Ovaj sadržaj nije dostupan na odabranom jeziku pa smo ga zasad učinili dostupnim na najbližem dostupnom jeziku.

Izrada poslovnog plana za ugošćavanje

Pomoću ovih pet savjeta za Superdomaćine, pretvorite svoj smještaj u zaradu.
Autor: Airbnb, objavljeno 19. jul 2019.
9 min. čitanja
Izmijenjeno 7. jun 2021.

Posebnosti

  • Za početak kreirajte izjavu o misiji

    • Pregledajte lokalne oglase za inspiraciju

    • Izradite budžet kako biste ispunili svoje ciljeve kao domaćin

    • Pozovite prijatelja da isproba smještaj i ostavi komentare prije dolaska prvog gosta

    • Istražite nove tehnologije, poput aplikacija i pametnih brava koje će vam pomoći sa ugošćavanjem

    Nick i Sarah Roussos-Karakaian su supružnički tim Superdomaćina (@nestrs) koji su pretvorili ugošćavanje u poslovanje sa punim radnim vremenom u Columbusu, Ohio. Nakon što su 2012. godine oglasili svoj podrum u New Yorku na Airbnbu, to im je postala opsesija. Od tada, to im je posao iz snova. Sarah je takođe sudomaćin podcasta " Hvala na posjeti", koji je izvor informacija za iskusne domaćine i novajlije. Ovdje dijele svoje znanje i savjete o tome kako pokrenuti poslovanje na Airbnbu.

    Sarah: "Za nas je sve počelo u Queensu, New York. Bila sam glumica. Takođe sam često konobarisala."

    Nick: "A ja sam stažirao sa zvanjem magistra arhitekture i jedva sam se mogao prehraniti..."

    Sarah: "Oboje smo zaista željeli posjedovati nekretninu, ali nismo znali kako. Jednog dana sam ugledala jednu sićušnu kuću. Bila je najmanja u četvrti i bila je skupa za nas, ali sam odlučila pronaći način da je kupimo."

    Nick: "Uz pravo finansijsko obrazovanje, ušteđevinu i podršku porodice, uspjeli smo dobiti kredit."

    Sarah: "Dok se sve ovo događalo, saznala sam da moj prijatelj oglašava sobu u svom stanu na Airbnbu, što mu je pomagalo da plati stanarinu u New Yorku. To mi je bilo nevjerovatno. U to vrijeme mnogo ljudi nije znalo za Airbnb. Rekla sam Nicku o mogućnostima oglašavanja naše nekretnine i on je oklijevao, ali sam ja bila zainteresovana. Bacili smo se na to i to je bio početak svega."

    Nick: "Sjećam se da sam čistio WC šolje i bio vrlo sretan da to radim. Taj posao nam je plaćao hipoteku, pa sam pomislio: "Da, to je odlično! Kako možemo raditi više toga?""

    Sarah: "Uspjela sam unijeti mnogo iskustva iz ugostiteljstva radeći u luksuznim hotelima i svidjelo mi se. Nakon četiri godine ugošćavanja i vlasništva smještaja u New Yorku imali smo sreću da nas je kontaktiralo građevinsko preduzeće, koje je željelo kupiti smještaj od nas, zajedno sa namještajem i svim ostalim stvarima."

    Nick: "Nakon određenog razmišljanja, dugog popisa mjesta na koja bismo mogli otići i putovanja po zemlji razgovorajući sa lokalcima, dospjeli smo u Columbus u Ohiu."

    Sarah: "Spojiti dizajn, gostoprimstvo i nekretnine, te biti slobodni u donošenju kreativnih odluka, je ostvarenje snova. Upravo zato želimo pomoći drugima da nauče kako ugošćavati."

    1. Započnite izjavom o misiji

    Sarah: "Prije nego počnete, preporučujemo vam da sami kreirate izjavu o misiji. To će biti vaš princip i vaša zvijezda vodilja, što je posebno korisno u onim trenucima kada ste možda nesigurni po pitanju pravca u kojem idete ili neke odluke. Vaša izjava o misiji može vam pomoći da se usmjerite na pravo mjesto. Također će vas voditi pri kreiranju i uređivanju prostora."

