Krenite naprijed za pristup predloženim rezultatima
    Ovaj sadržaj nije dostupan na odabranom jeziku pa smo ga zasad učinili dostupnim na najbližem dostupnom jeziku.

    Razumijevanje najboljih praksi ugošćavanja

    Od brzog odgovaranja do izbjegavanja otkazivanja, evo na šta se trebate fokusirati.
    Autor: Airbnb, objavljeno 16. dec 2019.
    3 min. čitanja
    Izmijenjeno 14. maj 2021.

    Posebnosti

    • Odgovorite na poruke gostiju i na poruke vezane za rezervacije u roku od 24 sata

    • Odredite uslove rezervacije kako biste se osjećali sigurnijim kad primate više gostiju

    • Redovno ažurirajte kalendar kako biste izbjegli otkazivanje

    • Ostvarite odlične recenzije pridržavajući se Airbnbovih standarda ugošćavanja

    • Otkrijte više u našem kompletnom vodiču kroz svijet ugošćavanja

    U ulozi domaćina na Airbnbu nećete samo zarađivati na svom smještaju, već ćete upoznati i zanimljive ljude iz cijeloga svijeta. „Gosti su nam bili konstruktor bespilotnih letjelica, profesionalni pjevač i tekstopisac i cirkuski izvođač”, kažu domaćini Beverlee i Suzie iz Oaklanda u Kaliforniji. „To nam je stvarno obogatilo život.” Svako ko ima prostor za iznajmljivanje može biti domaćin na Airbnbu. Bitno je samo da ste spremni ispuniti osnovne standarde koje je odredio Airbnb kako biste svakom gostu osigurali ugodan i pouzdan boravak. Osnovne stvari koje rade odlični domaćini:

    Odgovorite na svaki upit i zahtjev za rezervaciju u roku od 24 sata

    Brzim odgovaranjem na upite gostiju pokazujete da ste pažljiv i uviđavan domaćin. Važno je da odgovorite na poruke vezane za rezervacije u roku od 24 sata. Visoka stopa odgovora nije samo znak izvrsnog gostoprimstva, nego je i jedan od kriterija za dobijanje statusa Superdomaćina.

    Razmislite o preuzimanju Airbnb aplikacije tako da možete odgovarati na poruke bez obzira na to gdje se nalazite. I da razjasnimo, iako je dobra praksa ugošćavanja da odgovarate na poruke gostiju, vaša stopa odgovora se posebno zasniva na odgovorima na poruke vezane za rezervacije.

    Prihvatite zahtjeve za rezervaciju

    Airbnbovi podaci pokazuju da domaćini obično prihvataju većinu zahtjeva za rezervaciju koje dobiju za dostupne datume. U postavkama dostupnosti u kalendaru možete blokirati sve datume za koje niste sigurni da možete primiti goste.

    Ako odbijate mnogo zahtjeva za rezervaciju, Airbnb može pretpostaviti da ne možete primati goste i staviti oglas u stanje mirovanja dok ne budete imali više vremena. Kako biste bili sigurni da možete prihvatiti što više zahtjeva, a da pritom i dalje imate povjerenja u svaku rezervaciju, razmotrite sljedeće opcije:

    • Dodajte verifikaciju ID-a uslovima rezervacije
    • Dodajte kućni red kako biste gostima dali do znanja šta se od njih očekuje
    • Ako ste uključili Instant rezervaciju, također možete zahtijevati da gosti imaju pozitivne recenzije od drugih domaćina prije rezervisanja

    Izbjegavajte otkazivanje

    Otkazivanja se u Airbnbu smatraju vrlo ozbiljnim. Ne samo da jako smetaju gostima, već i njihov plan putovanja ovisi o vama! Također narušavaju povjerenje u cijelu zajednicu. Zbog toga, osim u vanrednim okolnostima, treba izbjegavati otkazivanja. Kako biste smanjili rizik od otkazivanja:

    • Pobrinite se da su dostupnost i cijene uvijek ažurirani
    • Imajte u vidu posebne događaje ili praznike kada svoj prostor možda želite koristiti u lične svrhe ili želite povećati cijenu noćenja
    • Ako iz nekog razloga vaš kalendar nije najbolje organizovan ili jednostavno želite odobriti svaki zahtjev za rezervaciju, razmislite o isključivanju Instant rezervacije
    • Ako smještaj oglašavate i na drugim web stranicama, uključite funkciju sinhronizacije kalendara kako biste spriječili da više gostiju rezerviše iste datume

    Održavajte visoke ukupne ocjene

    Na kraju svakog boravka, gosti imaju priliku da ocijene kako im je bilo kod vas. Pozitivne recenzije vam pomažu da ostvarite više rezervacija, a mogu pomoći i pri dobijanju statusa Superdomaćina. Domaćini koji dobivaju odlične recenzije fokusiraju se na sljedeće:

    • Čistoća: Gosti očekuju čist i uredan prostor kao na fotografijama vašeg oglasa. Odvojite dovoljno vremena za čišćenje smještaja, posebno u slučaju kada gosti dolaze jedni za drugima.
    • Osnovni sadržaji: Gosti cijene kad imaju pri ruci osnovne sadržaje. Airbnb preporučuje održavanje zaliha toaletnog papira, sapuna za ruke i tijelo, posteljine/čaršafa i najmanje jednog peškira i jastuka po osobi.
    • Precizni detalji oglasa: Pomozite putnicima da odluče da li vaš prostor zadovoljava njihove potrebe tako što ćete im dati jasne informacije i uputstva.
    • Jednostavan dolazak: Jasan i jednostavan postupak dolaska omogućava gostima da se opuste nakon cjelodnevnog putovanja.
    • Proaktivna komunikacija: Gostima je drago ako im stojite na raspolaganju tokom njihovog boravka. Obratite im se na vrijeme i ugovorite vrijeme dolaska.

    Više savjeta o održavanju visoke ukupne ocjene potražite na našoj Stranici o ugošćavanju.

    Radi se o cjelokupnoj situaciji

    Airbnb ne očekuje da svaka rezervacija prođe savršeno od početka do kraja. Kako vaše iskustvo bude raslo, tako ćete više učiti i razvijati vlastiti stil ugošćavanja. Praćenje ovih smjernica je odličan prvi korak ka zadovoljnim gostima, pozitivnim recenzijama i ispunjavajućem pozivu ugošćavanja.

    Posebnosti

    • Odgovorite na poruke gostiju i na poruke vezane za rezervacije u roku od 24 sata

    • Odredite uslove rezervacije kako biste se osjećali sigurnijim kad primate više gostiju

    • Redovno ažurirajte kalendar kako biste izbjegli otkazivanje

    • Ostvarite odlične recenzije pridržavajući se Airbnbovih standarda ugošćavanja

    • Otkrijte više u našem kompletnom vodiču kroz svijet ugošćavanja

    Airbnb
    16. dec 2019.
    Je li vam ovo bilo korisno?