Tri načina da privučete više gostiju
Ako ponudite veću fleksibilnost, vaš će se oglas češće prikazivati u rezultatima pretraživanja. Privucite što više gostiju tako što ćete proširiti područje pružanja usluge i pružiti različite opcije cijena i radnog vremena.
Upravljanje dostupnošću
Obavezno dodajte sve termine kada možete da ugošćavate. Prilikom uređivanja dostupnosti dodajte radno vrijeme i odaberite period dostupnosti. Gosti mogu pronaći samo usluge koje imaju i jedno i drugo.
U kartici Oglasi:
- Odredite radno vrijeme. Vaše radno vrijeme je vrijeme kada gosti mogu vidjeti da ste dostupni i rezervisati vašu uslugu. Možete dodati iste termine za svaku ponudu ili različite termine za svaku pojedinu ponudu. Uzmite u obzir periode najveće potražnje. Na primjer, najpopularniji termini mogu biti ujutro za lične trenere i naveče za privatne kuhare.
- Unesite period dostupnosti. Odaberite mogu li gosti rezervisati 3, 6, 9, 12 ili 24 mjeseca unaprijed. To možete priagoditi za svaku ponudu.
U kalendaru:
- Preciznije odredite dostupnost. Možete dodati termine izvan redovnog radnog vremena i blokirati termine kada ne možete raditi. Svi blokirani termini odnose se na sve ponude.
- Sinhronizujte kalendare. Povežite Airbnb i Google kalendare. Svi događaji u vašem Google kalendaru će blokirati te termine u vašem kalendaru na Airbnbu.
Kada završite, pregledajte oglas kako biste provjerili dostupnost i vidjeli šta gosti vide.
Određivanje konkurentne cijene
Bilo bi dobro da pružite najmanje 3 ponude po početnim, standardnim i premium cijenama kako biste ostali konkurentni i privukli više gostiju. Različite opcije cijena mogu dovesti do većeg prihoda i više recenzija. Na primjer, gosti obično žele platiti 52 do 95 USD za obrok s 3 slijeda, 54 do 96 USD za spa tretman ili 46 do 75 USD za profesionalno fotografisanje.*
- Uključite početnu ponudu. Gosti vide vašu najpovoljniju ponudu u rezultatima pretraživanja. Početna ponuda vam može pomoći da privučete nove goste i potaknete interesovanje za vaše druge ponude.
- Pružite prilagođene ponude. Pošaljite prilagođene ponude sa zahtjevom za plaćanje u kartici Poruke prije nego što gost rezerviše. Na primjer, ako nudite uslugu individualnog treninga, gost može zamoliti da organizujete trening u ranim jutarnjim satima ili da odete izvan područja u kojem pružate usluge.
- Prilagodite prema ličnim preferencijama. Izmjenu cijene možete poslati i u kartici Poruke nakon što gost izvrši rezervaciju. Na primjer, gost možda želi prilagoditi ponudu koju je dobio tako što će dodati francuski manikir na vrhove prstiju ili određeni sastojak obroku.
- Dodajte minimalnu cijenu. Ako ste odlučili naplaćivati po gostu, možete odrediti minimalnu cijenu po rezervaciji. To može biti korisno za usluge gdje su grupe česte, kao što su catering ili pripremljeni obroci. Na primjer, ako gost želi rezervisati ponudu koja košta 50 USD za 2 gosta, a vaš minimalni iznos je 120 USD, morat će platiti 120 USD za rezervaciju.
- Ponudite posebne popuste. Možete dodati vremenski ograničene popuste, popuste na rane rezervacije i popuste za veće grupe kako biste podstakli goste da rezervišu. Kad primijenite popust, gostima će se prikazivati vaša prvobitna cijena koja će biti precrtana u rezultatima pretraživanja i u vašem oglasu.
Proširenje područja pružanja usluge
Razmislite hoćete li putovati do gostiju, hoće li gosti dolaziti kod vas ili oboje. Ako gosti dolaze kod vas, imajte na umu da će vas pronaći samo ako pretražuju usluge u blizini vaše lokacije.
Ako putujete do gostiju:
- Razmislite o području pružanja usluge. Da biste se češće pojavljivali u rezultatima pretraživanja, provjerite jeste li u područje pružanja usluge dodali sve gradove, naselja ili poštanske brojeve koje možete dodati .
- Imajte na umu fleksibilnost. U opisu oglasa možete spomenuti područja u koja ste voljni povremeno putovati ili da vam se gosti mogu obratiti ako se nalaze izvan vašeg područja pružanja usluga.
Ako gosti dolaze kod vas:
- Verifikujte svoju adresu. Gosti koji pregledaju vaš oglas će vidjeti udaljenost i vrijeme putovanja do vaše lokacije.
- Navedite naziv poslovnog subjekta. Na taj način ćete gostima pomoći da vas pronađu kada stignu.
- Dodajte profesionalne fotografije. Bilo da ugošćavate u spa centru, teretani, salonu ili negdje drugdje, fotografije vaše lokacije pokazuju kvalitet vaše usluge i pomažu gostima da vas pronađu.
*Zasnovano na online anketi iz marta 2025. godine u kojoj je učestvovalo više od 700 Airbnb gostiju i potencijalnih gostiju koji planiraju prvi put izvršiti rezervaciju u SAD-u.
Korisničko iskustvo može varirati zavisno od lokacije. Moguće je da su se informacije koje se nalaze u ovom članku promijenile od trenutka objavljivanja.