Svaka rezervacija ima AirCover za goste. Ako postoji ozbiljan problem s vašim Airbnbom koji domaćin ne može riješiti, pomoći ćemo vam da pronađete sličan smještaj, u zavisnosti od dostupnosti po sličnim cijenama. Ako sličan smještaj nije dostupan ili ne želite ponovo rezervisati smještaj, dobit ćete povrat cjelokupnog ili djelimičnog iznosa.
Ako nešto iskrsne, vaš domaćin je vaša najbolja osoba za kontakt; vjerovatno će to moći popraviti. Možete direktno poslati poruku domaćinu kako biste ga obavijestili o tome šta se dešava.
Ako domaćin otkaže rezervaciju prije dolaska, pomoći ćemo vam da rezervišete drugi smještaj. Naš tim vam može pomoći da pronađete sličan smještaj, s obzirom na lokaciju i sadržaje, na osnovu dostupnosti po sličnim cijenama. Ako sličan smještaj nije dostupan ili ne želite ponovo rezervisati, dobit ćete povrat cjelokupnog iznosa, uključujući naknade za usluge.
Saznajte više o tome šta možete očekivati ako domaćin otkaže vašu rezervaciju.
Kada imate potvrđenu rezervaciju, u konverzaciji za putovanje ćete imati e-mail i broj telefona domaćina. Ako ne možete ući na Airbnb po dolasku, a domaćin ne odgovori ili ne može riješiti problem, pomoći ćemo vam da pronađete sličan smještaj, u zavisnosti od dostupnosti po sličnim cijenama. Ako sličan smještaj nije dostupan ili ne želite ponovo rezervisati, dobit ćete povrat cjelokupnog iznosa, uključujući naknade za usluge.
Pogledajte šta sljedeće možete učiniti ako ne možete stupiti u kontakt s domaćinom.
Ako se oglas znatno razlikuje od oglašenog, vaš domaćin je odličan izvor informacija za rješavanje problema. Ako se oglas znatno razlikuje od oglašenog i domaćin ne može riješiti problem, pomoći ćemo vam da pronađete sličan smještaj, u zavisnosti od dostupnosti po sličnim cijenama. Ako sličan smještaj nije dostupan ili ne želite ponovo rezervisati smještaj, dobit ćete povrat cjelokupnog ili djelimičnog iznosa.
Ako se ikada osjećate nesigurno, tu smo da vam pomognemo da dobijete prioritetan pristup posebno obučenim agentima za sigurnost koji će vam pomoći u rješavanju sigurnosnih problema ili vas direktno povezati s lokalnim organima za hitne slučajeve, danju ili noću.
Želite li stupiti u kontakt s nama? Obratite nam se putem telefona, e-maila ili chata.
AirCover za goste pruža podršku za ozbiljne probleme s vašom rezervacijom (npr. domaćin otkazuje vašu rezervaciju prije dolaska) ili tokom boravka (npr. Grijanje ne radi zimi, smještaj ima manje spavaćih soba nego što je navedeno, radi se o drugoj vrsti smještaja; privatna soba umjesto cijelog smještaja, nedostaje glavni oglašeni sadržaj kao što su bazen ili kuhinja), ali ne uključuje manje neugodnosti, kao što je pokvareni toster.
Vaš domaćin je najbolja osoba za kontakt s kojom se možete obratiti ako nešto iskrsne. Možete direktno poslati poruku domaćinu kako biste ga obavijestili o tome šta se dešava.
Ako dođe do problema tokom vašeg boravka:
AirCover za goste nije polisa osiguranja. Ne pokriva probleme vezane za putovanja (primjer: Vaše putovanje kasni zbog oluje, vaš prevoznik je oštetio vaš prtljag). Saznajte više ovdje.
Ako ste domaćin, saznajte više o AirCoveru za domaćine i nedavnim poboljšanjima koja smo napravili.