Upute
•
Domaćin
Šta uraditi kad posebna ponuda istekne
Šta uraditi kad posebna ponuda istekne
Your guest didn't accept or decline your special offer within 24 hours? Don't worry, you've got options!
- Send the guest a new special offer. Life happens, and they may have simply missed your offer.
- Ask them to send a new request to book. Once they send it, you'll have 24 hours to accept or decline.
- Skip sending a new special offer. Another guest will have the opportunity to book your great place.
Je li vam ovaj članak pomogao?
Vezani članci
- Domaćin
Istekli ili povučeni pozivi, ponude i zahtjevi
Nakon što istekne, još uvijek možete zamoliti gosta da vam pošalje drugi zahtjev za rezervaciju. Možete poslati i posebnu ponudu. - Domaćin
Slanje posebnih ponuda
Ako vam potencijalni gost pošalje poruku prije nego što rezerviše smještaj, možete mu poslati posebnu cijenu ili posebnu ponudu u konverzaci… - Domaćin
Promjena jezika na Airbnbu
Za desktop računare i preglednike, odaberite željeni jezik u rubrici globalne postavke korisničkog računa. Za telefon, provjerite u postavka…
Zatražite pomoć u vezi s rezervacijama, korisničkim računom i sl.
Prijava ili registracija