    Nick: "Prilikom izrade izjave o misiji, postavite sebi nekoliko pitanja:

    • Šta vas motiviše?
    • Koje su vaše vrijednosti?
    • Kako želite raditi?
    • Koja je vaša vizija?
    • Koji su vaši ciljevi?"

    Sarah: "Za nas, naša misija je da transformišemo prostore koji transformišu živote. Pokušavamo se toga prisjetiti pri svemu što radimo."

    2. Istražite tržište

    Nick: "Prije nego što počnete, važno je istražiti i sagledati konkurenciju u vašem području. Ovo početno istraživanje će vam dati informacije potrebne da dizajnirate, brendirate i oglašavate svoj prostor.

    • Uzmite u obzir demografske karakteristike. Ko su osobe koje će najvjerovatnije rezervisati vaš smještaj? U našem slučaju naprimjer, Columbus je grad koledža, pa smo kao ciljnu grupu izabrali roditelje koji dolaze u posjetu.
    • Procijenite sadržaje. Dozvoljavate li kućne ljubimce? Imate li parkirno mjesto ili bazen? Je li vaš smještaj jedinstveno uređen? Sve što vaš prostor uzdiže iznad drugih predstavlja mogućnost naplate većeg iznosa.
    • Pretražujte online i pogledajte druge smještaje na Airbnbu, hotele i kratkoročne smještaje u blizini. Šta je dostupno? Koliko naplaćuju? Postoji li način na koji se možete istaći?
    • Kreirajte strategiju određivanja cijena. Kako biste povećali stopu popunjenosti dok još počinjete, upotrijebite Airbnbove Pametne cijene koje vam omogućavaju da automatski mijenjate cijene između radnih dana i vikenda."

    3. Odredite cijenu sa kojom ostvarujete zaradu

    Sarah: "Izrada budžeta je, iako možda dosadan, vrlo važan zadatak. Preporučujemo upotrebu proračunske tabele i kategorizaciju troškova u tri kategorije:

    Početni troškovi: To su početne investicije koje ulažete u smještaj prije nego što ga neko koristi, kao što su renoviranje, uređenje, namještaj i fotografisanje.

    • Odvojite vrijeme za uređenje interijera. Ne morate kupovati od najskupljih trgovaca ili imati najluksuznije stvari. Bitno je da je uređenje gostoljubivo. Posjetite prodavnicu polovne robe ili budite kreativni, te promijenite boju ili stil. To će privući pažnju na vaš oglas.
    • Domaćinima koji prvi put iznajmljuju smještaj uvijek savjetujemo da ulože u udobne madrace, kauče i posteljinu. Svako ko prvi put uđe u hotelsku sobu se prvo baci na krevet. Pobrinite da vaš krevet bude dobar. Ponekad ćete dobiti recenziju sa 5 zvjezdica samo zbog kreveta, što će vam pomoći da povećate stopu popunjenosti.

    Tekući troškovi: Osnovne potrepštine koje je gost konzumirao i koje će trebati dopuniti, uključujući higijenske potrepštine, toalet papir, papirnate ubruse, baterije i sijalice.

    • Uključujete li neke dodatne stvari poput flaširane vode ili kafe?
    • Sastavite popis svih sadržaja koji su vam potrebni i uvjerite se da ste zadovoljni njihovim cijenama
    • Kupujte naveliko za period od šest mjeseci i popisujte količine u tabeli
    • Kod stavki kao što je posteljina, ne zaboravite uzeti u obzir koliko puta ih želite kupovati tokom cijele godine. Uvijek se pobrinite da gosti imaju lijepu i čistu posteljinu.

    Troškovi održavanja i upravljanja: Oni pokrivaju sve što je potrebno kako bi vaš prostor bio siguran, topao i prikladan za život, uključujući travnjak, vanjske prostore i eksterijere. Hoćete li angažovati osobu za čišćenje koja će vam pomoći pri izmjenama gostiju ili sudomaćina?

    Saberite te brojeve i uvjerite se da se slažete sa sumom ulaganja i vašim realnim ciljevima. U suprotnom, možda biste trebali malo više uštedjeti unaprijed kako biste mogli kreirati prostor na koji ste ponosni."

