Pojednostavite dolazak i odlazak

Omogućite gostima da se osjećaju dobrodošlima od početka do kraja.
Autor: Airbnb, objavljeno 15. apr 2024.
2 min. čitanja
Izmijenjeno 15. apr 2024.

Dolazak i odlazak su važni trenuci koji mogu odlučiti hoće li to biti boravak vrijedan pet zvjezdica. Gosti očekuju da će lako ući, osjećati se dobrodošlim i otići bez napora.

Pojednostavite postupak dolaska

Gosti žele znati kako pronaći vaš smještaj i otključati ulazna vrata kada stignu. Pronađite načine da pojednostavite dolazak:

Za važne detalje
  • koristite vodič za dolazak . U Alatu za uređivanje oglasa možete podesiti ili prilagoditi način i vrijeme dolaska, smjernice, priručnik za goste, lozinku za Wi-Fi i još mnogo toga, a sve na jednom mjestu. Gosti dobijaju ove informacije nakon što rezervišu.

  • Prikažite korake za ulazak u smještaj. Dodajte fotografije ili čak videozapis kako biste pomogli gostima pri dolasku. Na primjer, mogli biste dodati fotografiju na kojoj je prikazano gdje se nalazi zasun na kapiji ili kako otvoriti sef za ključeve. 

  • Pregledajte vodič. Dodirnite dugme Prikaži da biste vidjeli informacije o dolasku na način na koji ih vide gosti. Zamolite prijatelja da testira vaša uputstva i izvršite sve potrebne korekcije za jednostavan dolazak.

  • Poboljšajte smještaj. Dodajte rasvjetu, postavite znakove ili montirajte drugu vrstu brave, poput pametne ili digitalne brave, kako biste olakšali dolazak sebi i gostima.

Moguće je da će vam gosti poslati poruku s pitanjima o dolasku. Odgovorite što je brže moguće, posebno u roku od 24 sata prije njihovog dolaska.

Pomozite gostima da se osjećaju dobrodošlo

Način na koji dočekujete goste i predviđate njihove potrebe su obilježja odličnog gostoprimstva. Obraćanje pažnje čak i na najsitnije detalje može imati veliki uticaj na goste.

  • Zakažite poruku dobrodošlice. Na dan dolaska, obavijestite goste da ste im na raspolaganju ako im nešto zatreba.

  • Pružajte gostoprimstvo kojim se niko ne isključuje. Gosti možda neće dijeliti vaša uvjerenja ili običaje.

  • Budite susretljivi. Izrazite interesovanje za svoje goste i dajte prioritet njihovim potrebama, istovremeno poštujući njihovu privatnost.

Rie, član Savjetodavnog odbora domaćina i Superdomaćin u Yomitanu u Japanu, rado ostavlja poruku dobrodošlice s korisnim lokalnim informacijama. „Ako je riječ o roditelju koji mi je rekao da dolazi s mladom porodicom, preporučit ću mu dobru prodavnicu za kupovinu pelena”, kaže ona. „Ako imaju psa, predlažem gdje kupiti visokokvalitetnu hranu za kućne ljubimce.”

Ostavite neizbrisiv dojam

Gledajte na odlazak kao posljednje iskustvo vaših gostiju u vašem smještaju. Želite da se sjećaju svog sjajnog boravka.

Koristite vodič za dolazak kako biste pružili jasna i jednostavna uputstva za odlazak. Razmislite o tome jesu li zadaci pri odlasku poput iznošenja smeća ili sakupljanja korištenih peškira iskustvo kojem bi gosti dali pet zvjezdica. Ako ove poslove uključite u svoju rutinu čišćenja, mogli biste dobiti bolje recenzije.

Gostima pošaljite poruku zahvalnosti nakon svakog boravka. Pozovite ih da opet dođu i javite im da cijenite njihove povratne informacije. Pitajte ih šta bi im se svidjelo prilikom sljedeće posjete.

Moguće je da su se informacije koje se nalaze u ovom članku promijenile od trenutka objavljivanja.

Airbnb
15. apr 2024.
Je li vam ovo bilo korisno?