Pređi na sadržaj
    Krenite naprijed za pristup predloženim rezultatima
    Vrijeme čekanja je trenutno duže nego obično
    Zbog koronavirusa (COVID-19), trenutno primamo veliki broj zahtjeva i radimo sa smanjenim brojem zaposlenih. Ako imate rezervaciju koja počinje za više od 72 sata, kontaktirajte nas bliže datumu dolaska kako bismo podržali one kojima je odmah potrebna pomoć. Da biste izmijenili ili otkazali rezervaciju, otiđite na stranicu Putovanja ili na kontrolnu tablu domaćina.

    Šta utiče na način prikazivanja oglasa u rezultatima pretraživanja?

    Cilj Airbnbovog algoritma kojim se određuje redoslijed oglasa u rezultatima pretraživanja je gostima pomoći da pronađu najprikladniji smještaj za svoje putovanje, a domaćinima da pronađu goste koji im najviše odgovaraju. Kod svakog se pretraživanja za svaki oglas posmatra stotinjak različitih faktora (ali nema razloga za brigu jer to ne znači da svaki od njih morate savršeno ispunjavati da bi vaš oglas imao dobar položaj u rezultatima).

    Tačan spisak faktora koji se uzimaju u obzir je povjerljive prirode, ali u nastavku navodimo neke od najvažnijih kategorija:

    Potrebe gostiju: Posmatramo faktore koji se odnose na goste, uključujući lokaciju s koje pretražuju, njihova prethodna putovanja, oglase koje su dodali na svoju Listu želja ili na koje su kliknuli itd.

    Detalji oglasa: Uzimamo u obzir podatke kao što su broj recenzija s pet zvjezdica, lokacija oglasa, je li uključena Instant rezervacija, koliko brzo domaćin odgovara na upite i još mnogo drugih faktora.

    Podaci o putovanju: Posmatraju se faktori poput broja gostiju, trajanja putovanja, datuma početka rezervacije, je li gost odredio minimalnu i maksimalnu cijenu te još mnogo drugih faktora.

    Ako vas zanimaju detaljnije informacije, u nastavku je još nekoliko pojašnjenja:

    Šta je najvažnije u pogledu korisnika koji pretražuju oglase

    Da bismo razumjeli kako su gosti reagovali na vaš oglas u ranijim pretraživanjima, posmatramo mnoštvo pokazatelja među kojima su sljedeća dva najvažnija:

    • Klikovi u rezultatima pretraživanja: Kad se oglas prikaže u rezultatima pretraživanja, smatramo da je dobar pokazatelj ako gost klikne na oglas da bi doznao više informacija. Kako bismo bili pravedni prema svim domaćinima, prebrojavamo samo klikove različitih gostiju.
    • Zahtjevi poslani sa stranice oglasa: Pratimo koliko vam često gosti koji pregledavaju vaš oglas šalju zahtjeve za rezervaciju. Smatramo da je oglas uspješan ako gost koji ga otvori lako donosi odluku o rezervaciji.

    Šta je najvažnije u pogledu oglasa

    Ovo su neki od faktora na koje domaćini mogu najviše uticati:

    • Recenzije:Prilikom određivanja položaja oglasa u rezultatima pretraživanja posmatra se broj ostvarenih rezervacija te recenzije i ocjene koje su vam dali gosti. Iako su dobre recenzije ključne za dobar položaj oglasa, mali broj negativnih ocjena ili gostiju koji nisu napisali recenziju neće nužno imati veliki uticaj na vaš položaj u pretraživanju.
    • Cijena: Utvrdili smo da je cijena jedan od najvažnijih kriterija za goste prilikom upoređivanja oglasa. Stoga je važno imati konkurentnu cijenu u odnosu na druge smještaje na vašoj lokaciji.
    • Superdomaćin:Status Superdomaćina vam neće osigurati bolji položaj u rezultatima pretraživanja, ali faktori na osnovu kojih se dobiva status Superdomaćina hoće.
    • Novi oglasi: Kako bi se novi domaćini mogli uspješno uhodati, vodimo brigu o tome da se novi oglasi prikazuju na dobrim mjestima u rezultatima pretraživanja.

