Inkluzivne prakse koje će pomoći svakom gostu da se osjeća dobrodošlo
Ugošćavanje putem Airbnba znači otvaranje svog prostora ljudima iz cijelog svijeta, a inkluzivnost je temelj ugošćavanja.
Ključ uspješnog ugošćavanja je razumijeti kako pomoći ljudima različitog porijekla da se osjećaju ugodno i kao kod kuće. Kao zajednica smo posvećeni primanju svakog gosta, bilo koje rase, vjere, nacionalnog porijekla, etničke pripadnosti, invaliditeta, spola, rodnog identiteta, seksualne orijentacije ili starosne dobi, s poštovanjem i bez osuda ili predrasuda.
Gostoprimstvo kojim se niko ne isključuje je ključni dio uspješnog ugošćavanja. Ovo znači:
Prihvatanje i ugošćavanje svih gostiju bilo kojeg porijekla
Pružanje pravičnog iskustva i zadovoljavanje potreba gostiju
Izgradnja povezanosti kroz različitosti i sličnosti
Usvajanje otvorenog načina razmišljanja i spremnosti da postavite pitanja kako biste saznali šta bi gostima moglo biti potrebno za njihov boravak
Airbnb je prikupio uvide od domaćina, gostiju i stručnjaka kako biste mogli integrisati prakse kojima se niko ne isključuje u svoje aktivnosti ugošćavanja i pružiti toplo gostoprimstvo svakom gostu. Od postavljanja oglasa do pisanja recenzije, ove preporučene radnje mogu smanjiti implicitne predrasude i omogućiti povezivanje.
Prije rezervacije: Kreirajte inkluzivni oglas
Tako što ćete jasno dati do znanja da primate ljude svakog porijekla, možete pomoći gostima iz historijski marginalizovanih zajednica da se osjećaju ugodno i budu ohrabreni da rezervišu vaš smještaj. Iz razgovora s gostima smo saznali da ljudi iz tih zajednica posebno traže znakove uključivanja u oglasima prije rezervisanja.
Evo nekoliko stvari koje možete učiniti kako biste dali znak da ste domaćin koji nikog ne isključuje:
Jasno navedite u prvih nekoliko rečenica opisa smještaja da primate ljude svih porijekla (primjeri se nalaze u nastavku).
Precizno opišite svoje karakteristike prilagođenog pristupa i ažurirajte fotografije.
Dodajte svoje zamjenice (primjeri: ona/nju, on/njega, oni/njih) u svoj profil. To je način da pokažete kako želite da vam se obraćaju, a gostima dajete do znanja da vam je stalo do toga da također koristite preferirane zamjenice svojih gostiju.
Uključite Instant rezervaciju da bi gosti mogli rezervisati vaš smještaj bez predodobrenja. Ovo također pokazuje da ste voljni ugostiti svakoga ko odgovara vašim kriterijima za rezervaciju.
Ponudite predodobrenja i podržite goste koji vam se obrate prije nego što rezervišu. Saznali smo da se gosti ponekad obrate domaćinima prije nego što rezervišu smještaj kako bi procijenili hoće li biti prihvaćeni i dobrodošli.
Prije nego što odbijete zahtjev za rezervaciju koji gost pošalje, pažljivo razmislite o razlogu. Bi li vam bio problem lično objasniti razlog gostu?
Možete pokušati prilagoditi izjave kojim se niko ne isključuje, a koje drugi domaćini upotrebljavaju u svojim oglasima. Razgovarali smo sa članovima Savjetodavnog odobra domaćina kako bismo dobili ove primjere:
Peter iz San Francisca piše: „Moj dom je siguran prostor za ljude iz svih manjinskih i marginalizovanih grupa. Dobrodošlicu pružam gostima svih rasa, vjera, rodova i seksualnih orijentacija.”
„Na drugoj fotografiji u mom oglasu vidi se spomenik na kojem piše: Ti pripadaš”, kaže Shinya iz Osake (Japan). Shinya također ima fotografiju na kojoj piše: „Poštujem raznolikost i uključivanje”, kao izjavu o namjeri. Ovo možete napisati i u opisu.
Prije dolaska: Pružite svakom gostu osjećaj uključenosti
Kada gosti rezervišu vaš smještaj, pošaljite im srdačnu i ljubaznu poruku dobrodošlice. Pokazivanje empatije umjesto pravljenja pretpostavki je ovdje vrlo korisno.
Personalizujte svoju poruku dobrodošlice tako što ćete koristiti podatke s profila svog gosta. Ovo može obuhvatati pitanja o njegovim interesima, gradu iz kojeg dolazi i hobijima.
Koristite neutralan jezik u pogledu roda i seksualne orijentacije pri obraćanju gostima. Najbolje je ne praviti pretpostavke o nečijem rodu ili statusu veze.
Ako gost pita o potrebama za prilagođenim pristupom, odgovorite mu na pitanja i pitajte ga šta bi mu još moglo zatrebati.
Ako vam je potrebna inspiracija, potražite je u porukama koje drugi domaćini šalju gostima. Evo dva primjera:
Michael iz Falcarragha (Irska) kaže da mu je prioritet stvaranje prijatnog odnosa od početka. „Uvijek se zahvalim gostima što su poslali upit da borave u našem smještaju”, kaže on. „Onda im napomenem da ću im se javiti kada se približi datum njihovog dolaska, poželim im ugodan dan i [kažem im] da mi se slobodno jave ako im u međuvremenu nešto zatreba.“
Susan iz Denvera piše: „Naš dom je i vaš dom. Udobno se smjestite. Učinite ovaj prostor svojim. Ako imate ideja kako da poboljšamo boravak naših gostiju, javite nam.”
Nakon dolaska: Pobrinite se da se gosti osjećaju ugodno
Gosti, a posebno oni iz historijski marginalizovanih zajednica, su rekli da ove stvari mogu učiniti da se osjećaju dobrodošlima:
- Omogućite samostalni dolazak ako možete, ali pitajte goste da li bi više voljeli lični doček pri dolasku.
- Ne posjećujte goste bespotrebno. Umjesto toga, omogućite im privatnost i dajte im do znanja da ste im na raspolaganju (lično ili virtuelno) ako vas zatrebaju.
Nakon odlaska: Napišite objektivnu recenziju gostiju
Recenzije su temelj Airbnbove pouzdane zajednice. Pisanje recenzije o gostima je prilika da iskažete zahvalnost i napišete korisne povratne informacije.
Koristite iste standarde za ocjenu svakog gosta.
Primajte goste koji su novi na Airbnbu ako možete i napišite im recenziju nakon njihovog boravka. Recenzija će biti od velike pomoći gostima u pogledu budućih rezervacija.
Potaknite goste da napišu recenzije. Saznali smo da putnici iz historijski marginalizovanih zajednica često čitaju recenzije prije nego što rezervišu smještaj kako bi saznali jesu li se drugi gosti poput njih osjećali dobrodošlo.
Pridržavajte se ovih praksi kojima se niko ne isključuje, posebno ako ste tek počeli s ugošćavanjem. Kada je u pitanju ugošćavanje svih gostiju, najvažnije je da postavljate pitanja o potrebama gostiju i da održavate otvorenu komunikaciju.
Možete otvoriti vrata inkluzivnosti tako što ćete jednostavno pitati svoje goste: Šta vam je potrebno da biste se osjećali ugodno i dobrodošlo u moj prostor? Nadamo se da ćete na taj način gostima olakšati da otvore vaša vrata u stvarnom životu i uživaju u boravku u vašem smještaju.