Pojednostavite dolazak i odlazak
Dolazak i odlazak su važni trenuci koji mogu odlučiti hoće li to biti boravak vrijedan pet zvjezdica. Gosti očekuju da će lako ući, osjećati se dobrodošlim i otići bez napora.
Pojednostavite postupak dolaska
Gosti žele znati kako pronaći vaš smještaj i otključati ulazna vrata kada stignu. Pronađite načine da pojednostavite dolazak:
Poboljšajte smještaj. Razmislite o poboljšanjima smještaja poput postavljanja pametne brave, vanjske rasvjete ili znakova koji će olakšati dolazak vama i vašim gostima.
- Navedite sve detalje. Otvorite Vodič za dolazak u svom oglasu da biste podesili ili prilagodili način i vrijeme dolaska, smjernice za dolazak, priručnik za goste, lozinku za Wi-Fi i još mnogo toga. Gosti dobijaju ove informacije nakon što rezervišu.
- Prikažite korake za ulazak u smještaj. Dodajte fotografije ili videozapis kako biste pomogli gostima pri dolasku. Na primjer, mogli biste fotografisati zasun kojim se otvaraju prednju kapiju.
- Pregledajte vodič. Dodirnite dugme Prikaži da biste vidjeli informacije o dolasku na način na koji ih vide gosti. Zamolite prijatelja da testira vaša uputstva i izvršite sva potrebna podešavanja potrebna za jednostavan dolazak.
Moguće je da će vam gosti poslati poruku s pitanjima o dolasku. Odgovorite što je brže moguće, posebno u roku od 24 sata prije njihovog dolaska.
Pomozite gostima da se osjećaju dobrodošlo
Način na koji dočekujete goste i predviđate njihove potrebe su obilježja odličnog gostoprimstva. Obraćanje pažnje čak i na najsitnije detalje može imati veliki uticaj na goste.
Zakažite poruku dobrodošlice. Na dan dolaska, obavijestite goste da ste im na raspolaganju ako im nešto zatreba.
Pružajte gostoprimstvo kojim se niko ne isključuje. Gosti možda neće dijeliti vaša uvjerenja ili običaje.
Budite susretljivi. Izrazite interesovanje za svoje goste i dajte prioritet njihovim potrebama, istovremeno poštujući njihovu privatnost.
Rie, član Savjetodavnog odbora domaćina i Superdomaćin u Yomitanu u Japanu, rado ostavlja poruku dobrodošlice s korisnim lokalnim informacijama. „Ako je riječ o roditelju koji mi je rekao da dolazi s mladom porodicom, preporučit ću mu dobru prodavnicu za kupovinu pelena”, kaže ona. „Ako imaju psa, predlažem gdje kupiti visokokvalitetnu hranu za kućne ljubimce.”
Ostavite neizbrisiv dojam
Gledajte na odlazak kao posljednje iskustvo vaših gostiju u vašem smještaju. Želite da se sjećaju svog sjajnog boravka.
Koristite vodič za dolazak kako biste pružili jasna i jednostavna uputstva za odlazak. Razmislite o tome jesu li zadaci pri odlasku poput iznošenja smeća ili sakupljanja korištenih peškira iskustvo kojem bi gosti dali pet zvjezdica. Ako ove poslove uključite u svoju rutinu čišćenja, mogli biste dobiti bolje recenzije.
Gostima pošaljite poruku zahvalnosti nakon svakog boravka. Pozovite ih da opet dođu i javite im da cijenite njihove povratne informacije. Pitajte ih šta bi im se svidjelo prilikom sljedeće posjete.
Moguće je da su se informacije koje se nalaze u ovom članku promijenile od trenutka objavljivanja.