Koristite recenzije gostiju za poboljšanje

Prihvatite povratne informacije kao priliku za rast.
Autor: Airbnb, objavljeno 26. feb 2024.
2 min. čitanja
Izmijenjeno 26. feb 2024.

Bolje ocjene i recenzije mogu dovesti do većeg broja rezervacija i veće zarade. Saznajte kako upravljati postupkom pisanja recenzija i pretvoriti komentare u poboljšanja.

Zatražite povratne informacije

Pokažite gostima da ste posvećeni poboljšanju tako što ćete tražiti povratne informacije.

  • Pošaljite zakazanu poruku prilikom odlaska. Zatražite od gostiju privatne povratne informacije, uključujući konkretne ideje o tome kako ste njihovo iskustvo mogli učiniti još boljim.

  • Napišite recenziju gostima. Ovo ih podsjeća da javno napišu recenziju o vama. Imate rok od 14 dana nakon odlaska gosta da jedni drugima napišete recenziju.

Učite iz ocjena i recenzija

Razvijte jednostavan proces za utvrđivanje prijedloga koje ćete uzeti u obzir.

  • Pročitajte svaku recenziju. Zahvalite se gostima na doprinosu i razmislite o tome šta ima smisla za vaš smještaj i rutinu, kao i za druge goste.
  • Obratite pažnju na ocjene izražene zvjezdicama. Gosti mogu dati ocjenu izraženu zvjezdicama u određenim kategorijama i odabrati s liste šta je dobro prošlo ili šta je moglo biti bolje. Pratite trendove, kao što su gosti koji prilikom ocjenjivanja čistoće stalno biraju „pretjerani nered” ili „nejasna uputstva” kada ocjenjuju dolazak.

Napravite poboljšanja

Uvijek je moguće poboljšati ono što nudite gostima.

  • Odgovarajte na recenzije. Kada gosti napišu prijedloge, odgovorite i zahvalite im se, te odgovorite na njihove povratne informacije. Ovo pokazuje da povratne informacije shvatate ozbiljno. Ako odgovorite na javnu recenziju, vaš odgovor će se pojaviti ispod njihovog.
  • Usredotočite se na rješenja. Kada postoji problem, identifikujte osnovni uzrok i saznajte šta možete kontrolisati. Na primjer, možete osvijetliti tamnu prostoriju pomoću lampi, biljaka koje mogu rasti u sjeni i ogledala.
  • Podijelite povratne informacije sa svojim timom za podršku. Možda ćete morati dati dodatne smjernice sudomaćinima i čistačima. Na primjer, ako gosti pronalaze mrvice u kauču, proslijedite to svima koji vam pomažu u čišćenju.
  • Ažurirajte svoj oglas. Recenzije obično odražavaju koliko dobro ispunjavate očekivanja. Pobrinite se da sadržaji, fotografije i opis smještaja odgovaraju onome što trenutno nudite.

Moguće je da su se informacije koje se nalaze u ovom članku promijenile od trenutka objavljivanja.

Airbnb
26. feb 2024.
Je li vam ovo bilo korisno?