Prijedlozi će se prikazati nakon što unesete tekst u polje za pretraživanje. Pregledajte pomoću strelica za gore i dolje. Za odabir koristite tipku enter. Ako odaberete frazu, ta fraza će biti korištena za pretraživanje. Ako je prijedlog link, ta stranica će se otvoriti u pregledniku.
Vodič • Gost

AirCover za goste

Ovaj članak je automatski preveden.

Svaka rezervacija ima AirCover za goste. Ako postoji ozbiljan problem s vašim Airbnbom koji domaćin ne može riješiti, pomoći ćemo vam da pronađete sličan smještaj, u zavisnosti od dostupnosti po sličnim cijenama. Ako sličan smještaj nije dostupan ili ne želite ponovo rezervisati smještaj, dobit ćete povrat cjelokupnog ili djelimičnog iznosa.

Ako nešto iskrsne, vaš domaćin je vaša najbolja osoba za kontakt; vjerovatno će to moći popraviti. Možete direktno poslati poruku domaćinu kako biste ga obavijestili o tome šta se dešava.

Otkazivanja domaćina

Ako domaćin otkaže rezervaciju prije dolaska, pomoći ćemo vam da rezervišete drugi smještaj. Naš tim vam može pomoći da pronađete sličan smještaj, s obzirom na lokaciju i sadržaje, na osnovu dostupnosti po sličnim cijenama. Ako sličan smještaj nije dostupan ili ne želite ponovo rezervisati, dobit ćete povrat cjelokupnog iznosa, uključujući naknade za usluge.

Saznajte više o tome šta možete očekivati ako domaćin otkaže vašu rezervaciju.

Dolazak nije moguć

Kada imate potvrđenu rezervaciju, u konverzaciji za putovanje ćete imati e-mail i broj telefona domaćina. Ako ne možete ući na Airbnb po dolasku, a domaćin ne odgovori ili ne može riješiti problem, pomoći ćemo vam da pronađete sličan smještaj, u zavisnosti od dostupnosti po sličnim cijenama. Ako sličan smještaj nije dostupan ili ne želite ponovo rezervisati, dobit ćete povrat cjelokupnog iznosa, uključujući naknade za usluge.

Pogledajte šta sljedeće možete učiniti ako ne možete stupiti u kontakt s domaćinom.

Netačni oglasi

Ako se oglas znatno razlikuje od oglašenog, vaš domaćin je odličan izvor informacija za rješavanje problema. Ako se oglas znatno razlikuje od oglašenog i domaćin ne može riješiti problem, pomoći ćemo vam da pronađete sličan smještaj, u zavisnosti od dostupnosti po sličnim cijenama. Ako sličan smještaj nije dostupan ili ne želite ponovo rezervisati smještaj, dobit ćete povrat cjelokupnog ili djelimičnog iznosa.

Linija službe za sigurnost 0-24

Ako se ikada osjećate nesigurno, tu smo da vam pomognemo da dobijete prioritetan pristup posebno obučenim agentima za sigurnost koji će vam pomoći u rješavanju sigurnosnih problema ili vas direktno povezati s lokalnim organima za hitne slučajeve, danju ili noću.

Želite li stupiti u kontakt s nama? Obratite nam se putem telefona, e-maila ili chata.

Kako funkcioniše AirCover za goste

AirCover za goste pruža podršku za ozbiljne probleme s vašom rezervacijom (npr. domaćin otkazuje vašu rezervaciju prije dolaska) ili tokom boravka (npr. Grijanje ne radi zimi, smještaj ima manje spavaćih soba nego što je navedeno, radi se o drugoj vrsti smještaja; privatna soba umjesto cijelog smještaja, nedostaje glavni oglašeni sadržaj kao što su bazen ili kuhinja), ali ne uključuje manje neugodnosti, kao što je pokvareni toster.

Vaš domaćin je najbolja osoba za kontakt s kojom se možete obratiti ako nešto iskrsne. Možete direktno poslati poruku domaćinu kako biste ga obavijestili o tome šta se dešava.

Ako dođe do problema tokom vašeg boravka:

  1. Snimite fotografije ili videozapise problema, ako možete.
  2. Obratite se domaćinu u roku od 72 sata od otkrivanja problema i opišite mu problem kako biste vidjeli može li ga riješiti.
  3. Ako domaćin ne može riješiti problem ili uopće ne odgovori, obratite nam se u najkraćem mogućem roku.
  4. Pregledat ćemo ga, a ako utvrdimo da je to problem koji podržava AirCover za goste, a vi želite napustiti smještaj, pomoći ćemo vam da pronađete sličan smještaj, u zavisnosti od dostupnosti po sličnim cijenama. Ako sličan smještaj nije dostupan ili ne želite ponovo rezervisati smještaj, dobit ćete povrat cjelokupnog ili djelimičnog iznosa.

AirCover za goste nije polisa osiguranja. Ne pokriva probleme vezane za putovanja (primjer: Vaše putovanje kasni zbog oluje, vaš prevoznik je oštetio vaš prtljag). Saznajte više ovdje

Ako ste domaćin, saznajte više o AirCoveru za domaćine i nedavnim poboljšanjima koja smo napravili.

Je li vam ovaj članak pomogao?

Vezani članci

  • Upute

    Zatražite pomoć ili se obratite Airbnbovoj službi podrške

    Domaćini i gosti najčešće sami uspijevaju brzo riješiti probleme. Istražite načine da dobijete potrebnu pomoć prije, tokom ili nakon putovanja.
  • Upute • Gost

    Ako domaćin otkaže vašu rezervaciju

    Ako domaćin otkaže vašu rezervaciju, dobit ćete povrat cjelokupnog iznosa. Ako do otkazivanja dođe u roku od 30 dana od vašeg dolaska, pomoći ćemo vam da ponovo rezervišete sličan smještaj, u zavisnosti od dostupnosti po uporedivim cijenama.
  • Upute • Gost

    Ako dođe do problema ili poteškoća tokom boravka

    Ako se tokom vašeg boravka desi nešto neočekivano, prvo pošaljite poruku domaćinu kako biste razgovarali o rješenju. Vjerovatno će vam pomoći da riješite problem. Ako vam domaćin ne može pomoći ili želite zatražiti povrat novca, tu smo da vam pružimo podršku.
Zatražite pomoć u vezi s rezervacijama, korisničkim računom i sl.
Prijava ili registracija