Krenite naprijed za pristup predloženim rezultatima

    Inkluzivne prakse koje će pomoći svakom gostu da se osjeća dobrodošlo

    Pronađite smjernice iskusnih domaćina, od ažuriranja oglasa do pisanja recenzija.
    Autor: Airbnb, objavljeno 27. jun 2022.
    5 min. čitanja
    Izmijenjeno 15. jul 2022.

    Posebnosti

    • Isprobajte ove najbolje prakse kako biste osigurali da se vaši gosti osjećaju sigurno i dobrodošlo

    • Zatražite šablone od drugih domaćina koje možete kopirati i zalijepiti u svoj oglas i poruke

    Ugošćavanje putem Airbnba znači otvaranje prostora ljudima sa svih strana svijeta, a inkluzivnost je temelj ugošćavanja.

    Ključ uspješnog ugošćavanja je razumijevanje kako pomoći ljudima iz svih krajeva svijeta da se osjećaju ugodno i kao kod kuće. Kao zajednica smo posvećeni primanju svakog gosta, bilo koje rase, vjere, nacionalnog porijekla, etničke pripadnosti, invaliditeta, spola, rodnog identiteta, seksualne orijentacije ili dobi, s poštovanjem i bez osuda ili predrasuda.

    Inkluzivno gostoprimstvo je ključni dio uspješnog ugošćavanja. To znači:

    • Prihvatanje i ugošćavanje svih gostiju bilo kojeg porijekla

    • Pružanje ravnopravnog iskustva i zadovoljavanje potreba gostiju

    • Izgradnja povezanosti kroz razlike i sličnosti

    • Usvajanje otvorenog načina razmišljanja i spremnosti da postavite pitanja kako biste saznali šta bi gostima moglo biti potrebno za njihov boravak

    Airbnb je prikupio uvide od domaćina, gostiju i stručnjaka kako biste mogli integrisati inkluzivne prakse u svoju rutinu ugošćavanja i pružiti toplo gostoprimstvo svakom gostu. Od uređivanja oglasa do pisanja recenzije, ove preporučene radnje mogu smanjiti implicitne predrasude i omogućiti povezivanje.

    Prije rezervacije: Kreirajte inkluzivni oglas

    Tako što ćete gostima iz historijski marginalizovanih zajednica jasno dati do znanja da primate ljude svakog porijekla, možete im pomoći da se osjećaju ugodno i ohrabreno da rezervišu vaš smještaj. Iz razgovora s gostima smo saznali da ljudi iz tih zajednica posebno traže znakove uključivanja u oglasima prije rezervisanja.

    Evo nekoliko stvari koje možete učiniti kako biste dali do znanja da ste inkluzivan domaćin:

    • Jasno navedite u prvih nekoliko rečenica opisa smještaja da primate ljude svih porijekla (primjeri se nalaze u nastavku).

    • Precizno opišite svoje karakteristike prilagođenog pristupa i ažurirajte fotografije.

    • Dodajte svoje zamjenice (primjeri: ona/nju, on/njega) na svoj profil. To je način da pokažete kako želite da vam se obraćaju, a gostima dajete do znanja da vam je stalo do toga da također koristite preferirane zamjenice svojih gostiju.

    • Uključite opciju Instant rezervacija da bi gosti mogli rezervisati vaš smještaj bez predodobrenja. To također pokazuje da ste voljni ugostiti svakoga ko odgovara vašim kriterijima za rezervaciju.

    • Ponudite predodobrenja i ohrabrenje gostima koji vam se obrate prije nego što rezervišu. Saznali smo da se gosti ponekad obrate domaćinima prije nego što rezervišu smještaj kako bi procijenili da li će biti prihvaćeni i dobrodošli.

    • Prije nego što odbijete zahtjev za rezervaciju, pažljivo razmislite o razlogu. Da li bi vam bio problem objasniti razlog gostu licem u lice?

    Savjet: Podijelite više informacija o sebi i svojim interesima u svom profilu i opisu oglasa kako biste gostima pružili priliku da se povežu.

    Možete pokušati prilagoditi izjave kojim se niko ne isključuje, a koje drugi domaćini upotrebljavaju u svojim oglasima. Razgovarali smo s članovima Savjetodavnog odbora domaćina kako bismo dobili ove primjere:

    1. Peter iz San Francisca piše: „Moj je dom siguran prostor za ljude iz svih manjinskih i marginaliziranih skupina. Dobrodošlicu pružam gostima svih rasa, vjera, rodova i seksualnih orijentacija.”

