Šest načina pripreme za vansezonski period

Ponudite popuste, promocije i kraće boravke kako biste lakše popunili kalendar.
Autor: Airbnb, objavljeno 11. nov 2024.
Izmijenjeno 11. nov 2024.

Jeste li spremni za sezonu niske potražnje na vašoj lokaciji? Evo šest načina na koje možete koristiti alate za ugošćavanje na Airbnbu kako biste lakše upravljali rezervacijama kada dođe do pada putovanja gostiju. Razmotrite prednosti svakog od njih kako biste odlučili šta je najbolje za vašu djelatnost ugošćavanja.

1. Omogućite kraće boravke

Smanjivanje minimalnog trajanja boravka može privući pažnju gostiju koji rezervišu kratkoročne boravke i pomoći u popunjavanju praznina u kalendaru u vrijeme kada ljudi puno ne putuju.

Imate mogućnost prilagoditi minimalan broj noćenja po danima u sedmici. Na primjer, ako je potražnja gostiju veća vikendom, možete odabrati da dozvolite boravak od jednog noćenja tokom sredine sedmice, ali ne i kada gosti rezervišu petak ili subotu navečer.

Da biste smanjili minimalni broj noćenja:

  • Otvorite karticu Dostupnost u kalendaru oglasa.
  • U opciji Trajanje boravkadodirnite Minimalni broj noćenja.
  • Uredite minimalno trajanje boravka na broj noćenja koji vam odgovara.

„Ako imam slobodan smještaj za osam noćenja, šanse da dobijem rezervacije za sedam noćenja su male”, kaže Felicity, članica Savjetodavnog odbora domaćina i Superdomaćin u Novom Južnom Walesu u Australiji. „Ako smanjim minimalan broj noćenja u tom periodu, velike su šanse da ću privući više gostiju.”

2. Skratite rok za najavu rezervacije

Razmislite o tome da gostima omogućite da rezervišu bliže datumu dolaska kako biste privukli još nekoliko rezervacija izvan sezone. Možete odabrati da minimalno vrijeme između potvrde rezervacije i dolaska bude i istog dana, u zavisnosti od toga koliko vam je vremena potrebno između rezervacije gosta i njegovog dolaska.

Da biste promijenili minimalno vrijeme između potvrde rezervacije i dolaska:

  • Otvorite karticu Dostupnost u kalendaru oglasa.
  • Otvorite Najava rezervacije.
  • Odaberite broj dana koji vam odgovara.

Također možete dozvoliti zahtjeve s kraćim rokom najave od minimalnog vremena između potvrde rezervacije i dolaska. Od vas će se tražiti da pregledate i odobrite ove zahtjeve.

„Ovo je odlična prilika da se istaknete među drugim objektima koji to možda ne dozvoljavaju”, kaže Karen, Superdomaćin u Nelsonu u Britanskoj Kolumbiji. „Imam i mogućnost samostalnog dolaska i koristim zakazane poruke za slanje uputa. To mi omogućava da primim goste koji rezervišu blizu termina dolaska.”

3. Dodajte popust na rezervacije u zadnji čas

Snižavanje cijene noćenja kako se približava datum dolaska može vam pomoći da privučete osobe koje rezervišu u zadnji čas. Razmislite o tome da ponudite popust na rezervacije ugovorene od 1 do 28 dana prije dolaska kako biste lakše popunili kalendar i povećali zaradu.

Za popuste od 10% ili više na vašu srednju cijenu za 60 dana, gosti na stranici vašeg oglasa i u rezultatima pretraživanja vide posebnu naznaku. Vaša snižena cijena se prikazuje pored vaše prvobitne cijene koja je precrtana.

Za dodavanje popusta na rezervacije u zadnji čas:

  • Otvorite karticu Cijene u kalendaru oglasa.
  • U rubrici Više popusta otvorite Popuste na rezervacije u zadnji čas.
  • Unesite broj dana prije dolaska, između 1 i 28.
  • Unesite postotak popusta koji želite ponuditi.

„Osjećam se ugodno smanjiti cijenu najviše za 15%”, kaže Jimmy, Superdomaćin u Palm Springsu u Kaliforniji. „Imam minimalnu cijenu, tako da nikada neću ići ispod toga. Spreman/na sam ponuditi tu minimalnu cijenu za predstojeću rezervaciju ovog vikenda kako bih mogao/la ostvariti rezervaciju.”

