Korištenje brzih odgovora za uštedu vremena
Domaćini smještaja i doživljaja često odgovaraju na ista pitanja različitih gostiju: Možete li mi poslati upute? Koja je lozinka za Wi-Fi? Imate li dostupnih smještaja u junu?
Svoje odgovore možete iznova koristiti i svaki put brzo odgovarati pomoću brzih odgovora na kartici Poruke.
Kako funkcionišu brzi odgovori
Brzi odgovori su šabloni kratkih poruka koji sadrže unaprijed napisane odgovore na često postavljana pitanja. Mjesta rezervisana za podatke automatski preuzimaju određene detalje iz vašeg oglasa i rezervacije gosta kako bi se poruka personalizovala.
Uvijek možete poslati brzi odgovor u komunikaciji s gostima. Kreirajte svoje ili koristite unaprijed napisane Airbnbove šablone kako ne biste morali počinjati od početka.
Kartica Poruke koristi vještačku inteligenciju za razumijevanje pitanja gosta i automatski predlaže odgovor i vidu brzog odgovora. Prijedlog se prikazuje u vašem razgovoru, gdje ga možete vidjeti samo vi. Brzi odgovor možete urediti prije nego što ga pošaljete ili napisati drugi odgovor.
Da biste zakazali slanje poruke za kasnije, odaberite ikonu pored dugmeta Napiši poruku. Odaberite šablon i vrijeme slanja. U razgovoru s gostom ćete vidjeti podsjetnik kada predstoji slanje poruke koju ste zakazali. Prilagodite ili preskočite slanje poruke ako se ponavljaju informacije koje ste već podijelili.
Savjeti za korištenje brzih odgovora
Brzi odgovori najbolje funkcionišu kada su kratki i fokusirani na jednu temu.
Koristite brze odgovore kako biste ubrzali svoje odgovore na česta pitanja. Na primjer, možete ih koristiti za pokretanje razgovora o temama kao što su sljedeće.
- Dostupnost: Obavijestite goste da mogu rezervisati bilo koje slobodne datume u vašem kalendaru.
- Smjernice za dolazak i prevoz: Potvrdite adresu smještaja ili mjesta sastanka s uputstvima za dolazak.
- Wi-Fi: Navedite podatke o Wi-Fi mreži i lozinku u svom smještaju ili na lokaciji.
- Rani dolazak: Prihvatite zahtjev gosta da dođe prije vašeg uobičajenog vremena dolaska.
- Kasni odlazak: Prihvatite zahtjev gosta da ode nakon vašeg uobičajenog vremena odlaska.
- Raspored spavanja: Potvrdite broj spavaćih soba, kreveta i kupatila koje vaš smještaj nudi.
Ako ste domaćin smještaja, pokušajte zakazati slanje brzih odgovora u ovim ključnim trenucima.
- Potvrda rezervacije: Pošaljite poruku dobrodošlice kada rezervacija bude potvrđena.
- Prije dolaska: Javite se 24 do 48 sati prije dolaska, kada svi detalji putovanja postanu dostupni.
- Nakon prvog noćenja: Obratite se gostu i pitajte ga treba li nešto kako bi mu boravak bio još ugodniji.
- Prije odlaska: Pošaljite vrijeme odlaska i uputstva večer prije planiranog odlaska gostiju.
- Nakon odlaska: Zahvalite se gostima na boravku u vašem smještaju i zatražite povratne informacije 24 do 48 sati nakon njihovog odlaska.
Ako ste organizator doživljaja, pokušajte zakazati slanje brzih odgovora u ovim ključnim trenucima.
- Potvrda rezervacije: Pošaljite poruku dobrodošlice kada rezervacija bude potvrđena.
- Prije doživljaja: Javite se gostima kako biste ih pitali imaju li ograničenja u ishrani, potrebe za prilagođenim pristupom ili lične preferencije. Ostavite sebi dovoljno vremena za udovoljavanje svim zahtjevima.
- Podsjetnik na događaj: Javite se 24 sata prije početka doživljaja sa smjernicama i posebnim uputstvima o tome gdje ćete se sastati.
- Nakon doživljaja: Zahvalite se gostima na rezervaciji i zatražite povratne informacije.
Mjesta rezervisana za podatke u brzim odgovorima automatski popunjavaju određene podatke o rezervaciji i smještaju, kao što je ime gosta, prilikom slanja poruke. Stoga se pobrinite da je vaš oglas potpun i ažuriran. Poruke s praznim mjestima rezervisanim za podatke neće biti ispravno poslane.
Moguće je da su se informacije koje se nalaze u ovom članku promijenile od trenutka objavljivanja.