Upute
•
Domaćin
Zašto su vaši uslovi otkazivanja poništeni
Zašto su vaši uslovi otkazivanja poništeni
Vaši uvjeti otkazivanja u određenim se situacijama možda neće primijeniti. U takvim slučajevima gost može dobiti puni povrat novca u skladu s našim Uvjetima korištenja.
U kojim se situacijama možda neće primijeniti uvjeti otkazivanja
Gost može otkazati rezervaciju i dobiti puni povrat novca u sljedećim slučajevima:
- ako smještaj nije dostupan, očišćen ili siguran za goste ili ako se u njemu nalazi životinja koja nije bila spomenuta
- ako gost ne može stupiti u kontakt s domaćinom
- ako nam se gost obrati u roku od 24 sata nakon što naiđe na neki ozbiljan problem koji domaćin ne može ili ne želi riješiti
- ako gost mora otkazati rezervaciju zbog izvanrednih okolnosti
- ako gost otkazuje rezervaciju bez naknade u roku od 24 sata nakon što je rezervacija ugovorena, na što gosti imaju pravo kod rezervacije smještaja u Kaliforniji.
Što će se dogoditi s isplatama ako se ne primijene uvjeti otkazivanja
Ako domaćin dobije novac za tu rezervaciju, možda će zbog otkazivanja imati dug. Airbnb može zatražiti povrat tog iznosa u skladu sa svojim Uvjetima plaćanja. Iznos korekcije automatski se uzima od sljedeće isplate.
Saznajte više o tome što predstavlja korekcija iznosa za isplatu.
Je li vam ovaj članak pomogao?
Vezani članci
- Domaćin
Uslovi otkazivanja vašeg oglasa
Odgovarajući uslovi otkazivanja zavise od vas i vašeg smještaja. Možete odabrati fleksibilne, umjerene, postrožene ili stroge uslove otkaziv… - Domaćin
Kako da promijenite uslove otkazivanja
Lako je promijeniti uslove otkazivanja, kada odlučite koji vam odgovaraju. - Gost
Otkazivanje mjesečnih boravaka
Ako je rezervacija za 28 ili više noćenja, primjenjuju se uslovi otkazivanja za dugoročne rezervacije.
Zatražite pomoć u vezi s rezervacijama, korisničkim računom i sl.
Prijava ili registracija