4. Dodajte sedmične i mjesečne popuste

Popusti na duže boravke mogu vam pomoći da poboljšate položaj u rezultatima pretraživanja, popunite slobodne termine u kalendaru i smanjite broj smjena gostiju. Razmislite o tome da ponudite sedmične popuste za boravke od sedam ili više noćenja i mjesečne popuste za boravke od 28 ili više noćenja.

Gosti na stranici vašeg oglasa i u rezultatima pretraživanja vide posebnu naznaku za sedmične ili mjesečne popuste od 10% ili više. Svi popusti na duže boravke su također istaknuti pored vaše prvobitne cijene u cijeni po stavkama.

Za dodvanje sedmičnog ili mjesečnog popusta:

  • Vodite računa o tome da minimalni i maksimalni broj noćenja budu u skladu s lokalnim pravilima i propisima.
  • Ako možete ponuditi sedmične ili mjesečne boravke, otvorite karticu Cijene u kalendaru oglasa.
  • U rubrici sedmični ili mjesečni popusti odredite postotak popusta i dodirnite Sačuvaj.

„Ako ponudite sedmične ili mjesečne popuste, vaš će oglas sigurno biti vidljiviji”, kaže Omar, Superdomaćin u Mexico Cityju. „Primjećujem da sve više putnika, posebno digitalnih nomada, dolazi u smještaj na duži vremenski period.”

5. Dodajte prilagođenu promociju

Pokretanje promocije za period van sezone je odličan način da se istaknete u rezultatima pretraživanja i ostvarite više rezervacija. Kada ponudite popust od 15% ili više, gosti na stranici vašeg oglasa i u rezultatima pretraživanja vide posebnu naznaku.

Za dodavanje prilagođene promocije:

  • Otvorite karticu Cijene u kalendaru oglasa.
  • Odaberite datume u kalendaru.
  • Odredite postotak popusta.

Prilagođena promocija možda neće uvijek biti dostupna za vaš oglas. Uslovi uključuju da vaš smještaj mora imati najmanje tri rezervacije, od kojih je najmanje jedna ostvarena u protekloj godini, a datumi koje odaberete moraju biti dostupni najmanje 28 dana.

„Promocije mi omogućavaju da odredim cijenu za narednih nekoliko mjeseci i imam mogućnost ponuditi popust ako nije bilo interesa u tom vremenskom periodu”, kaže Daniel, član Savjetodavnog odbora domaćina na Tenerifima na Kanarskim otocima. „One su jedan od mojih omiljenih alata jer volim znati stepen ponude i potražnje i ponašati se u skladu s tim.”

6. Ažurirajte cijenu

Poređenje cijena sličnih smještaja u vašem području može vam pomoći da odredite konkurentnu cijenu i privučete još nekoliko rezervacija kako broj putovanja opada. Ako je vaša cijena viša nego kod sličnih smještaja u blizini, možete je sniziti kako biste privukli više gostiju i poboljšali položaj u rezultatima pretraživanja.

Ako nudite istu cijenu za svako noćenje, razmislite o dodavanju cijena radnim danom i vikendom. Mijenjanje cijene na osnovu noćenja također može pomoći da povećate broj rezervacija.

Za upoređivanje sličnih smještaja:

  • Otvorite karticu Cijene u kalendaru oglasa.
  • Odaberite raspon datuma od najviše 31 dana.
  • Dodirnite Prikaži slične oglase.

Na mapi vašeg područja vidjet ćete prosječne cijene sličnih smještaja u blizini. Dugmad na mapi vam omogućuju da vidite rezervisane ili slobodne smještaje. Faktori koji određuju koji su oglasi slični uključuju lokaciju, veličinu, karakteristike, sadržaje, ocjene, recenzije i druge oglase koje gosti pregledaju dok razmatraju vaš oglas.

„Pratim smještaje koji su slični mojem kako bih se uvjerila da imam konkurentne cijene”, kaže Katie Kay, član Savjetodavnog odbora domaćina i Superdomaćin u Lake Arrowheadu u Kaliforniji. „Važno je da budete fleksibilni tokom perioda slabije potražnje ako zaista želite da privučete ljude u svoj smještaj.”

U svakom trenutku imate kontrolu nad cijenama i drugim postavkama. Vaši rezultati mogu varirati. 

Domaćini su plaćeni za svoje učešće u intervjuima.

Moguće je da su se informacije koje se nalaze u ovom članku promijenile od trenutka objavljivanja.

Airbnb
11. nov 2024.
Je li vam ovo bilo korisno?