Pređi na sadržaj
    Krenite naprijed za pristup predloženim rezultatima
    Novost vezana za COVID-19
    Ako su vaši planovi putovanja izmijenjeni zbog pandemije COVID-19, rezervacije možete izmijeniti ili otkazati na stranici Putovanja.

    Koji su Airbnbovi Uslovi povrata novca gostima smještaja?

    Ako se tijekom vašeg boravka dogodi neki problem, Uvjeti povrata novca gostima mehanizam su na koji se možete osloniti kako bi vaš boravak ipak protekao u redu.

    Problemi mogu biti različiti, od toga da vam domaćin u zadnji čas otkaže rezervaciju do toga da broj soba u smještaju ne odgovara broju soba oglašenom na stranici. Dogodi li se problem određene vrste koji značajno utječe na vaš boravak u smještaju ili zbog njega u smještaju uopće ne možete boraviti, Airbnb će se pobrinuti da vaše putovanje ipak protekne onako kako ste planirali.

    Situacije u kojima gosti ostvaruju uvjete za povrat novca u skladu s Uvjetima za povrat novca gostima u pravilu se mogu svrstati u dvije kategorije:

    • U roku od 24 sata nakon početka rezervacije
      Primijetite li nakon dolaska u smještaj neki od problema koji ispunjavaju propisane uvjete, obratite nam se i mi ćemo vam osigurati jednako dobar ili još bolji smještaj ili ćemo vam isplatiti puni povrat novca.
    • Tijekom boravka
      Dogodi li se kasnije tijekom vašeg boravka neki od problema koji ispunjavaju propisane uvjete, obratite nam se i isplatit ćemo vam djelomični povrat novca ili vam pronaći drugi smještaj, ovisno o kakvom se problemu radi.

    Problemi zbog kojih možete ostvariti pravo na povrat novca

    U Uvjetima za povrat novca gostima opisani su problemi zbog kojih gost može ostvariti pravo na povrat novca, a također i minimalni standardi kvalitete koje svaki smještaj mora ispunjavati. U nastavku je više informacija o tome što sve uvjeti obuhvaćaju i na koji se način Airbnb može uključiti i pomoći:

    Domaćinu nije stalo ili ne odgovara

    Domaćin vam otkaže rezervaciju dok boravite u smještaju, ne možete s njime stupiti u kontakt ili ne može riješiti problem pri dolasku u smještaj.

    To može uključivati neke od navedenih situacija:

    • domaćin vam otkaže rezervaciju u roku od 24 sata nakon dolaska u smještaj
    • domaćin vas smjesti u drugi smještaj bez vašeg pristanka
    • domaćin vam dostavi netočnu šifru sefa za ključeve i ne možete s njime stupiti u kontakt.

    Kad dođete u smještaj, utvrdite da nije očišćen ili da nije siguran za boravak

    Smještaj ste zatekli u stanju koje predstavlja neposrednu opasnost za vaše zdravlje ili sigurnost, koje zahtjeva dolazak stručno osposobljene osobe ili tima koji će riješiti neki problem ili vam se čini da prostor nije očišćen nakon prethodnih gostiju.

    U pitanju može biti nešto od navedenoga:

    • teška alergijska reakcija
    • velika količina plijesni
    • prljava posteljina
    • intenzivni neugodni mirisi
    • insekti koji su poznati kao prijenosnici nekih bolesti
    • otrovni insekti i insekti sa žalcem
    • buhe ili paraziti.

    Opis smještaja nije bio precizan

    Neke od ključnih značajki čiji ste opis imali na raspolaganju pri ugovaranju rezervacije ne odgovaraju opisu ili nisu dostupne.

    Nepreciznosti mogu podrazumijevati sljedeće:

    • netočan broj soba ili kreveta
    • značajke pristupačnosti navedene su u opisu, ali nisu prisutne u smještaju
    • detektor ugljikovog monoksida naveden je u opisu, ali ga nema.

    Nedostaju neki od ključnih sadržaja

    Nedostaju neki od sadržaja na kojima se temelji čitav oglas, pa putovanje ne može ostvariti planiranu svrhu.

    Primjeri:

    • bazen ne funkcionira u ljetnim mjesecima
    • kuhinja se preuređuje
    • zima je, a peć ne funkcionira.

    Slanje zahtjeva za povrat novca

    Ako tijekom boravka naiđete na neki problem, a rezervacija na Airbnbu glasi na vaše ime, evo što je važno kad nam se obraćate kako biste podnijeli zahtjev za povrat novca:

    1. Pošaljite poruku Airbnbu ili nas nazovite u roku od 24 sata nakon što primijetite da postoji neki problem.
    2. Pošaljite nam fotografije ili videosnimke u kojima se vidi, primjerice, prljava posteljina ili pokušaj unosa netočnog koda.
    3. Budite dostupni zatrebamo li s vama stupiti u kontakt kako bismo vam pružili daljnje upute.

    Za više informacije o tome što sve ova pravila pokrivaju, pročitajte Airbnbove uvjete povrata novca gostima. Ako tijekom boravka u smještaju primijetite još neki problem koji ovdje nije naveden, obratite nam se u bilo koje doba dana ili noći, bez obzira na to gdje se u svijetu nalazili.

    Jeste li dobili pomoć koja vam je bila potrebna?