu listu koju je izmijenila za svaki oglas. 

Također kupuje osnovne potrepštine naveliko i drži zalihe na centralnoj lokaciji. „Ako dobijem prijavu da nečega ima premalo, zakazujemo nadopunu te potrepštine prilikom sljedećeg čišćenja”, kaže Corinne.

Komunikacija

Vaša stopa odgovora mjeri koliko brzo odgovarate na upite i zahtjeve za rezervaciju. Koristite brze odgovore i zakazane poruke kako biste uštedjeli vrijeme. 

„Imam spremne brze odgovore koji se odnose na česta pitanja o stvarima kao što su poslovi vezani za ložište i hidromasažnu kadu te udaljenost od atrakcija”, kaže Kory, Superdomaćin u Chicagu sa sedam smještaja.

Lokacija

Bez obzira na to nalazi li se smještaj u centru ili izvan uobičajenih puteva, u opisu oglasa jasno navedite njegovu lokaciju. Također, u nazivu i opisima fotografija možete navesti šta gosti mogu očekivati u vezi s lokacijom.

„Moj prvi smještaj je bio daleko od centra grada“, kaže Tatiya, član Savjetodavnog odbora domaćina i Superdomaćin u Bangkoku koji ugošćava u pet smještaja i sudomaćin je 44 smještaja. „Kada su gosti zapeli u prometnoj gužvi u Bangkoku, dobio sam niske ocjene. Trebalo mi je neko vrijeme da nastavim uređivati opis smještaja kako bi gosti znali šta mogu očekivati.”

Vrijednost

Čistoća, preciznost, dolazak, komunikacija i lokacija utiču na ukupnu vrijednost vaših oglasa. Ako ste odlični u svih pet kategorija i redovno ažurirate dizajn i sadržaje, veća je vjerovatnoća da će gosti osjećati da su platili odgovarajuću cijenu za svoj boravak.

„Vjerujem da slike i cjeloviti opisi mogu ispričati priču o iskustvu i vrijednosti”, kaže Kory. „Volim prikazivati svoje potpuno opremljene kuhinje, vanjske prostore za okupljanja i dizajnerske izbore koji odgovaraju mojim idealnim putnicima za svaki smještaj.”

Da biste pratili kako vam ide u svih šest kategorija, na kartici Uvidi možete pronaći detalje o svakom od vaših gostiju.

Budite prepoznatljivi po kvalitetu

Ako nudite boravke s pet zvjezdica, brzo odgovarate na poruke gostiju i ažurirate kalendar i postavke rezervacija kako biste izbjegli otkazivanja, na dobrom ste putu da postanete Superdomaćin. Primijetili smo da značka Superdomaćina u prosjeku može dovesti do dodatne zarade od 4% za Superdomaćine.*

*Prema procjenama za status Superdomaćina u 2021. i 2022. godini

Ako koristite softver povezan putem API-ja, moći ćete pristupiti ovim funkcijama iz svog softvera ako ih je vaš pružalac usluga uvezao. Ako nije, obratite se svom pružatelju usluga kako biste saznali kada će biti dostupne.

Moguće je da su se informacije koje se nalaze u ovom članku promijenile od trenutka objavljivanja.

Airbnb
4. jan 2024.
Je li vam ovo bilo korisno?