Ovaj sadržaj nije dostupan na odabranom jeziku pa smo ga zasad učinili dostupnim na najbližem dostupnom jeziku.

Savjeti za izbjegavanje otkazivanja koja se mogu spriječiti

Ažurirajte kalendar, prilagodite postavke i upoznajte se sa svojim odgovornostima.
Autor: Airbnb, objavljeno 4. maj 2021.
Izmijenjeno 15. aug 2024.

Kad rezervacija bude potvrđena, gosti ne očekuju da će se ona promijeniti. Otkazivanje od strane domaćina može poremetiti njihove planove putovanja, narušiti povjerenje u našu zajednicu i dovesti do naknada ili drugih posljedica. 

Nudimo vam nekoliko savjeta koji će vam pomoći da izbjegnete otkazivanje rezervacija iz razloga koji se mogu spriječiti.

Redovno ažurirajte kalendar

Javite gostima kada mogu boraviti u vašem smještaju.

  • Otvorite datume od tri mjeseca do dvije godine unaprijed.
  • Blokirajte datume kada ne možete primati goste.
  • Provjeravajte kalendar redovno kako biste se uvjerili da prikazuje vašu dostupnost.

Ažuriranje dostupnosti kalendara je posebno važno ako koristite Instant rezervaciju. Instant rezervacija omogućava gostima da rezervišu bilo koje datume koji su otvoreni, bez čekanja da pregledate njihov zahtjev.

Kad rezervacija bude potvrđena, kalendar će vam automatski biti blokiran za te datume. Morate ručno blokirati sve datume na koje ne možete primati rezervacije iz nekog drugog razloga.

Rezervacija na datume tokom kojih ne možete ugošćavati može dovesti do naknade za otkazivanje ili drugih posljedica.

Prilagodite postavke kalendara

Vaše postavke su podijeljene u dvije kartice: Cijene i Dostupnost. Ovi alati vam mogu pomoći da dobijete rezervacije kakve želite i kada ih želite. Na primjer, možete:

  • Podržati svoju strategiju određivanja cijena. Uvijek imate kontrolu nad cijenom i možete je promijeniti. Alati za upravljanje cijenama vam omogućavaju da uporedite cijene sličnih smještaja u blizini, ponudite popuste za duže boravke i odredite podesive cijene za određene datume, kao što su praznici i vikendi. Također možete uključiti Pametne cijene kako biste ih automatski prilagodili lokalnoj potražnji.
  • Odrediti postavke rezervacije. Koristite period dostupnosti da biste odredili koliko unaprijed gosti mogu rezervisati, od tri do 24 mjeseca. Ostale opcije uključuju: određivanje minimalnog i maksimalnog broja noćenja po boravku, zahtijevanje najave rezervacije do sedam dana unaprijed i blokiranje noćenja ili dva između rezervacija kao vrijeme pripreme.
  • Povezati kalendare. Sinhronizujte lične i druge kalendare za ugošćavanje (ako smještaj oglašavate i na drugim web stranicama) s kalendarom na Airbnbu. Ovo vam može pomoći da upravljate svojim zadacima ugošćavanja i spriječite dvostruke rezervacije.

Upoznajte se sa svojim odgovornostima koje imate kao domaćin

Razumijemo da ćete možda morati otkazati rezervaciju iz razloga koji su izvan vaše kontrole, kao što su hitne popravke. Ako morate otkazati rezervaciju, uradite sljedeće:

  • Pregledajte naše uslove. Naši Uslovi otkazivanja za domaćine objašnjavaju naknade i druge posljedice otkazivanja i kada ih se može odreći. Ako niste sigurni ispunjava li vaša situacija uslove, obratite se Airbnbovoj službi podrške prije otkazivanja. Ne možete otkazati iz razloga koji krše Airbnbovu Politiku nediskriminacije ili Politiku prilagođenog pristupa.
  • Obavijestite goste dovoljno unaprijed. Ako ne možete održati rezervaciju, bez obzira na razlog, očekuje se da ćete je otkazati na vrijeme. Ne možete tražiti od gostiju da otkažu svoje rezervacije.
  • Pridržavajte se lokalnih pravila i propisa. Pročitajte naše članke o odgovornom ugošćavanju kako biste bolje razumjeli zakone, poreze, najbolje prakse i druge uslove za prihvat gostiju u vašoj regiji.

Kad domaćini otkažu rezervaciju, sarađujemo s gostima kako bismo im pomogli da pronađu drugi smještaj.

Moguće je da su se informacije koje se nalaze u ovom članku promijenile od trenutka objavljivanja.
Airbnb
4. maj 2021.
Je li vam ovo bilo korisno?