    2. „Na drugoj fotografiji u mom oglasu vidi se spomenik na kojem piše: Ti pripadaš”, kaže Shinya iz Osake (Japan). Shinya također ima fotografiju na kojoj piše: „Poštujem raznolikost i inkluziju”, kao izjavu o namjeri. Ovo možete napisati i u opisu.

    Prije dolaska: Pružite svakom gostu osjećaj uključenosti

    Kad gosti rezervišu vaš smještaj, pošaljite im srdačnu i ljubaznu poruku dobrodošlice. Pokazivanje empatije umjesto pravljenja pretpostavki je ovdje vrlo korisno.

    • Prilagodite svoju poruku dobrodošlice tako što ćete koristiti podatke s profila svog gosta. To može obuhvatati pitanja o njegovim interesima, gradu iz kojeg dolazi i hobijima.

    • Koristite rodno i orijentaciono neutralan jezik pri obraćanju gostima. Najbolje je ne praviti pretpostavke o nečijem rodu ili statusu veze.

    • Ako gost pita o potrebama prilagođenog pristupa, odgovorite mu na pitanja i pitajte ga šta bi mu još moglo zatrebati.

    Savjet: Pošaljite poruku gostima u kojoj ćete ih pitati: „Što mogu učiniti da vam boravak bude ugodan?”

    Ako vam je potrebna inspiracija, potražite je u porukama koje drugi domaćini šalju gostima. Evo dva primjera:

    1. Michael iz Falcarragha (Irska) kaže da mu je prioritet stvaranje prijatnog odnosa od početka. „Uvijek se zahvalim gostima što su zatražili da borave u našem smještaju”, kaže on. „Onda im napomenem da ću im se javiti kada se približi datum njihovog dolaska, poželim im ugodan dan i [kažem im] da mi se slobodno jave ako im u međuvremenu nešto zatreba.“

    2. Susan iz Denvera piše: „Naš dom je vaš dom. Udobno se smjestite. Učinite ovaj prostor svojim. Ako imate ideja kako da poboljšate doživljaj naših gostiju, javite nam.”

    Nakon dolaska: Pobrinite se da se gosti osjećaju ugodno

    Gosti, posebno oni iz historijski marginalizovanih zajednica, su rekli da ove stvari mogu učiniti da se osjećaju dobrodošlima:

    • Omogućite samostalni dolazak ako možete, ali pitajte goste da li bi više voljeli lični doček pri dolasku.
    • Ne posjećujte goste bespotrebno. Umjesto toga, omogućite im privatnost i dajte im do znanja da ste im na raspolaganju (lično ili virtuelno) ako vas zatrebaju.

    Savjet: U kućni red unesite sve važne informacije o svom smještaju kako bi mu gosti mogli digitalno pristupiti.

    Nakon odlaska: Napišite objektivnu recenziju gostiju

    Recenzije su temelj pouzdane Airbnbove zajednice. Pisanje recenzije o gostima je prilika da iskažete zahvalnost i napišete korisne povratne informacije.

    • Koristite iste standarde za ocjenu svakog gosta.

    • Primajte goste koji su novi na Airbnbu ako možete i napišite im recenziju nakon njihovog boravka. Recenzija će biti od velike pomoći gostima u pogledu budućih rezervacija.

    • Potaknite goste da napišu recenzije. Saznali smo da putnici iz historijski marginalizovanih zajednica često čitaju recenzije prije nego što rezervišu smještaj kako bi saznali da li su se drugi gosti poput njih osjećali dobrodošlo.

    Pridržavajte se ovih inkluzivnih praksi, posebno ako ste tek počeli s ugošćavanjem. Najvažnije stvari kada je u pitanju ugošćavanje svih gostiju su postavljanje pitanja o potrebama vaših gostiju i održavanje otvorenih linija komunikacije.

    Možete otvoriti vrata inkluzivnosti jednostavnim pitanjem svojim gostima: Šta vam je potrebno da bi se osjećali ugodno i dobrodošlo u moj prostor? Nadamo se da ćete na taj način gostima olakšati da otvore vaša vrata u stvarnom životu i uživaju u boravku u vašem smještaju.

    Posebnosti

    • Isprobajte ove najbolje prakse kako biste osigurali da se vaši gosti osjećaju sigurno i dobrodošlo

    • Zatražite šablone od drugih domaćina koje možete kopirati i zalijepiti u svoj oglas i poruke

    Airbnb
    27. jun 2022.
    Je li vam ovo bilo korisno?