    4. Razmišljajte kao gost

    Sarah: "Ovo je jedan od mojih omiljenih savjeta koje dijelim sa domaćinima, a to je da zamolite iskrenog i direktnog prijatelja da odsjedne u vašem smještaju. Iz dana u dan ste toliko blizu smještaju da biste mogli zaboraviti stvari koje bi putniku mogle zatrebati, poput četkice za zube ili paste za zube, ili nedostatka u dizajnu koji ste previdjeli. Prijatelj može pružiti povratne informacije o tim zamarajućim, ali važnim detaljima. Ne želite da gost koji plaća bude taj koji će ih istaknuti."

    Nick: "Mi ostavimo korpu sa toaletnim potrepštinama i predmetima za "zaboravne", koji su gostima možda potrebni u zadnji čas. Da biste uspjeli, vaš način razmišljanja o ugošćavanju mora biti u središtu vašeg poslovanja. To je razlog zbog kojeg ljudi odlaze u hotele različitih brendova koje vole, jer znaju šta ih očekuje: prostor u kojem se osjećaju kao da su prvi ljudi koji su u njega došli, peškiri su pažljivo složeni i znaju da mogu računati sa svim detaljima, kao što je punjač za telefon pored noćnog ormarića. Želite pružiti isti nivo usluge svojim gostima kako bi se oni uvijek vraćali."

    5. Automatizujte procese

    Nick: "Ugošćavanje je izazov, ali je i sada drugačije nego što je bilo kada je Airbnb tek pokrenut. Postoji mnogo više tehnologije, alata, resursa i podrške koja će vam pomoći da organizujete proces i olakšate posao domaćina. "

    Sarah: "Kad domaćini počinju, preporučujemo im da prođu svaki proces boravka od početka do kraja: od početne poruke o rezervaciji, do dočekivanja gostiju, čišćenja i dolaska novih gostiju. Kad shvatite ove korake, možete ih automatizovati na mnogo različitih načina. Naprimjer:

    • Web aplikacije: Postoje aplikacije koje možete koristiti (kao što je IFTTT) za programiranje pokretača događaja i povezivanje digitalnih alata. Naprimjer, kada dobijete potvrdu rezervacije u inbox, ona može automatski vama, vašem partneru ili osobi zaduženoj za čišćenje poslati podsjetnik u kalendar.
    • Pametne brave mijenjaju sve. Gostima se može poslati jedinstveni kod koji važi samo tokom njihovog putovanja. Omogućuju gostima da sami dođu u smještaj, što znači da ne moramo koordinisati vrijeme kako bismo ih pustili u stan. Možemo ih kontaktirati usred boravka.
    • Dobra stara lista: Sastavio sam tromjesečnu kontrolnu listu za svaki smještaj sa stvarima koje trebam učiniti u smislu sigurnosti i održavanja, poput provjere filtera peći, provjere baterija u protivpožarnim alarmima i čišćenja ispod kreveta. Odštampam listu i okačim je u bočni ormar, tako da ako posjećujem smještaj, znam njegov status za tu godinu."

    Nick: "Organizovanje poslovanja na Airbnbu zahtjeva naporan rad. Međutim, zaista se nadamo da ćemo ljudima pokazati da je moguće posjedovati dom i raditi to puno radno vrijeme, te da za to postoji više od jednog načina."

    Sarah: "Ja sam promijenila profesiju i bila sam prestravljena pomišlju da nikada neću naći ništa što bih voljela kao glumu. Međutim, Airbnb nam je promijenio život. Sami donosimo kreativne odluke, vlastiti smo šefovi i zbog toga je cijela stvar još više posebna."

    Nick: "Taj posao nam omogućava da ostanemo fleksibilni i malo više uživamo u životu. Nadamo se da možete pronaći način da pokrenete posao na Airbnbu i učiniti ga dijelom vlastitog života. Ako vam treba još savjeta, možete nas kontaktirati."

    Sretno ugošćavanje!
    Nick + Sarah, Nestrs

    Posebnosti

    • Za početak kreirajte izjavu o misiji

      • Pregledajte lokalne oglase za inspiraciju

      • Izradite budžet kako biste ispunili svoje ciljeve kao domaćin

      • Pozovite prijatelja da isproba smještaj i ostavi komentare prije dolaska prvog gosta

      • Istražite nove tehnologije, poput aplikacija i pametnih brava koje će vam pomoći sa ugošćavanjem

      Airbnb
      19. jul 2019.
      Je li vam ovo bilo korisno?