Ovaj menadžer objekata je povećao broj rezervacija pomoću Airbnbovih alata

Saznajte kako domaćin u Koloradu upravlja s više od 120 oglasa.
Autor: Airbnb, objavljeno 6. nov 2019.
3 min. čitanja
Izmijenjeno 9. okt 2023.

Candace upravlja s više od 120 smještaja za najam u vlasništvu njenih klijenata na popularnom skijalištu Breckenridge u Coloradu, što nije nimalo lak posao.

Kao direktorica prodaje u tvrtki za upravljanje smještajnim kapacitetima VisitBreck, Candace mora dobro poznavati vlasnike i njihove potrebe. Mora imati na umu svaki pojedini objekt, a među njima su kuće pored skijališta i planinske kuće s devet spavaćih soba. Za svaki objekt mora dobro znati koje sadržaje nudi i što je sve potrebno za njegovo održavanje. Osim toga, mora pratiti podatke o dostupnosti i stalno prilagođavati cijene kako bi svaki od njih bio maksimalno popunjen.

„Velik broj naših klijenata mora iznajmljivati svoje nekretnine kako bi si mogao priuštiti da raspolaže prostorom u kojemu može uživati sa svojom obitelji”, kaže Candace koja je po završetku fakulteta došla u ovaj grad, koji je postao popularan za vrijeme zlatne groznice, da vježba snowboarding i u njemu ostala do danas. „Mnogima je od njih važna i činjenica da netko vodi brigu o njihovom domu i kad oni nisu tamo.” Primjerice, kad je hladno i zna se da može puknuti cijev, to je doista „velika stvar”, kaže ona.

Airbnb vam omogućuje da na jednostavan način doprete do velikog broja ljudi

Candace se prije otprilike pet godina odlučila za Airbnb kako bi vlasnicima nekretnina s kojima surađuje mogla bolje popuniti smještaje u vrijeme kad su oni bili odsutni. U to je vrijeme VisitBreck nastojao doprijeti do šire publike i u određenoj se mjeri okrenuti marketingu. „Odabrali smo Airbnb jer je platforma rasla”, dodaje. „Smatrali smo kako je to odlična platforma za smještaje iz naše ponude.”

Rizik im se itekako isplatio. Candace kaže da je broj rezervacija porastao otkad je na Airbnbu.* Zahvalna je na činjenici da Airbnb dopire do šire publike, ali i nudi mnoštvo alata za upravljanje oglasima koji su joj znatno olakšali rad. Primjerice, kada se prijavi na svoju kontrolnu ploču na Airbnbu, može kliknuti na kalendar za više oglasa u kojemu joj se istodobno prikazuje 120 smještaja koje nudi gostima. „To je doista koristan alat uz sve ostalo što se nudi”, objašnjava.

Alati za upravljanje cijenama ovoj upraviteljici smještajnim kapacitetima pomažu da poveća popunjenost

Kalendar joj je koristan kad se trudi uskladiti cijene s vrstom smještaja i sezonskim razdobljima, pri čemu sve ima svoju publiku (skijaši u zimskim mjesecima, ljubitelji jesenskih boja lišća, planinari u ljetnim mjesecima). „Ako imam neki smještaj koji baš i nije popunjen, mogu otići u kalendar, odabrati smještaj i aktivirati promotivnu cijenu”, objašnjava.

Airbnbova pravila koja se odnose na cijene omogućuju joj da povisi ili snizi cijenu za određene datume s obzirom na, primjerice, sezonsku potražnju. Kaže da su joj različiti alati za određivanje cijena itekako pomogli da VisitBreck ostvari gotovo 30 % veću stopu popunjenosti. „Možemo na puno jednostavniji način upravljati cijenama”, kaže, „i zahvaljujući tome ostvarili smo doista mnogo bolje rezultate.”

Zahvaljujući uspješnom poslovanju VisitBreck dodaje nove objekte u ponudu i uvodi nove usluge za vlasnike nekretnina. Tvrtka također nudi usluge uređenja interijera, a pokrenula je i vlastitu trgovinu namještajem koji nabavlja od lokalnih obrtnika i s mnogo drugih strana.

Zanima vas profesionalno ugošćivanje na Airbnbu?
Saznajte više

*Iskustvo svakog domaćina na Airbnbu jedinstveno je. Zarada domaćina uvelike ovisi o mnogim čimbenicima, uključujući dostupnost, cijenu, stope prihvaćanja i otkazivanja, stopu popunjenosti i potražnju na lokaciji smještaja.

Moguće je da su se informacije sadržane u ovom članku promijenile od trenutka kad je članak objavljen.

Airbnb
6. nov 2019.
Je li vam ovo bilo korisno?