Prijedlozi će se prikazati nakon što unesete tekst u polje za pretraživanje. Pregledajte pomoću strelica za gore i dolje. Za odabir koristite tipku enter. Ako odaberete frazu, ta fraza će biti korištena za pretraživanje. Ako je prijedlog link, ta stranica će se otvoriti u pregledniku.
Upute
Domaćin

Šta uraditi kad posebna ponuda istekne

Your guest didn't accept or decline your special offer within 24 hours? Don't worry, you've got options!

  • Send the guest a new special offer. Life happens, and they may have simply missed your offer.
  • Ask them to send a new request to book. Once they send it, you'll have 24 hours to accept or decline.
  • Skip sending a new special offer. Another guest will have the opportunity to book your great place.
Je li vam ovaj članak pomogao?

Vezani članci

  • Domaćin

    Istekli ili povučeni pozivi, ponude i zahtjevi

    Nakon što istekne, još uvijek možete zamoliti gosta da vam pošalje drugi zahtjev za rezervaciju. Možete poslati i posebnu ponudu.
  • Domaćin

    Slanje posebnih ponuda

    Ako vam potencijalni gost pošalje poruku prije nego što rezerviše smještaj, možete mu poslati posebnu cijenu ili posebnu ponudu u konverzaci…
  • Domaćin

    Promjena jezika na Airbnbu

    Za desktop računare i preglednike, odaberite željeni jezik u rubrici globalne postavke korisničkog računa. Za telefon, provjerite u postavka…
Zatražite pomoć u vezi s rezervacijama, korisničkim računom i sl.
Prijava ili registracija