Kako biti uspješan domaćin tokom perioda manje potražnje

Uporedite slične smještaje, omogućite kraće boravke i kreirajte fotografski obilazak.
Autor: Airbnb, objavljeno 6. jan 2025.
Izmijenjeno 19. mar 2025.

Čak i najpopularniji smještaji imaju periode kada su manje traženi i imaju manje rezervacija. Evo nekoliko načina na koje možete koristiti alate za ugošćavanje na Airbnbu kako biste privukli goste tokom perioda slabije potražnje.

Odredite konkurentne cijene

Redovno prilagođavanje cijene može vam pomoći da ostanete konkurentni. Razmislite o tome da u rasporedu koji vam odgovara učinite sljedeće:

  • Dodajte prilagođenu cijenu koja se primjenjuje vikendom. Ako nudite istu cijenu za svako noćenje, možete postaviti drugačiju cijenu za radne dane u odnosu na cijenu za petak i subotu. Mijenjanje cijene na osnovu vremena noćenja može pomoći da povećate broj rezervacija.
  • Uporedite slične smještaje. Oglasi s cijenama nižim od drugih sličnih smještaja u blizini obično imaju bolji položaj u rezultatima pretraživanja. Razmislite o prilagođavanju cijene noćenja poredeći je s cijenama rezervisanih i nerezervisanih smještaja na vašoj lokaciji.

Otvorite kalendar smještaja i odaberite raspon datuma do 31 dan kako biste vidjeli prosječne cijene sličnih smještaja na mapi vašeg područja. Faktori koji određuju sličnost smještaja uključuju lokaciju, veličinu, karakteristike, sadržaje, ocjene, recenzije i druge oglase koje gosti pregledaju dok razmatraju vaš.

„Pratim smještaje koji su slični mojem kako bih se uvjerila da imam konkurentne cijene”, kaže Katie, član Savjetodavnog odbora domaćina i Superdomaćin u Palm Springsu u Kaliforniji. „Važno je da budete fleksibilni tokom perioda slabije potražnje ako zaista želite da privučete ljude u svoj smještaj.”

Privucite duže i kraće boravke

Popusti na boravke od sedam ili više noćenja mogu vam pomoći da poboljšate položaj u rezultatima pretraživanja i smanjite broj smjena gostiju, dok kraći boravci mogu pomoći da popunite praznine u kalendaru.

  • Dodajte sedmični popust. Gosti u rezultatima pretraživanja i na stranici vašeg oglasa vide posebnu naznaku za popuste od 10% ili više. Vaša snižena cijena se prikazuje pored vaše prvobitne cijene koja je precrtana.
  • Smanjite minimalan broj noćenja. Minimalan broj noćenja možete prilagoditi po danima u sedmici. Ako je potražnja veća vikendom, možete dozvoliti boravak od jednog noćenja tokom sredine sedmice, ali ne i kada gosti rezervišu petak ili subotu navečer.

„Tokom perioda slabije potražnje, definitivno ću smanjiti minimalan broj noćenja i to mi pomaže da privučem osobe koje možda ostaju samo nekoliko noći”, kaže Felicity, Superdomaćin u Sydneyu u Australiji.

Optimizujte fotografije i odlazak

Osvježavanje detalja oglasa pomaže da se jasno definišu očekivanja i gostima pruža više povjerenja prilikom rezervisanja vašeg smještaja, posebno tokom perioda slabije potražnje.

  • Kreirajte fotografski obilazak. Airbnbov alat automatski sortira učitane slike po sobama kako bi gosti bolje razumjeli raspored prostorija u vašem smještaju. Možete premještati, uklanjati i dodavati fotografije, dodavati detalje za svaku prostoriju i pisati opise za svaku fotografiju.
  • Dodajte jasna uputstva za odlazak. Objasnite gostima šta je neophodno da urade prije odlaska, kao što je zaključavanje. Svi ih mogu pročitati prije rezervisanja, a veći broj gostiju rezerviše smještaje s uputstvima za odlazak. Gosti su nas obavijestili da preferiraju kratku listu za odlazak, pa razmislite o tome da zadatke svedete na minimum.

Pridružite se lokalnom klubu domaćina

Stotine klubova domaćina širom svijeta pomažu Airbnb domaćinima da se povežu i uče jedni od drugih. Primijetili smo da članovi ovih lokalnih klubova zarađuju dvostruko više od domaćina koji nisu članovi kluba* i da je gotovo tri puta veća vjerovatnoća da će postati Superdomaćini.**

Popularne aktivnosti kluba uključuju:

  • Razmjenjivanje savjeta o ugošćavanju koji bi vam mogli pomoći da povećate zaradu
  • Razmatranje propisa o kratkoročnom iznajmljivanju
  • Dijeljenje informacija o pouzdanim lokalnim uslugama, kao što su osobe koje nude usluge čišćenja i vodoinstalateri
  • Prisustvovanje ekskluzivnim događajima za povezivanje s drugim domaćinima

*Prema internim podacima Airbnba, kada se uporede prosječna zarada i prosječne ocjene članova globalnog Airbnb kluba domaćina sa cijelom globalnom populacijom domaćina od septembra 2022. do septembra 2023. godine. Podaci o zaradi se razlikuju ovisno o lokaciji, sezoni i tipu smještaja.

**Prema internim podacima Airbnba o statusu Superdomaćina za domaćine koji su se pridružili u periodu od jula 2023. do jula 2024. godine.

U svakom trenutku imate kontrolu nad cijenama i drugim postavkama. Vaši rezultati mogu varirati.

Domaćini su plaćeni za svoje učešće u intervjuima.

Savjeti za ugošćavanje moraju biti u skladu s lokalnim zakonima.

Moguće je da su se informacije koje se nalaze u ovom članku promijenile od trenutka objavljivanja.

Airbnb
6. jan 2025.
Je li vam ovo bilo korisno?