    Iskustvo gostiju s rezervisanjem smještaja

    Kako bi se omogućili da nastave koristiti Airbnb, najvažnije je pružiti im pozitivno iskustvo da oglasi domaćina koji su se dokazali načinom na koji odgovaraju gostima dobivaju bolje mjesto u rezultatima pretraživanja.

    • Stopa i vrijeme odgovora: Ako budete odgovarali na zahtjeve gostiju u roku od 24 sata, vaš će oglas imati bolje mjesto u rezultatima pretraživanja.
    • Odbijanje rezervacija Kod domaćina kojima se šalje zahtjev za rezervaciju, algoritam prati broj gostiju koji su poslali zahtjev i bili odbijeni. Odbijanje zahtjeva ponekad se ne može izbjeći pa kao i kod drugih faktora, posmatramo način postupanja u razdoblju od nekoliko sedmica i mjeseci, a ne svaki odbijeni zahtjev.
    • Instant rezervacija: Gosti na Airbnbu cijene brzinu i jednostavnost prilikom rezervacije i najveća je vjerovatnost da će odabrati oglas koji ima uključenu Instant rezervaciju. Cilj kod pretraživanja je gostima prikazati smještaje za koje je najveća vjerovatnost da će ih rezervisati pa algoritam oglase s Instant rezervacijom postavlja u prvi plan. Ali, važno je napomenuti da i oglas za koji se šalju zahtjevi (tj. onaj koji nema uključenu Instant rezervaciju) može imati dobar položaj u rezultatima pretraživanja ako postiže dobre rezultate u pogledu drugih kriterija koji utiču na iskustvo gostiju s rezervisanjem smještaja.

    Algoritam koji određuje položaj nastoji prikazati smještaje na lokacijama koje gosta najviše zanimaju. Zaključili smo da gosti tako najlakše pronalaze smještaj za svoje putovanje, a domaćinima takav pristup također donosi najviše rezervacija. Stoga posmatramo prijašnje rezervacije naših gostiju. Na taj način možemo utvrditi gdje gosti najčešće rezervišu smještaj u nekom mjestu ili gradu.

    Vidljivost oglasa u rezultatima pretraživanja

    Iako ovi faktori nemaju direktan uticaj na položaj oglasa u rezultatima pretraživanja, da biste osigurali dobar položaj, smještaj mora biti dostupan, a oglas vidljiv gostima koji traže smještaj na vašoj lokaciji. U nastavku je nekoliko faktora koje treba imati u vidu:

    • Odgoda prilikom aktivacije: Kako bismo domaćinima dali dovoljno vremena da provjere sve postavke, prilikom kreiranja novoga oglasa potrebno je od 6 do 24 sata da se oglas pojavi u rezultatima pretraživanja.
    • Minimalan i maksimalan broj noćenja: Da bi se vaš oglas prikazivao u rezultatima pretraživanja kad gost odabire datume, mora biti zadan odgovarajući minimalan i maksimalan broj noćenja. Ako domaćin želi da mu se oglas prikazuje u rezultatima što većega broja pretraživanja, preporučuje se da minimalan broj noćenja bude što manji, a maksimalan broj noćenja što veći.
    • Dugoročne rezervacije: Postoje gosti koji na Airbnbu traže smještaj za razdoblje duže od 28 dana. Da bi se vaš oglas prikazivao u rezultatima kod takvih pretraživanja, obavezno uz osnovnu cijenu morate odrediti i mjesečni popust kako biste takvim gostima ponudili razumnu cijenu.

    Neprekidno nadograđujemo naš sistem kako bismo i domaćinima i gostima osigurali najbolje rezultate pa se svi spomenuti faktori mogu dodatno prilagođavati i testirati.

    Jeste li dobili pomoć koja vam je bila potrebna?