Ovi menadžeri objekata su koristili Airbnbove alate za povećanje popunjenosti

Par u Parizu je predstavio svoj oglas s kvalitetnim fotografijama i vodičima.
Autor: Airbnb, objavljeno 20. sep 2019.
2 min. čitanja
Izmijenjeno 17. okt 2023.

Kada su supružnici Angie i Chris prvi put prije deset godina počeli renovirati i putnicima iznajmljivati umjetnička potkrovlja u Parizu, imali su poteškoća da privuku goste. Uprkos tome što su oglašavali na tri online platforme za putovanja i na svojoj vlastitoj web stranici, popunjenost je rijetko premašila 50 posto.

Međutim, stvari su se promijenile prije pet godina, kada su, tražeći širu publiku, počeli oglašavati svojih sedam potkrovlja u umjetničkom stilu u Parizu na Airbnbu. Globalni doseg platforme im je pomogao da privuku stalan priliv mladih tehnološki osviještenih gostiju, a popunjenost je porasla na ono što par procjenjuje da će biti oko 85 posto u sezoni visoke potražnje i oko 75 posto u zimskoj vansezoni.

„Airbnb je otvorio tržište ugošćavanja novim klijentima i novim putnicima”, kaže Chris, bivši konsultant firme PwC. „Postao je model u branši u smislu inovacija, tehnologije i iskustava klijenata.”

Za pametne domaćine poput Angie i Chrisa, Airbnbova platforma ne nudi samo pristup klijentima, već i medij za prekrasno prikazivanje fotografija njihovih elegantnih mini-potkrovlja, koji su prenamijenjeni iz starih pekara, modnih ateljea i umjetničkih studija. Istaknuto prikazana galerija im omogućava da prikažu svoje estetske grafičke plakate u stilu Art Deco, moderne stolice iz sredine stoljeća i prekrivače za krevete s mustrom crvene šahovske ploče. Airbnb im također pruža platformu za davanje lokalnih preporuka gostima putem prilagođenih vodiča o tome gdje lokalci Parižani kupuju, jedu i piju.

„Primamo goste jer i sami volimo putovati”, kaže Chris. „Volimo putovati kao lokalci, a ne kao turisti. Stoga smo odlučili primati goste i pomoći im da na putovanju žive na sličan način kao lokalci.”

„Ugošćavamo, jer volimo putovati”, kaže Chris. „Volimo putovati kao lokalci, a ne kao turisti. Stoga smo odlučili biti domaćini i pomoći našim gostima da žive kao lokalci kada putuju.”

Također su imali koristi od automatiziranih alata za upravljanje cijenama, preko kojih su dobili uvid u optimizirane cijene godinu dana unaprijed na temelju čimbenika kao što su sezonski trendovi, dani u tjednu i posebni događaji. „Svakom vlasniku manje tvrtke Airbnb je na raspolaganje stavio alate kojima se služe hoteli”, kaže Chris.

Zahvaljujući uspjehu u Parizu, Angie i Chris sada se šire na Portugal. Airbnbovi alati za sudomaćine omogućuju im da na daljinu angažiraju nekoga tko će im pomoći u upravljanju smještajem. „Mislim kako se uvođenjem usluge sudomaćina promijenio način na koji ljudi upravljaju svojim poslovanjem”, kaže Chris. „Airbnb je uvijek usmjeren na inovacije i predviđanje budućih trendova.”

Zanima vas profesionalno ugošćivanje na Airbnbu?
Saznajte više

Moguće je da su se informacije sadržane u ovom članku promijenile od trenutka kad je članak objavljen.

Airbnb
20. sep 2019.
Je li vam ovo bilo korisno?